به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۸ - ۱۳:۲۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۰۷ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۴۸۳۷۰۰

تفاوت ایمپلنت فوری و معمولی در مرکز دنتال اینتر نشنال چیست؟

گروه کسب و کار: شما می توانید خدمات دندانپزشکی خود از جمله: ایمپلنت فوری و معمولی را در مجموعه پزشکی دنتال اینترنشنال با بالاترین سطح کیفیت انجام دهید.
ایمپلنت
ایمپلنت
 ایمپلنت دندان ها چیست؟
بسیاری از مخاطبان مرکز دندانپزشکی دنتال اینترنشنال درباره تفاوت ایمپلنت فوری و معمولی سوال میپرسند.
اگر بخواهیم دقیق بگوییم: ایمپلنت بهترین جایگزین ریشه های دندان. ایمپلنت فوری یا معمولی یک پایه بسیار قوی برای دندان شما ایجاد می کند. این پایه می تواند ثابت یا متحرک باشد. نوع پایه به گونه ای انتخاب می شود که با دیگر دندان های طبیعی شما سازگار باشد. جنس ایمپلنت در هر دو ایمپلنت فوری و معمولی، تیتانیوم است. علت انتخاب این فلز، سازگاری آن با بدن انسان است. شکل این جسم فلزی به صورت میله ای است؛ میله ای باریک و ظریف در خور دندان های شما. این میله باریک و ظریف در درون استخوان فک قرار می گیرد. گفتنی است که در حال حاضر ایمپلنت دندان، برترین و بهترین جایگزین برای دندان های از دست رفته شماست. ایمپلنت دندان اگر به خوبی نگهداری شود؛ ماندگاری بالایی خواهد داشت. اگر می خواهید از خدمات ایمپلنت بهره ببرید و با ایمپلنت فوری و معمولی به دندان های خود سر و سامان بدهید؛ در بند های آینده شما را با بهترین ایمپلنت کارها آشنا می کنیم.
برای اینجام ایمپلنت در بهترین مرکز ایمپلنت غرب تهران دنتال اینترنشنال میتوانید باشماره های زیر در تماس باشید.
02122366649
02122366650
سعادت آباد، بلوار درختی، خیابان حافظی، نبش پرتو، پلاک ۲۹
 
ویژگی های یک ایمپلنت کار کار درست
به طور کلی نمی توان ویژگی های خاصی برای یک ایمپلنت فوری یا معمولی خوب نام برد. چرا که این ویژگی ها مبهم و پیچیده هستند. ولی یک سری پارامترها وجود دارند که صحت یک ایمپلنت را تایید می کنند؛ اما توجه کنید که برای انجام ایمپلنت فوری و معمولی بهتر است به سراغ یک دندان پزشک حاذق و کاربلد بروید. یک ایمپلنت خوب ویژگی هایی دارد. این ویژگی ها به شرح ذیل هستند:
● نبود درد آزار دهنده
● مشاهده نکردن لقی عمودی
● لامینا دورای بدون تغییر و سالم
● خونریزی نکردن به هنگام پروبینگ
● ترشح نکردن اگزودا
● تحلیل نرفتن لثه
تمامی ویژگی ها و نکات بالا در مطب دکتر دندانپزشک سید محسنی به نحو احسنت انجام می پذیرد. شما با انجام یک ایمپلنت فوری و معمولی در مطب ایشان هرگز پشیمان نخواهید شد.

تفاوت ایمپلنت فوری و معمولی
یکی از مهمترین سوالات مراجعه کنندگان بهترین مرکز ایمپلنت در سعادت اباد , ایمپلنت فوری و معمولی تقریبا به یک شکل انجام می پذیرد. همان طور که از نام هر یک از آن ها بر می آید؛ تفاوت این دو، در نوع ایمپلنت گذاری آن هاست. در ایمپلنت معمولی، دندانپزشک پس از تخلیه دندان بیمار به لثه و استخوان فک اجازه استراحت می دهد. این مدت حدود ۴ ماه است. این ۴ ماه برای ترمیم محل تخلیه دندان است. در ایمپلنت فوری دندانپزشک بلافاصله پس از کشیدن و تخلیه دندان آسیب دیده شروع به جای گذاری ایمپلنت می کند. انجام ایمپلنت فوری چندین مزایا دارد. یک مزیت بارز در ایمپلنت فوری این است که شما در یک روز تمامی کارها را انجام می دهید و مجبور نیستید هزینه بیشتری برای عمل های جداگانه صرف کنید. پس انجام ایمپلنت فوری برای هریک از ما مقرون به صرف است. اما اگر زمان برای شما اهمیت ندارد و می خواهید رفته رفته اقدام به ایمپلنت برای دندان های از دست رفته خود کنید؛ ایمپلنت معمولی گزینه خوبی برای شماست.

ایمپلنت فوری

صرفه جویی در زمان با ایمپلنت فوری
شما این اختیار رو دارید که برای جایگزینی دندان های خود از ایمپلنت معمولی یا فوری استفاده کنید. اگر از ایمپلنت فوری بهره مند شوید؛ در صرفه جویی زمان موفق شده اید. از طرف دیگر باید دانست که: ایمپلنت فوری نیاز به دوره بهبود برای عمل کاشت ایمپلنت ندارند. در واقع با انجام ایمپلنت فوری، ماه ها انتظار برای کاشت ایمپلنت را از جلوی پای خود بر می دارید. البته با ذکر تمام مزایای اینکه نوع فوری ایمپلنت برای شما دارد؛ این دندانپزشک است که برای بیمار تشخیص دهد کدام یک از این انواع ایمپلنت برای آن ها مناسب تر است. به همین جهت بهتر است در انتخاب دکتر مناسب در این زمینه دقت نظر داشته باشید. دکتر جواد سید محسنی به عنوان موسس مجموعه دندانپزشکی دنتال اینترنشنال ضمن صرفه جویی در زمان، از بهترین جنس ایمپلنت دندان ها برای شما استفاده می کند. مسئله ای که سبب می گردد به جای هر مطب و دندانپزشکی، از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

بهترین مرکز با قیمت درخور برای ایمپلنت فوری و معمولی
مراکز و کلینیک های بسیاری در راستای دندان و دندان پزشکی تلاش می کنند اما همگی این کلینیک ها در زمینه انجام ایمپلنت فوری و معمولی آن هم با قیمت درخور و مناسب، موفق عمل نکرده اند. برخی از این مراکز ممکن است حتی خدمات خوب و سطح بالایی را به مشتریان خویش ارائه دهند؛ اما در عین حال قیمت بسیار بالایی را هم به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهند. برخی دیگر نیز قیمت مناسب و حتی ارزانتری نسبت به سایر مراکز دارند؛ اما ممکن است جنس ایمپلنت یا تجربه کاری دندانپزشک های آن ها جالب نباشد. به همین جهت بایستی به دنبال بهترین مرکز و در عین حال مناسب ترین آن ها از نظر قیمت باشید. اینجاست که می توانید با خیال راحت از خدمات دکتر سید محسنی بهره مند شوید.
ایشان، موسس مجموعه دندانپزشکی Dental International هستند. مجموعه ای که در سال 1375 تاکنون یعنی بیش از سی سال تجربه کاری موفق را پشت سر گذاشته است. اگر به فکر زیبایی و درمان دندان های خود هستید و می خواهید از خدمات ایمپلنت فوری و معمولی به شکل کاملا تخصصی بهره مند شوید؛ بهترین گزینه، همین مجموعه است که به صورت تمام دیجیتال در خدمت شماست.


مجموعه دندانپزشکی دنتال اینترنشنال

ارتباط با مجموعه دندانپزشکی دنتال اینترنشنال
اگر بخواهید از خدمات ایمپلنت فوری و معمولی در بهترین مرکز دندانپزشکی بهره مند شوید؛ می توانید به مجموعه دندانپزشکی دنتال اینترنشنال مراجعه کنید. برای ارتباط با این مجموعه و کادر بسیار مجرب و کارکشته آن، می توانید از راه های ارتباطی زیر با آن ها در تماس باشید:
•    پر کردن فرم با درج نام و نام خانوادگی و شماره تماس در وب سایت اینترنتی دنتال اینترنشنال برای تماس این مجموعه با شما در سریعترین زمان ممکن
•    مراجعه حضوری به دو شعبه: سعادت آباد و خیابان ظفرقندی نرسیده به فلکه سوم تهرانپارس در تهران بزرگ
•    تماس تلفنی و دریافت مشاوره رایگان با هر یک از دو شعبه این مرکز دندانپزشکی

بنابراین اگر بخواهید از خدمات این مجموعه استفاده کنید؛ می توانید حضوری یا غیر حضوری از خدمات دکتر سید محسنی بهره مند شوید. در هر دو حالت ممکن خدماتی همچون: ایمپلنت فوری و معمولی با دو جنبه زیبایی و درمانی و سایر خدمات دندانپزشکی به بهترین نحو در مطب سید محسنی انجام می گیرد. کافیست برای خدماتی برتر با قیمت مناسب با مجموعه دنتال اینترنشنال در تماس باشید.
 
 
 
 
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها