به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۰۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۴۷۸۸۹۶

ساموئل ال‌جکسون به «بازی‌های مرکزی» پیوست

ساموئل ال‌جکسون به «بازی‌های مرکزی» پیوست
گروه فرهنگی:ساموئل ال جکسون بازیگر کلاسیک سینما در فیلم تازه‌اش «بازی های مرکزی» به‌کارگردانی آنتونی ماندلر با هنری گلدینگ همبازی می‌شود.به گزارش صبا، این فیلم دلهره آور با مضمونی روانکاوانه و معمایی جلوی دوربین خواهد رفت.
 
وظیفه کارگردانی «بازی‌های مرکزی» را آنتونی ماندلر به عهده دارد که آنرا براساس فیلمنامه‌ای از کالین لیدل می‌سازد.به گفته تهیه‌کنندگان فیلم در شرکت مستقل فیلمسازی رنج مدیا پیکچرز، کلید فیلمبرداری آن اوایل ماه اکتبر زده خواهد شد.

داستان فیلم در ارتباط با یک جاسوس ویژه است که با لباس مبدل و در قالب یک سرآشپز، راهی یک ویلای مجلل می‌شود.در این مکان او باید به اطلاعاتی دست پیدا کند که نشان می‌دهد صاحب ویلا، به شکلی مخفیانه یک اختراع خطرناک جدید را پنهان کرده است.

وظیفه این جاسوس/ سرآشپز این است که این اختراع را از ویلا به سرقت برده و به دست مسئولان دولتی برساند.به صورت طبیعی، در جریان این جاسوس بازی اتفاقاتی پیش‌بینی نشده رخ می‌دهد که کل ماموریت را در خطر نابودی قرار می‌دهد و اوضاع آنگونه که جاسوس فکر می‌کرد، به جلو نمی‌رود.

هنوز معلوم نیست جکسون و گلدینگ در قالب کدامیک از دو کاراکتر محوری داستان «بازی‌های مرکزی» ظاهر خواهند شد.مندلر کارگردان فیلم در این باره می‌گوید: «نمی‌توانم هیجان خودم را از بابت عملی شدن رویای دیرینه‌ام پنهان کنم. چند سالی است که به‌شدت به دنبال کارگردانی این فیلمنامه جذاب و هیجان‌انگیز هستم. این مدل موش و گربه بازی از آن دسته چیزهایی است که مخاطبان سینما بسیار دوستش دارند و به کمک آن، می‌توان فیلمی هیجانی و معمایی خلق کرد.

در عین حال، حضور بازیگر خلاقی چون جکسون عامل مهمی است که می‌تواند این فیلم را تبدیل به اثری تماشایی و جذاب‌تر کند. بسیار خوشحالم که هدایت او را در این اکشن دلهره‌آور روانکاوانه به عهده دارم.»«بازی‌های مرکزی» قرار است برای اکران عمومی در بهار سال آینده میلادی آماده شود.
 
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها