به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۶ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۴۸۶۷۲۳

رکورد ستاره رئال:چهار جام‌ در چهار ماه متوالی

رکورد ستاره رئال:چهار جام‌ در چهار ماه متوالی
گروه ورزشی: دنی کارواخال رکورد جالبی را در ترکیب رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا به ثبت رسانده و چهار جام قهرمانی در چهار ماه متوالی کسب کرده است.به گزارش "ورزش سه"، کارواخال موفق شد در رقابت‌های فصل گذشته عملکرد بسیار درخشانی را در ترکیب رئال مادرید به نمایش بگذارد و جای خالی بازیکنان حاضر در خط دفاعی این تیم که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی رئال نبودند را به خوبی پر کند.

نمایش درخشان و خیره‌کننده او در بازی برگشت برابر منچسترسیتی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که یکی از دلایل اصلی کسب عنوان قهرمانی این مسابقات برای رئال بود هنوز هم مورد تحسین بسیاری از هواداران این تیم قرار دارد و این درخشش در نهایت باعث شد که او به اردوی تیم ملی اسپانیا برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ دعوت شود.حضور او در ترکیب اسپانیا باعث شد که رکورد جالبی برای این بازیکن به ثبت برسد که شاید برای بسیاری دست نیافتنی باشد و او را به نوعی از سایرین متمایز کند.

کارواخال موفق شد در ماه می قهرمانی در رقابت‌های لالیگا را با رئال مادرید جشن بگیرد. او سپس در ماه ژوئن جام قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را با این تیم بالای سر برد و در ماه جولای هم با تیم ملی اسپانیا قهرمانی در جام ملت‌های اروپا را جشن گرفت. این بازیکن شب گذشته‌ هم با پیراهن رئال در دیدار سوپر جام فوتبال اروپا برابر آتالانتا به میدان رفت تا در ماه آگوست هم یک قهرمانی را به نام خودش به ثبت رسانده باشد و رکورد چهار قهرمانی در چهار ماه متوالی را از آن خود کند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها