به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۴۷۷۶۳۶

رنگ ستاد دکتر #پزشکیان «فیروزه‌ای» شد

گروه سیاسی: آذر منصوری رییس جبهه اصلاحات اعلام کرد: رنگ ستاد دکتر #پزشکیان «فیروزه‌ای» انتخاب شده است.
رنگ ستاد دکتر #پزشکیان «فیروزه‌ای» شد
....
عصر یکشنبه گردهمایی حامیان دکتر #پزشکیان در ورزشگاه شیرودی تهران


 

عباس عبدی در توییتی نوشت: از ۳ روز پیش پزشکیان اول شده و در حال افزایش فاصله است پس بحث انصراف جدی شده ولی به چند دلیل نتیجه‌ای ندارد.
‏تاثیر منفی بر مردم
‏قدرت‌طلبی شدید دو طرف
‏فقدان اثرگذاری اطمینان بخش
‏دستکاری شدن نظرسنجی‌ها
‏از همه بدتر؛ آن که دومی باید به سود سومی کنار برود.
‏پس از باخت هم دعوا می‌کنند

جعفرزاده: به پزشکیان توصیه می‌کنم تحت تاثیر لجن‌پراکنی کاندیدای اجاره‌ای پوششی موقتی قرار نگیرد/ ۸۵ میلیون ایرانی گروگان یک هسته کوچک افراطی تمامیت‌خواه، نفودی و بازمانده از حزب توده و انجمن حجتیه هستند

 غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده سابق مجلس در گفتگو با سایت اصلاحات‌نیوز با اشاره به روند مناظرات ریاست جمهوری می‌گوید: به آقای پزشکیان توصیه می‌کنم تحت تاثیر لجن پراکنی کاندیداهای اجاره ای پوششی موقتی قرار نگیرد. اینها ماهیتشان برای مردم مشخص شده. کسی که به پزشکیان که گفته «نمی‌گذارم رئیس جمهور شوی»! شورای نگهبان و دستگاه های امنیتی باید این فرد را فراخوان دهند و از او بپرسند که تو در تلویزیون شائبه ای را ایجاد کردی که شایعه مهندسی انتخابات و انتخابات تشریفاتی را تقویت می‌کند. من همیشه از دستگاه های امنیتی خواستم سوابق تندروها را به عنوان عاملین نفوذ رهگیری و بررسی کند. به کرات گفته ایم ۸۵ میلیون ایرانی گروگان یک هسته کوچک افراطی تمامیت‌خواه و نفودی و بازمانده از حزب توده و انجمن حجتیه هستند.
 
برچسب ها: مسعود پزشكیان
** ارسال نظر برای اين مطلب در تاريخ ۱۴۰۳-۰۴-۱۰ ۱۷:۴۰ بسته می شود. **
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۳/۰۴/۰۳ ۱۸:۰۸
بهار نیوز علی رغم همه بی مهریه‌های داعشیهای ناشیغع. امیدوارم موفق وسلامت باشید در راه خبرنگاران وخدا حافظتان باشد (440111)
برای ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۴/۰۳ ۲۲:۱۳
از سایت بهار نیوز به عنوان یکی از سایتهای قوی و محبوب مردمی و اصلاح طلب خواهشمندم که این روزهای مانده تا انتخابات و بعد از آن، تمامی اخبار گزارش‌ها و مواقع پیرامون انتخابات را در وبسایت، کانال تلگرام و پیج اینستاگرام بهار نیوز منتشر کنید. راحت باید انتشار اخبار نسبت به ایام دیگر حداقل دو سه برابر باشد. ما دوست داریم اخبار و مطالب را از طریق سایت مورد علاقمون بهار نیوز دنبال کنیم. با سپاس فراوان (440112)
بهار نیوز
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۴/۰۳ ۲۲:۱۴
یاد جنبش سبز قشنگمون و مهندس موسوی عزیز بخیر

این رنگ و این مردم و این پویش هم در ادامه همان جنبش و نهضت هست.

برای ایران (440113)
۱۴۰۳/۰۴/۰۴ ۱۳:۳۰
حال رعیت نیکو نگردد مگر با نیک شدن والیان و حال والیان نیکو نگردد مگر با ایستادگی رعیت امام علی ع (440118)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۴/۰۴ ۱۳:۴۱
من تا دیروز یکشنبه تصمیم به رای دادن نداشتم. ولی دیروز وقتی در همایش حامیان اصلاحات در شیرودی شرمت کردم و شور و حال مردم رو دیدم تصمیم گرفتم که به دکتر پزشکیان اعتماد کنم و روز جمعه از ابتدای صبح پای صندوق ها حاضر شوم و به آقای پزشکیان رای دهم. امیدوارم بقیه دوستان تحریمی هم همین تصمیم را بگیرند. (440119)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها