به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۰ - ۱۹:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۸ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۴۷۸۳۹۲

رویای فابرگاس:امید به جذب ستاره سابق رئال

رویای فابرگاس:امید به جذب ستاره سابق رئال
گروه ورزشی:سسک فابرگاس امیدوار است که بتواند رافائل واران را برای پیوستن به کومو متقاعد کند.به گزارش "ورزش سه"، واران پس از اتمام مهلت قراردادش در پایان فصل گذشته تصمیم گرفت که منچستر یونایتد را ترک کند و راهی باشگاه دیگری شود اما هنوز مشخص نیست که مقصد نهایی و برای فصل آینده چه تیمی خواهد بود و شایعات بسیاری در این باره منتشر شده است.

این بازیکن فرانسوی سه سال در یونایتد حضور داشت و با وجود اینکه مصدومیت‌های متوالی و طولانی‌مدت باعث شد که نتواند ثبات و درخششی که پیش از این در رئال مادرید به نمایش گذاشته بود را تکرار کند اما به یکی از بازیکنان خوب و محبوب این تیم تبدیل شد.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، مدعی شده است که باشگاه کومو که به تازگی مجوز حضور در رقابت‌های سری ایتالیا را به دست آورده هم به جمع مشتریان این ستاره سابق یونایتد اضافه شده و فابرگاس امیدوار است که بتواند او را برای پیوستن به این باشگاه متقاعد کند.

این کار مطمئناً برای مدیران این باشگاه آسان نخواهد بود اما فابرگاس اطمینان دارد که حضور واران در این تیم در فصل آینده می‌تواند شرایط را به سود آنها تغییر دهد. هرچند بعید به نظر می‌رسد که او تمایلی به حضور در چنین تیمی داشته باشد
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها