به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ - ۲۲:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۶ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۴۸۸۴۷۳

بارسلونا اشک ببر برزیلی را در آورد

بارسلونا اشک ببر برزیلی را در آورد
گروه ورزشی: ویتور روکه در آخرین جلسه تمرینی بارسا قبل از ترک این تیم بغضش شکست و در آغوش هانسی فلیک گریست.به گزارش "ورزش سه"، انتقال ویتور روکه به رئال بتیس دیروز رسمی شد. پس از تنها هشت ماه حضور در بارسا، این فوتبالیست برزیلی نیاز به تغییر تیم را ضروری می‌دانست و به هدفش نیز رسید. بارسا می‌تواند برای یک بازیکن مقصدی استثنایی و البته بی‌رحمانه باشد و مهاجم 19 ساله برزیلی قسمت بی‌رحمانه‌اش را تجربه کرد. ستاره سابق اتلتیکو پارانائنسه ژانویه گذشته با امید فراوان به بارسا پیوست، اما این رویا کم کم به یک کابوس تبدیل شد، تا جایی که هشت ماه بعد او به تیمی دیگر منتقل شده است.

ببر برزیلی 16 بازی برای بارسا زیر نظر ژاوی انجام داد و دو گل زد اما او اغلب نیمکت‌نشین بود و در برخی بازی‌های مهم اصلا به میدان نرفت. روکه زیر نظر فلیک نیز نتوانست متقاعد کننده کار کند و در تور آمریکا چیزی از خود نشان نداد.

فشار و ناراحتی‌ روکه در بارسا چنان زیاد بود که در آخرین روز تمرین با این باشگاه، چند روز قبل از نهایی شدن انتقال قرضی‌اش به بتیس، فوران کرد. در اواسط تمرین، مهاجم برزیلی مجبور شد با گریه جلسه را ترک کند، زیرا دیگر توانش را نداشت. این ناامیدی به حدی بود که او پس از در آغوش گرفتن فلیک و حمایت هم‌تیمی‌هایش، به رختکن رفت و دیگر برنگشت.روکه حالا در بتیس رویاهایی جدید را دنبال خواهد کرد به این امید که هرچه زودتر روزهای تلخ بارسا را فراموش کند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها