به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ - ۱۷:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۴۷۸۵۵۳

بهت رئال: خوسلو همه را غافلگیر کرد

بهت رئال: خوسلو همه را غافلگیر کرد
گروه ورزشی:طبق گزارش آاس، مدیران رئال و کادر فنی هنوز باور نمی‌کنند که خوسلو جدا شده چرا که روی او برای فصل بعد حساب می‌کردند.به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته انتقال خوسلو به الغرافه قطر رسمی شد. 

رئال مادرید دو روز پیش بند خرید 1.5 میلیون یورویی او را فعال کرد تا رسما از اسپانیول جدا شود. به این ترتیب انتقال او به تیم قطری نیز تسهیل شد. در واقع رئال به این صورت پاسخ فصل درخشان خوسلو را داد و به او لطف بزرگی کرد اما در واقع مدیران باشگاه و شخص کارلو آنچلوتی از تصمیم خوسلو بسیار شگفت‌زده شدند و حتی دلخوری‌هایی در باشگاه وجود داشت.


کارلتو در صحبت‌هایی که ماه گذشته با خوسلو داشت، به او اطمینان داده بود که با ورود امباپه و اندریک نیز جایگاه او به خطر نخواهد افتاد و به خاطر سبک بازی خاصش که یک شماره 9 متفاوت است، مثل فصل گذشته به او بازی‌های زیادی خواهد رسید. 

او هرگز انتظار نداشت خوسلو تصمیم به ترک رئال بگیرد. مدیران باشگاه نیز به وی گفته بودند که قطعا بند خرید او فعال خواهد شد و تا آخرین لحظه نیز منتظر پاسخ او برای قرارداد جدید ماندند. کسی انتظار نداشت خوسلو رئال را ترک کند و به فوتبال قطر برود، اما در نهایت همیشه در رئال به تصمیم بازیکن احترام گذاشته‌اند و مورد خوسلو نیز استثنا نبود. بالاخره در میان بهت و شگفتی، آنها قبول کردند که خوسلو بعد از یک فصل درخشان، فوتبالش را در قطر دنبال کند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها