به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ - ۱۰:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۲ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۴۸۴۴۸۱

تیرک‌ دروازه علیه نماینده ایران مقابل روس‌ها

تیرک‌ دروازه علیه نماینده ایران مقابل روس‌ها
گروه ورزشی:ساحلی بازان گلساپوش ایران در تورنمنت بین‌المللی مسکو نخستین دیدار خود را واگذار کرد. به گزارش "ورزش سه"، در نخستین دیدار از رقابت‌های بین المللی فوتبال ساحلی مسکو ۲۰۲۴ تیم مقاومت گلساپوش ایران در ورزشگاه RZD آرنا به مصاف تیم قدرتمند استروجینو روسیه رفت.

تیم جوان گلساپوش که محمد معصومی‌زاده و آیدین تشنه‌کام را در این تورنمنت ندارد، در وقت اول در چند صحنه فرصت به ثمر رساندن گل اول را داشت، اما در دو صحنه تیرک دروازه، ناجی گلر استروجینو شد؛ قانون نانوشته "گل نزنی گل میخوری" سخت علیه گلسا اجرا شد تا تیم روسی با ۳ گل وقت اول را به پایان برساند.

کم تجربگی و بدشانسی مانع از گلزنی نماینده ایران در وقت دوم این دیدار شد تا بدون به ثمر رسیدن گلی دو تیم وقت سوم را آغاز کنند، اما با شروع ۱۲ دقیقه سوم تیم مقاومت گلساپوش ایران با گل های حمیدرضا دهقانی ۲بار و امیرمحمد موسوی‌نسب به بازی برگشت.کمی بعد استروجینو گل چهارم را به گلسا تحمیل کرد، اما طاها میرشمسی بازهم بازی را به تساوی کشاند.

در شرایطی که این دیدار به دقیقه آخر خود رسیده بود، گلساپوش گل پنجم را نیز دریافت کرد تا شاگردان میرشمسی هرچند بازی خوبی را ارائه دادند ولی چیزی جز تجربه و تلخی شکست سهمشان نشد.
گفتنی است، نماینده فوتبال ساحلی ایران از ساعت ۲۰ امشب به مصاف کورینتیانس برزیل می‌رود.
برچسب ها: فوتبال ساحلی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها