به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۸ - ۱۷:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۰۸ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۴۸۳۸۶۳

پیشنهاد جدید بارسلونا برای ستاره اسپانیا

پیشنهاد جدید بارسلونا برای ستاره اسپانیا
گروه ورزشی:بارسلونا قصد دارد به زودی پیشنهاد جدیدی را برای به خدمت گرفتن دنی اولمو به لایپزیش ارائه کند.به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه بارسلونا با تمام وجود در تلاش هستند که بتوانند بازیکنان مد نظر هانسی فلیک برای فصل آینده را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرند و این در حالی است که باید هم زمان برای مشکلات جدی مالی این باشگاه هم راه حلی را پیدا کنند.

رسانه‌های اسپانیایی و منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا از نیکو ویلیامز و اولمو به عنوان دو اولویت اصلی مدیران این باشگاه برای پنجره تابستانی پیش رو نام برده بودند. عملکرد خوب این دو بازیکن در رقابت‌های فصل گذشته و همچنین در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ که با قهرمانی آنها به همراه تیم ملی اسپانیا به پایان رسید باعث شده است که باشگاه‌های بسیاری به دنبال جذب آنها باشند.

اما بارسلونا حاضر نیست در این رقابت کوتاه بیاید و فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، مدعی شده است که آنها چند روز قبل مذاکراتی را با مدیر برنامه اولمو انجام دادند و حالا آماده هستند که پیشنهاد جدیدی را برای به خدمت گرفتن او به باشگاه لایپزیش ارائه کنند.

مبلغ پیشنهاد جدیدی که قرار است به دست باشگاه آلمانی برسد هنوز مشخص نیست و بحث درباره آن در بین مدیران بارسا ادامه دارد اما آنها مصمم هستند که هر طور شده این انتقال را نهایی کنند، خصوصا که پیشنهاد جذاب ارائه شده از سوی پاری سن ژرمن برای ویلیامز باعث شده است که آنها تردیدهایی درباره به خدمت گرفتن او داشته باشند و نمی‎‌خواهند به هیچ وجه اولمو را هم از دست بدهند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها