به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۰۸ - ۰۰:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۲۷ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۴۸۱۶۰۲

اتحاد رقبای جمهوری‌خواه در پی سوء قصد به ترامپ 

اتحاد رقبای جمهوری‌خواه در پی سوء قصد به ترامپ 
گروه بین الملل: نیکی هیلی و ران دسنتیس، رقبای اصلی و پیشین دونالد ترامپ در حزب جمهوری‌خواه برای نامزدی ریاست جمهوری، دردومین روز کنوانسیون حزب خود  حمایت کامل خود را از نامزدی دونالد ترامپ اعلام کردند.
این حمایت‌ها چند روز پس از آن‌ صورت گرفت که دونالد ترامپ از یک ترور ناموفق جان سالم به در برد.
هیلی که در طول مبارزات انتخاباتی خود ترامپ را غیرقابل انتخاب و در عین حال نامناسب برای ریاست جمهوری توصیف کرده بود، از حامیانش خواست تا «به خاطر ملت» به او رأی دهند.
هیلی، نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل و فرماندار کارولینای جنوبی در جمع مردم گفت: «نیازی نیست صد در صد با ترامپ موافق باشید تا به او رأی دهید، این را از من قبول کنید.»
دسنتیس، فرماندار محافظه‌کار فلوریدا که بایدن را به خاطر کهولت سن برای این شغل مورد حمله قرار داده بود نیز با استقبال گرم جمعیت مواجه شد.
در دومین روز از نشست در حزب جمهوری‌خواه هماهنگی میان اعضا برای تقابل با روی کار آمدن باید ۸۱ ساله که اکنون به علت سن و قدرت ذهنی خود مورد انتقاد است، دیده می‌شد.
بسیاری از سخنرانی‌های این جلسه در مورد سیاست‌های ضد مهاجرتی ترامپ بود و سخنرانان با عصبانیت سیاست‌های بایدن در مرز جنوبی را به دلیل به خطر انداختن امنیت کشور محکوم کردند.
سیاستمدارانی همچون کری لیک و برنی مورنو که به ترتیب در رقابت‌های سنای آمریکا در آریزونا و اوهایو شرکت می‌کنند و دو سناتور آمریکایی شامل تد کروز از تگزاس و تام کاتن از آرکانزاس، همگی جریان مهاجران را «تهاجم» خواندند.با اینکه در دوران ریاست جمهوری بایدن، تعداد گذرگاه‌های مرزی به بالاترین حد خود رسید، اما دستگیری‌ها در ماه ژوئن و پس از ممنوعیت گسترده پناهندگی کاهش یافت.برخی خانواده‌هایی که نزدیکان خود را به خاطر عبور غیرقانونی از مرز از دست داده بودند، دموکرات‌ها را مسئول ‌دانستند. با این‌حال مطالعات نشان می‌دهد که مهاجران بیشتر از آمریکایی های بومی مرتکب جنایات نمی‌شوند.
ترامپ قول داده است که مهاجرت غیرقانونی را سرکوب کرده و متعهد به بزرگترین تلاش برای اخراج مهاجران غیر‌قانونی در تاریخ ایالات متحده با استفاده از نیروهای فدرال در صورت لزوم شده است.
در طی این گردهمایی برخی از حملات شدید به دموکرات‌ها با پیام «وحدت ملی» که ترامپ در این هفته و پس از تیراندازی وعده داده بود، در تضاد بود.


 
برچسب ها: دونالد ترامپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها