به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۶ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۴۸۶۷۲۸

آرسنال در یک قدمی خرید ستاره اسپانیا

آرسنال در یک قدمی خرید ستاره اسپانیا
گروه ورزشی: آرسنال و رئال سوسیه داد به زودی انتقال میکل مرینو را به صورت رسمی اعلام خواهند کرد.به گزارش "ورزش سه"، رئال سوسیه‌داد و آرسنال در حال نزدیک شدن به توافق برای انتقال میکل مرینو هستند که می‌تواند در چند روز آینده با قیمتی در حدود 35 میلیون یورو نهایی شود.بند فسخ این بازیکن 65 میلیون یورو ارزش داشت و آرسنال با پرداخت کمی بیش از نیم این رقم با باشگاه اسپانیایی به توافق می‌رسد. قرارداد او تا سال 2025 است، بنابراین در پایان فصل جاری او می‌تواند به صورت رایگان جدا شود.

به نظر می‌رسد طی 48 ساعت آینده قرارداد رسمی برای انتقال مرینو امضا سود. آرسنال از پایان فصل گذشته مرینو را هدف قرار داده، اما به گفته رادیو مارکا، چهارشنبه گذشته بود که قسمت نهایی مذاکرات آغاز شد‌.با وجود اینکه نیکل آرتتا علاقه داشت مرینو را جذب کند اما آرسنال حاضر نبود رقم بسیار زیادی را برای خرید این بازیکن بپردازد.

به گزارش سایت دیاریو واسکو، آرسنال حاضر است به اضافه پاداش‌ها، حدود 35 میلیون یورو به رئال سوسیه‌داد بدهد و بنابراین همه چیز نشان می‌دهد که توافق در مراحل پایانی خود است.
با وجود مذاکرات ادامه دار بین دو باشگاه، مرینو به تمرینات خود ادامه داده بود اما اکنون بعید است که برای بازی روز یکشنبه مقابل رادیو وایه کانو در ترکیب قرار بگیرد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها