به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ - ۱۰:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۲ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۴۸۴۴۸۲

نفس راحت یونایتد:یک ستاره مصدوم نیست

نفس راحت یونایتد:یک ستاره مصدوم نیست
گروه ورزشی:اریک تن‌هاخ تایید کرد که مصدومیت مارکوس رشفورد جدی نیست.به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر انگلیس با معضل بزرگ مصدومیت بازیکنانش روبه‌رو بود و این موضوع مشکلات زیادی را در طول فصل برای آنها به وجود آورد. حالا به نظر می‌رسد که این وضعیت قرار است در فصل آینده هم ادامه داشته باشد.

لنی یورو که به تازگی به جمع بازیکنان یونایتد ملحق شده در دیدار دوستانه تیم برابر آرسنال از ناحیه استخوان کف پا دچار شکستگی شد و نمی‌تواند تیمش را حداقل تا سه ماه همراهی کند. این در حالی است که راسموس هویلوند هم در همین بازی مصدوم شد و شش هفته دور از میادین خواهد بود.

همین باعث شد که مصدومیت و خروج لنگان لنگان رشفورد از زمین در دیدار دوستانه برابر رئال بتیس باعث نگرانی شدید هواداران این تیم شود اما حالا سرمربی هلندی یونایتد خبر داده است که این مصدومیت جدی نیست و او مشکلی برای همراهی تیمش نخواهد داشت.

تن‌هاخ در این باره به خبرنگاران گفت: «مصدومیت او بد نیست. ما حمایت کافی و لازم را از او خواهیم داشت. من اطمینان دارم که رشفورد می‌تواند گل‌های بسیاری برای ما به ثمر برساند. او دو فصل قبل ۳۰ گل زده بود، پس این توانایی را دارد و من می‌دانم که در شرایط خوب و درست این کار را تکرار خواهد کرد.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها