به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۴ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۴۸۴۸۸۹

دعای هندی‌ها برای معاون ترامپ/فیلم

دعای هندی‌ها برای معاون ترامپ/فیلم
گروه فیلم: افراد یک روستای هند و راهب هندوی آن هر روز برای موفقیت دی جی ونس و انتصاب او به سمت معاون رئیس جمهور آمریکا دعا می‌کنند.به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، وادلورو دهکده‌ای کوچک و آرام در نواحی سرسبز آندرا پرادش هند و خانه اجدادی اوشا همسر ونس است و اگر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شود، اوشا بانوی دوم آمریکا خواهد بود.
 
در صورت انتخاب ترامپ در ریاست جمهوری اوشا ونس اولین غیر سفید پوست در این سمت خواهد بود.راهب بودا که معبدش زمانی متعلق به خانواده اوشا بوده، می‌گوید: «ما برای او برکت می‌طلبیم». «او باید در زندگی به موقعیت‌های بالاتری برسد و ما برای او و شوهرش دعای ویژه می‌کنیم».
پدربزرگ اوشا از وادلرو مهاجرت کرد اما اجداد او در این روستا به عنوان افراد برجسته دانشگاهی و آشنا به متون مقدس هندو شناخته می‌شوند.

چیکلوری رادهاکریشنان که مدرک دکترا دارد در چنای بزرگ شد و در آمریکا تحصیل کرد. اوشا نیز در حومه سن دیه گو بزرگ شد.او در دانشکده حقوق ییل با ونس آشنا شد و آن‌ها در سال ۲۰۱۴ ازدواج کردند و حالا ۳ فرزند دارند.

مهاجرت بی‌برگشت هندی‌ها به آمریکا
میلیون‌ها هندی مانند خانواده اوشا به آمریکا مهاجرت کرده اند.جمعیت هندی‌ها در آمریکا براساس اخرین سرشماری در دهه منتهی به سال ۲۰۲۰ با رشد ۵۰ درصدی به ۴.۸ میلیون نفر رسیده و دومین قوم بزرگ آسیایی در این کشور را تشکیل می‌دهند.

پی وی گوپالان پدربزرگ مادری کامالا هریس رقیب ترامپ در انتخابات نوامبر نیز اهل روستای تولاسندراپورام هند در تامیل نادو است.او نیز ده‌ها سال پیش اینروستا را ترک کرد اما روابط خود با هم دهی‌های خود را حفظ کرد و مرتبا برای نگه‌داری از معبد روستا کمک مالی پرداخت می‌کند.

در ۶۰۰ کیلومتری روستای وادلرو خاله بزرگ اوشا که در ۹۶ سالگی به عنوان مسن‌ترین استاد فعال هند شناخته می‌شود، با مهاجرت همیشگی هندی‌ها به آمریکا مخالف است.او بر این باور است که اوشا باید از موقعیت خود برای جلوگیری از مهاجرت و فرار هندی‌ها به آمریکا استفاده کند.جزئیات بیشتر را در تصاویر گزارش ببینید.
...
برچسب ها: دونالد ترامپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها