به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۴ - ۰۶:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۱۶ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۴۷۹۶۳۰

«قتل» به روایت خالق «جان ویک»

«قتل» به روایت خالق «جان ویک»
گروه فرهنگی:چاد استالسکی سازنده فرانچایز «جان ویک» به‌زودی کارگردانی اکشن دلهره آور «قتل» را شروع می‌کند.به گزارش صبا، اکشن دلهره آور «قتل» نسخه دوباره سازی شده انگلیسی زبان یک اثر پرسروصدای سینمایی است.شرکت مستقل فیلمسازی لاینزگیت تهیه کننده این نسخه دوباره سازی شده است، که آن را با هزینه ای ۵۰ میلیون دلاری جلوی دوربین می‌برد.
 
نسخه اصلی «قتل» را صنعت سینمای هند تهیه و تولید کرده و قرار است برای چهارم ژولای به روی پرده سینماهای هند و بقیه کشورهای دنیا برود!رسانه‌ها با ابراز تعجب از شنیدن این خبر و طرح این نکته که «قتل» هنوز اکران عمومی نشده، می‌پرسند استالسکی چگونه موفق به دیدن این فیلم شده است.
البته همین رسانه‌ها به این مسئله اشاره می‌کنند که «قتل» قبل از نمایش عمومی خود، سروصدا و جنجال زیادی در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است.

نیکیل ناگش کارگردانی این فیلم هندی است و به نظر می‌رسد سازندگانش آن را به صورت خصوصی برای استالسکی به نمایش گذاشته‌اند.به گفته استالسکی: «قتل یکی از بهترین، وحشی‌ترین و خلاقانه‌ترین فیلم‌هایی است که تاکنون و طی چند سال اخیر دیده‌ام. نیکیل کارگردان آن صحنه‌های اکشن بسیار خوب و خفنی خلق کرده که نسخه انگلیسی زبان قرار است آن‌ها را تکرار کند تا جمع وسیع‌تر و بیشتری از تماشاگران بین المللی بتوانند آن‌ها را تماشا کنند. خیلی خوشحالم که می‌توانم نسخه انگلیسی زبان این فیلم را جلوی دوربین ببرم.»

با آنکه لاینزگیتی‌ها توضیح زیادی درباره نسخه خود نداده‌اند، اما شنیده می‌شود کارگردان نسخه هندی به عنوان مشاور با آن‌ها همکاری خواهد داشت.در داستان فیلم «قتل»، کاراکتر آرمیت با بازی لاکشیا که یک افسر کماندو ارتش است، متوجه می‌شود نامزدش تولیکا موافقتی با خواسته‌ها و کارهای او ندارد.
او در جریان سفر به دهلی نو برای انجام مراسم ازدواج، با گروهی از گنگسترهای چاقو بدست در داخل قطار برخورد می‌کند که مزاحم مسافران شده‌اند و با آن‌ها درگیر می‌شود.منتقد نشریه ورایتی هم که «قتل» را دیده است، از آن به عنوان یکی از بهترین کارهای اکشن چند سال اخیر دنیای سینما یاد می‌کند.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها