به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۴ - ۱۵:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۴۷۹۱۶۷

ادعای سنگین مربی اتریش قبل از بازی با ترکیه

ادعای سنگین مربی اتریش قبل از بازی با ترکیه
گروه ورزشی:رالف رانگنیک با اعتماد به نفس از رسیدن اتریش به فینال و حتی قهرمانی یورو 2024 حرف زد.به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اتریش امشب در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 باید به مصاف ترکیه برود. این تیم با هدایت رالف رانگنیک توانست صدرنشین از گروهش بالا برود که بهترین نتیجه تاریخ اتریش در رقابت‌های یورو بود. اتفاقی که اعتماد به نفس تیم و کادر فنی را نیز به اوج رسانده است.رانگنیک نه تنها به پیروزی برابر ترکیه اطمینان دارد که اتریش را در فینال نیز می‌بیند.

او به خبرنگاران گفت: «از ابتدای تورنمنت معتقد بودم که ما به فینال می‌رسیم و حتی قهرمان خواهیم شد. شاید فکر کنید قهرمانی ما غیرممکن باشد و البته که شانس حداکثری برای رسیدن به این هدف نداریم ولی معتقدم این کار شدنی است.»

رانگنیک از اسپانیا به عنوان جدی‌ترین رقیب برای قهرمانی نام برد: «اسپانیا برابر گرجستان نمایش فوق‌العاده‌ای داشت. تیمی که بازیکنانش از نظر انفرادی در سطح بالایی هستند و یک فوتبال تاکتیکی با پرس شدید به حریف مقابل را نیز به نمایش می‌گذارند. اسپانیا بهترین تیم جام بوده و به راحتی توپ را از دفاع به حمله می‌برند. معتقدم فقط یک راه برای رسیدن به مراحل بالاتر وجود دارد و آن هم تمرکز کامل روی بازی بعدی است. این مسیری است که باید طی کنیم و فکر کردن به فینال در حالی که هنوز در یک هشتم نهایی هستیم، درست نیست.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها