به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۴ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۴۸۴۶۸۳

قیمت چمن مصنوعی| خرید جدیدترین مدل چمن مصنوعی

گروه کسب و کار: قیمت چمن مصنوعی تحت تاثیر فاکتورهای مختلف دچار نوسان می شود و مهم ترین عامل تاثیرگذار در تعیین قیمت آن، کیفیت محصول است.
قیمت چمن مصنوعی| خرید جدیدترین مدل چمن مصنوعی
عوامل موثر بر قیمت چمن مصنوعی 
در هنگام خرید، قیمت چمن مصنوعی همیشه عامل مهمی است. پیدا کردن بهترین نوع چمن متناسب با بودجه ممکن است دشوار به نظر برسد.  قیمت چمن مصنوعی بر اساس متراژ فضا و کیفیت آن متفاوت می‌ باشد. 

•    کیفیت
زمانی که متریال و مواد اولیه‌ ای که برای تولید چمن مورد استفاده قرار می‌ گیرد، کیفیت بالایی دارد، قیمت محصول به مراتب بیشتر می‌ شود. معمولا محصولات ارزان قیمتی که در بازار وجود دارند، از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند. در نتیجه پیشنهاد ما این است که در هنگام انتخاب و خرید، کیفیت را فدای قیمت نکنید. چمن مصنوعی جز سرمایه‌ گذاری بلند مدت به شمار می رود زیرا هزینه ای که برای تهیه و نصب صرف می‌ کنید، منجر به  افزایش ارزش ملک شما می شود.

•    وزن و تراکم چمن
از دیگر عواملی که باعث تغییر قیمت چمن مصنوعی می‌ شود، می‌ توان به تراکم و ارتفاع چمن اشاره نمود. زمانی که تراکم چمن زیاد است، ظاهر آن طبیعی‌ تر دیده می‌ شود. در واقع می‌ توان بیان نمود که افزایش تراکم الیاف چمن در تعیین قیمت این محصول تاثیر بسزایی دارد. معمولاً چمن‌ هایی که در زمین های ورزشی نصب و مورد استفاده قرار می‌ گیرند، تراکم بالایی دارند به همین خاطر قیمت آن ها نسبت به سایر چمن‌ های مصنوعی بیشتر است. همچنین وزن الیاف مورد استفاده می‌ تواند قیمت چمن را دچار نوسان کند. هرچه وزن چمن مصنوعی بیشتر باشد، یعنی دارای کیفیت بیشتری است و همچنین قیمت بالاتری برای فروش آن در نظر گرفته می‌ شود.

•    متراژ و مساحت محیط
بخش قابل توجهی از قیمت چمن مصنوعی به متراژ و مساحت محیط بستگی دارد. هر چه متراژ و مساحت محیط بیشتر باشد، باید هزینه بیشتری را برای خرید چمن مصنوعی صرف کنید. اگر ملک شما در شیب قرار دارد و یا دارای لبه‌ های منحنی است، باید هزینه بیشتری را مد نظر قرار دهید. همچنین وجود درخت و یا بوته در فضا که منجر به برش اضافی و صرف زمان بیشتر می‌ شود، در افزایش هزینه نصب تاثیرگذار است.


چه عواملی قیمت چمن مصنوعی را تحت تاثیر قرار می دهند

راهنمای خرید چمن مصنوعی
محبوبیت چمن مصنوعی روز به روز در حال افزایش است. افراد بیشتری به دلیل سهولت نگهداری چمن های مصنوعی در مقایسه با نوع طبیعی این مدل را انتخاب می‌ نمایند. ما به عنوان تامین کنندگان متخصص چمن مصنوعی می‌ خواهیم روند خرید چمن مصنوعی را تا حد امکان آسان و ساده کنیم. با این حال چند فاکتور مهم وجود دارند که باید در هنگام خرید در نظر گرفته شوند. 
یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید چمن مصنوعی باید در نظر گرفته شود، کیفیت است. کیفیت این محصول بسته به محل تولید و برند آن می‌ تواند متفاوت باشد. برخی از تولید کنندگان از مواد پلی اتیلن بازیافتی استفاده می‌ کنند که علاوه بر حساسیت به دما، در برابر نور فرابنفش نیز حساس هستند. این بدان معناست که محصول ارزان است اما کیفیت پایینی دارد. چمن‌ های مصنوعی که با استفاده از مواد مرغوب تولید می‌ شوند در برابر اشعه ماورای بنفش پایدارترند و کیفیت خود را حفظ می‌ کنند. 
در هنگام مشاهده نمونه‌ ها و مقایسه برندها مهم است که به ضمانت نامه و گارانتی محصول توجه کنید. اینکه چمن‌ های مصنوعی چه مدت دوام دارند و خدمات پس از فروش آن ها چگونه است، در هنگام خرید اهمیت زیادی دارد. طول عمر این چمن‌ ها بین ۸ تا ۱۵ سال متغیر است که به طور کلی دوام آن به کیفیت مواد، شیوه نصب و نگهداری آن بستگی دارد.
در زمان خرید چمن مصنوعی و مقایسه نمونه‌ ها توجه به کیفیت نخ و نوع پوشش آن حائز اهمیت است. علاوه بر رنگ مناسب، نخ استفاده شده باید در برابر اشعه ماورا بنفش دارای ثبات رنگ باشد تا حس چمن طبیعی را در فضا به وجود آورد. قسمت پشتی چمن های استاندارد نفوذ پذیر بوده بنابراین آب به راحتی از آن خارج می شود. 
 
 
چگونه چمن مصنوعی مناسب را انتخاب کنیم

مزیت استفاده از چمن های مصنوعی 
1.    چمن مصنوعی باعث صرفه‌ جویی در مصرف آب می‌ شود زیرا نیاز به آبیاری ندارد. همچنین برای مناطق مستعد خشکسالی گزینه ایده آلی به نظر می‌ رسد.
2.    چمن‌ های مصنوعی به جز تمیز کردن گاه به گاه تقریباً به هیچگونه نگهداری خاصی نیاز ندارند. برخلاف چمن‌های طبیعی این نوع چمن ‌ها در گذر زمان به چمن زنی و یا کوددهی نیازی نخواهند داشت.
3.    چمن مصنوعی در زمستان‌ های سرد و یا تابستان‌ های گرم و خشک درخشش و زیبایی خود را حفظ می‌ کند زیرا در برابر تنش‌ های محیطی آسیب پذیر نیست. این نوع چمن‌ ها چشم انداخت یکنواخت و زیبایی را ارائه می‌ نمایند.
4.    چمن مصنوعی محیطی امن و تمیز را برای خانواده‌ ها و حیوانات خانگی فراهم می‌ کند. برخلاف چمن طبیعی که ممکن است حاوی مواد حساسیت زا، حشرات و آفت کش‌ های مضر باشد، چمن مصنوعی از مواد غیر سمی ساخته شده و به آفت کش نیازی ندارد. همچنین سطح صاف و یکنواخت چمن های مصنوعی خطرات زمین خوردن را به حداقل می‌ رساند.

مزایای نصب چمن مصنوعی در محیط

خرید چمن مصنوعی مستقیم از کارخانه
صنعت چمن مصنوعی به طور مداوم در حال رشد است و محصولات جدیدی دائما معرفی می‌ شوند. اگر شما می‌ خواهید گزینه‌ ای را از میان آخرین محصولات انتخاب کنید، بهتر است به تامین کنندگان و کارخانه تولید کننده مراجعه نمایید. کارخانجات می‌ توانند طیف گسترده‌ ای از محصولات را در اختیار شما قرار دهند. اگر شما به دنبال جدیدترین چمن های مصنوعی ورزشی، مسکونی و تجاری باشید، می‌ توانید محصولی عالی را از کارخانه خریداری نمایید. خرده فروش‌ ها تنها در مورد چمن‌ های مصنوعی که در قفسه‌ های خود در اختیار دارند، به شما مشاوره می‌ دهند. اما در هنگام خرید چمن مصنوعی مستقیم از کارخانه، توزیع کننده اطلاعات کاملی از انواع چمن را در اختیارتان قرار می‌ دهد و به شما کمک می‌ کند تا تصمیم درستی بگیرید. 
فروشگاه‌ های کوچک معمولاً محصولاتی را ارائه می‌ نمایند که از کیفیت پایین‌ تری برخوردار هستند. هیچ راهی برای تعیین اینکه آیا محصولی با کیفیت را در قبال پول پرداختی دریافت می‌ کنید، وجود ندارد؛ اما کارخانجات تولید کننده ایده بهتری از محصولات را دارند و می‌ توانند بهترین گزینه‌ ها را بر حسب شرایطتان در اختیار شما قرار دهند. همچنین تامین کنندگان کیفیت محصولات خود را تضمین می‌ کنند تا مشتری از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان حاصل نماید.
فروشگاه دنیای چمن به عنوان بهترین تامین کننده چمن مصنوعی از مواد با کیفیت برتر استفاده می‌ کند که به چمن‌ های واقعی بسیار شبیه هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت روز محصول می‌ توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید. 
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها