به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ - ۱۸:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۱۹ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۴۸۰۱۶۴

سارنوسکی قسمت جدید «مکانی ساکت» را می‌سازد

سارنوسکی قسمت جدید «مکانی ساکت» را می‌سازد
گروه فرهنگی:«مکانی ساکت: روز اول» حدود یک هفته قبل به روی پرده سینماها رفت. مایکل سارنوسکی کارگردانی قسمت تازه فرانچایز «مکانی ساکت» از امکان تولید قسمت بعدی آن صحبت کرده است.به گزازش  صبا، او پیش‌بینی می‌کند که به‌زودی کار تولید و فیلمبرداری این درام دلهره‌آور آغاز شود.

«مکانی ساکت: روز اول» حدود یک هفته قبل به روی پرده سینماها رفت و با استقبال بالا و گسترده تماشاگران و منتقدان سینما روبرو شد.این فیلم پیش درآمدی بر داستان دو فیلمی است که جان کراسینسکی کارگردانی و بازی کرد و طوفانی در ژانر ترس و دلهره به پا کرد. در فیلم سارنوسکی بازیگران تازه‌ای نقش‌های اصلی را بازی کردند و فضای داستان از فضای دو قسمت اول و دوم فاصله گرفت.

به گفته این فیلمساز: «آیا می‌توان چشم‌انتظار قسمت دوم فیلم بود؟ من به این پرسش پاسخ مثبت می‌دهم. نوع پایان فیلم از یک طرف و میزان استقبال عمومی از آن از طرف دیگر، زمینه را برای ادامه دادن داستان و گسترش فضای آن فراهم می‌کند. با این حال، همه چیز بستگی به نظر تهیه کنندگان فیلم دارد و البته احساسم این است که آنها هم حتما موافق چنین کاری خواهند بود. نکته اصلی در این بین، فیلمنامه جذابی است که باید برای قسمت تازه نوشته شود. یک جورهایی مطمئن هستم که مدیران کمپانی پارامونت این داستان جذاب را پیدا خواهند کرد و کار تولید قسمت بعدی فیلم شروع خواهد شد.»

داستان نسخه اصلی مکانی ساکت درباره خانواده‌ای بود که باید از چنگ موجودات بیگانه فضایی که به زمین حمله کرده و در پی شکار انسان‌ها هستند، گریخته و مکانی امن برای ادامه زندگی پیدا کنند. این بیگانه‌ها نابینا هستند و از حس شنوایی بسیار خوبی برخوردارند. به همین دلیل، شخصیت‌های داستان فیلم باید سکوت کنند تا بتوانند زنده بمانند.

داستان «مکانی سکات: روز اول» چند ماه قبل از شروع داستان قسمت اول اتفاق می‌افتد و مربوط به زمانی است که موجودات بیگانه فضایی هنوز به زمین حمله نکرده و در تدارک آن هستند.
فیلم با هزینه ۶۸ میلیون دلاری خود تاکنون بیش از ۱۳۰ میلیون دلار در سطح جهانی فروش داشته است.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها