به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۴ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۴۷۹۱۶۶

در فرانسه از خجالت امباپه و گریزمان در آمدند

در فرانسه از خجالت امباپه و گریزمان در آمدند
گروه ورزشی:روزنامه اکیپ به گریزمان نمره سه و به کیلیان امباپه نمره 4 داد و از هر دو به تندی انتقاد کرد.به گزارش "ورزش سه"، پیروزی خفیف فرانسه مقابل بلژیک برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی، با گل به‌خودی فرتونگن ممکن شد. پیروزی با نمایشی نه چندان خوب که انتقاد شدید روزنامه فرانسوی اکیپ را برانگیخت. عمدتا انتقادات روی گریزمان و امباپه، متمرکز بود.

در گزارش اکیپ آمده است: «چطور یک بازیکن در اندازه گریزمان می‌تواند چنین عملکرد ضعیفی داشته باشد؟ بهانه حضور در وینگر راست درست است، اما در مجموع او ناامید کننده بود. انتخاب‌های بد، تکنیک ضعیف، ضربات ایستگاهی ضعیف، خلاقیت صفر. او شایسته نمره سه است.»

در ادامه از امباپه نیز انتقاد شده است: «به کیلیان نمره 4 باید داد. چنین ستاره‌ای نمی‌تواند اینقدر در زمین بی‌تاثیر باشد. از 5 شوت، او باید حداقل یک ضربه را به سمت دروازه می‌فرستاد. در سمت چپ حرکاتش گاه سرعت بازی را به طرز وحشتناکی کاهش می‌داد. به عمق زدن‌های او کجا هستند؟ امباپه دوئل‌های موفق یک به یک هم داشت اما تعداد آنها بسیار کم بود. ارتباط او با تورام و گریزمان هرگز وجود نداشت. در مورد فرم او، هنوز تردیدهایی وجود دارد.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها