به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۳ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۴۸۹۳۶۴

بارسایی که فلیک بست: 28 سرباز و 15 بچه

بارسایی که فلیک بست: 28 سرباز و 15 بچه
گروه ورزشی: بارسلونای جدید هانسی فلیک با 28 بازیکن در فهرست متشکل از 15 بازیکن محصول لاماسیا بسته شده است.به گزارش "ورزش سه"، سرمربی آلمانی تیمی جوان شده با حضور دو بازیکن باانگیزه در هر پست دارد و شروعی فراتر از انتظار نیز در لالیگا داشته است.

در فهرست بارسا 22 بازیکن از تیم اصلی حضور دارند که 6 بازیکن از تیم ذخیره را نیز شامل می‌شود و اسامی آنها نیز در لالیگا ثبت شده تا در صورت کمبود بازیکن، در دسترس کادر فنی قرار بگیرند.
بارسای جدید هانسی فلیک، مملو از بازیکنان جوان، با شور و شوقی بیش از حد قابل توجه، یک شروع عالی در لیگ داشته است. چهار پیروزی در چهار هفته اول، صدرنشین و با برتری چهار امتیازی نسبت به رقبای بزرگ در مبارزه برای عنوان قهرمانی. شروعی بسیار مثبت و فراتر از انتظارات. از نکات قابل توجه این فهرست اینکه، بیش از نیمی از بازیکنان فصل جاری بارسا (15 نفر) محصول لاماسیا هستند.

پس از بسته شدن بازار نقل و انتقالات تابستانی، تنها دو خرید برای بارسا در این تابستان به ثبت رسید: دنی اولمو و پائو ویکتور، اما سرمربی آلمانی هیچ ابایی از اعتماد به جوانان ندارد. از بخت بد فلیک، مارک برنال خیلی زود مصدوم شده و شاید فصل را از دست بدهد.تیم نسبت به سال گذشته که سرجی روبرتو، مارکوس آلونسو، اوریول رومئو و گوندوگان بالای 30 سال را داشت، بسیار جوان شده است، اما علی‌رغم تغییر نسل، فلیک گزینه‌های خوبی در هر پست دارد.

نگرانی‌هایی برای دو پست دفاع چپ و راست بود اما جرارد مارتین و هکتور فورت می‌توانند بالده و کنده را پوشش دهند. کهنه‌کارانی مانند لواندوفسکی، اینیگو، تراشتگن و رافینیا نیز در شروع فصل یک گام به جلو برداشته‌اند و جوانان دیگری مانند کوبارسی، لامین یامال، پدری و بالده عملکرد فوق‌العاده‌ای نشان داده‌اند. آمدن دنی اولمو رقابت برای فرمین و پابلو توره را نیز مضاعف کرده است. یکی دیگر از کسانی که بازگشته، اریک گارسیا است که فلیک او را با توجه به مصدومیت‌ها، گزینه‌ای برای هافبک دفاعی می‌داند.بارسلونا همچنین منتظر بازگشت مصدومانی چون آنسو فاتی، دی یونگ، کریستنسن، گاوی و آرائوخو است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها