به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ - ۲۲:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۷ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۴۸۸۵۹۴

رهبر جدید و غیرمنتظره رختکن رئال

رهبر جدید و غیرمنتظره رختکن رئال
گروه ورزشی: براهیم دیاز نقش مهمی را در رختکن رئال مادرید برعهده گرفته و یکی از بازیکنان محبوب بین ستاره‌های این تیم به حساب می‌آید.به گزارش "ورزش سه"، رختکن رئال مادرید در این فصل حتی بیشتر از قبل پر ستاره است و شاید مدیریت چنین بازیکنان بزرگ و درخشانی برای هیچ کس کار آسانی نباشد، اما کارلو آنچلوتی به‌خوبی با چنین وضعیتی آشناست و از تمام ظرفیت تیمش برای ایجاد بهترین شرایط ممکن در رختکن استفاده خواهد کرد.

سایت اسپانیایی رلوو امروز گزارش جالبی منتشر کرده که در آن به نقش مهم براهیم دیاز در رختکن رئال مادرید اشاره شده است. به نظر می‌رسد که این بازیکن با تجربه‌ای که از حضور در میلان و پس از آن بازگشت به سانتیاگو برنابئو به دست آورده توانسته است به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شود.

او بازیکنی است که همه ستاره‌های رئال علاقه زیادی به او دارند و حتی از او به عنوان «چسب نگهدارنده رختکن» نام برده می‌شود چون توانسته است ارتباط بسیار خوبی با همه برقرار کند و در هر موضوعی که پیش بیاید نقش منجی را ایفا کند تا مانع به وجود آمدن درگیری یا بحث و دلخوری شود.

این بازیکن همچنین یکی از افرادی است که مسئولیت رسیدگی و برقراری روابط دوستانه با بازیکنان جوان را برعهده دارد. او سال گذشته کمک زیادی به آردا گولر برای سازگاری با شرایط بازی در رئال کرد و امسال هم این وظیفه را در قبال اندریک برعهده دارد که برایش بسیار مهم است و آنچلوتی هم بیشترین استفاده را از این موقعیت دیاز در تیمش می‎‌کند و بسیار از او راضی است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها