به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۷ - ۲۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۰۶ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۴۸۳۳۹۹

بازی فوتبال راحت‌تر از کار من است

بازی فوتبال راحت‌تر از کار من است
گروه ورزشی:به نظر می‌رسد که زلاتان ابراهیموویچ از وظایفی که در باشگاه میلان بر عهده او قرار گرفته چندان راضی نیست و حضور در میدان فوتبال را ترجیح می‌دهد.به گزارش "ورزش سه"، ابراهیموویچ پس از پایان دوران فوتبالش با پیراهن میلان تصمیم گرفت که به عنوان یکی از مشاوران مدیران این باشگاه به حضورش در جمع روسونری ادامه دهد و در طول یک سال اخیر نقش مهمی را برای مدیران میلان و همچنین بازیکنان این تیم ایفا کرده است.

این ستاره سابق تیم ملی سوئد به همراه دیگر بازیکنان میلان برای برگزاری تور پیش فصل راهی آمریکا شده و شب گذشته گفتگویی را با شبکه CBS انجام داد که در آن از وظایفی که در دوران بازنشستگی برعهده‌اش گذاشته شده است شکایت کرد و مدعی شد که فوتبال بازی کردن برایش راحت‎‌تر بوده است.

ابراهیموویچ در این باره اظهار داشت: «به راحتی می‌توانم بگویم که فوتبال بازی کردن بسیار راحت‌تر از کاری بود که من امروز انجام می‌دهم. در حال یاد گرفتن هستم. متواضع هستم و این زاویه متفاوتی از آنچه همیشه به آن عادت داشته‌ام است اما می‌دانم که افراد بسیار خوبی را در کنارم دارم.

چیزی که باعث می‌شود این کار سخت‌تر باشد این است که تا زمانی که تیم برنده باشد همه چیز خوب است. مشکل زمانی شروع می‌شود که تیم شروع به باختن می‌کند اما من دیگر نمی‌توانم مثل قبل تاثیری روی تیم داشته باشم. باید برای قبول این شرایط ذهنیت و حال و تجربه‌ای که داشته‌اید را تغییر دهید.»
برچسب ها: زلاتان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها