به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ - ۲۲:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۷ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۴۸۸۶۰۰

رئال نگران وینی، عربستان کار خودش را کرد

رئال نگران وینی، عربستان کار خودش را کرد
گروه ورزشی: وینیسیوس در دو بازی اول لالیگا نتوانسته ستاره مورد انتظار نشان دهد و در رئال مشکل را در پیشنهاد عربستان می‌دانند.به گزارش "ورزش سه"، رئال وینیسیوس را واگذار نمی‌کند و خود بازیکن نیز حداقل امسال ماندنی است، اما رسیدن پیشنهاد هنگفت سعودی ذهن ستاره برزیلی را مشغول کرده و او فاصله‌ای آشکار با فرم خوبش پیدا کرده است. بازار عربستان هنوز سه هفته دیگر باز است اما قرار نیست وینی از رئال برود.

بزرگترین نگرانی کادر فنی رئال مادرید در شروع فصل، یافتن پست ایده‌آل برای کیلیان امباپه نیست، نه اصلا. هدف شماره یک این است که وینیسیوس همه چیز در مورد فوتبال عربستان را فراموش کند و به فرم عادی خود برگرد. رئال دوباره ستاره برتر خود را می‌خواهد که فصل قبل با فوتبال و ذهنیت تعیین‌کننده‌اش به تنهایی بازی‌های زیادی را برای کهکشانی‌ها درآورد.

صحبت از عربستان سعودی و وینیسیوس جونیور در این تابستان بیشتر از همیشه مطرح بوده و ظهور الاهلی و تمایل آن برای در اختیار داشتن این بازیکن برزیلی یکی از خبرهای بزرگ بازار تابستانی بود. همان‌طور که مارکا نوشته، این می‌توانست گران‌ترین انتقال در تاریخ فوتبال جهان باشد اما هم رئال مادرید و هم خود بازیکن به آن پشت کردند.

تیم سعودی با در اختیار داشتن منابع مالی نامحدود پیشنهاد دستمزد یک میلیارد یورویی برای 5 سال به وینیسیوس داد و حاضر بود تا 500 میلیون یورو نیز به رئال بپردازد، اما در نهایت پاسخ منفی شنید.البته لیگ عربستان تمام حرکات تیم‌ها را کنترل می‌کند و با وجود اینکه الاهلی جزء تیم‌های بزرگ محسوب می‌شود و نسبت به سایر تیم‌ها حاشیه بیشتری دارد، اما تحت کنترل صندوق سرمایه‌گذاری دولتی است و چنین عملیاتی در محدوده مشخص‌شده در نظر گرفته نمی‌شود.

لیگ پیشنهادات ارائه شده توسط تیم‌ها را در صورتی که بالاتر از قیمت واقعی آنها در نظر گرفته شود، تأیید یا رد می‌کند. واقعیت این است که رئال فکر می‌کند از زمان مطرح شدن این شایعات، وینیسیوس بخشی از تمرکز خود را از دست داده است. آنچلوتی می‌داند که برای موفقیت در فصل جاری به وینیسیوس نیاز حیاتی دارد و او در حال حاضر ستاره برزیلی را 100 درصد نمی‌بیند. وینی شاید مشکل بدنی نداشته باشد، ولی بخشی از ذهنش جای دیگری است. حل این معضل اصلی‌ترین ماموریت این روزهای کارلتو است. فردا برابر لاس پالماس وینی همیشگی را خواهیم دید؟
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها