به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۴ - ۲۰:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۰ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۴۸۸۹۸۵

دلیل‌عجیب خشم اوسیمن‌از چلسی: پول کم

دلیل‌عجیب خشم اوسیمن‌از چلسی: پول کم
گروه ورزشی: ویکتور اوسیمن به دلیل پیشنهاد پایین چلسی برای پرداخت دستمزد به او تصمیم گرفته است به این باشگاه ملحق نشود.به گزارش "ورزش سه"، اوسیمن یکی از جنجالی‌ترین ستاره‌ها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال بود و شایعات زیادی درباره احتمال جدایی او از ناپولی و باشگاه‌هایی که خواهان به خدمت گرفتنش بودند در چند ماه اخیر به گوش می‌رسید، اما در نهایت هیچ یک از آنها به واقعیت تبدیل نشد.

پاری سن ژرمن مشتری اصلی و جدی این بازیکن بود و قصد داشت او را برای تقویت خط حمله تیمش پس از جدایی کیلیان امباپه به خدمت بگیرد اما مذاکرات با مدیران باشگاه ناپولی به سرانجام نرسید و پس از آن صحبت از احتمال حضور او در عربستان مطرح شد اما مدیر برنامه این بازیکن اعلام کرد که او تمایلی به حضور در این لیگ ندارد.

سرانجام نوبت به چلسی رسید. به نظر می‌رسید که مذاکرات کاملا جدی و در مرحله نهایی دنبال می‌شود و بسیاری منتظر امضای قرارداد او با این باشگاه در آخرین روز از  پنجره تابستانی بودند اما در نهایت گفته شد که اوسیمن شخصا با این انتقال مخالفت کرده است و به این ترتیب فرصت ترک ناپولی را از دست داد.

حالا اسکای اسپورت ایتالیا خبر داده است که دلیل عصبانیت اوسیمن از چلسی این بود که آنها پیشنهاد دریافت دستمزد چهار میلیون یورویی با بند پاداش چهار میلیون یوروی دیگر بر اساس عملکردش را به او ارائه کرده بودند و این پیشنهاد از نظر او کم و توهین‌آمیز بوده و باعث خشم این بازیکن و دادن پاسخ منفی به پیشنهاد چلسی شده است. این در حالی است که او در حال حاضر ۱۰ میلیون یورو سالانه از ناپولی دریافت می‌کند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها