به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ - ۲۰:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۴ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۴۸۹۴۹۳

نفرین رئال دامن هشت تیم را گرفت

نفرین رئال دامن هشت تیم را گرفت
گروه ورزشی: 80 درصد تیم هایی که در دو فصل اخیر از شاگردان آنچلوتی امتیاز گرفته اند، در بازی بعد شکست خورده اند. انگار که جادو شده باشند.به گزارش "ورزش سه"، فصل رئال مادرید خوب شروع نشده و بیش از حد انتظار تردیدها را برانگیخته است. آمدن امباپه پس از هفت سال، پروژه برتر قهرمان فعلی لیگ قهرمانان اروپا را بیشتر تقویت کرد، اما واقعیت این است که شروع لیگ آنطور که انتظار می رفت پیش نمی رود. دو برد و دو تساوی و اختلاف 4 امتیازی با بارسا مطلوب هواداران نیست.

رئال با وجود قهرمانی در سوپرجام اروپا (2-0 مقابل آتالانتا)، لیگ را با دو تساوی خارج از خانه در چهار بازی آغاز کرد. سون مویش و گرن کاناریا به ترتیب شاهد عملکرد خوب مایورکا و لاس پالماس مقابل رئال مادریدی معمولی بودند. با این حال، در روزهای بعد تساوی، تیم آنچلوتی می‌دانست چگونه واکنش نشان دهد و سه امتیاز را در برنابئو برابر وایادولید و بتیس کسب کرد. در اینجا شاهد یک مورد جالب هستیم: اکثر تیم‌هایی که از رئال مادرید امتیاز می‌گیرند، در بازی بعد پیروز نمی‌شوند.

یک "نفرین"؟
مایورکا بعد از تساوی برابر رئال در ال سادار (1-0) و لاس پالماس در زمین آلاوس (2-0) شکست خورد. دو شکست بعد از شکوه امتیازگرفتن از رئال. و آنها به باشگاه شش تیمی از مجموع هشت تیم می‌پیوندند که فصل گذشته از رئال امتیاز گرفتند و پس از آن دچار لغزش شدند. اسیر در هاله ای از نفرین. بسیاری آن را با فرسودگی ذهنی و فیزیکی رویارویی با یکی از سخت‌ترین رقبای جهان مرتبط می‌دانند اما آنچه غیرقابل انکار به نظر می رسد این است که امتیاز گرفتن از رئال عواقبی را در پی دارد.

دو استثنا
با این حال، همیشه استثنا وجود دارد. تنها دو تیم در هفته پس از امتیازگرفتن از رئال مادرید به سه امتیاز دست یافتند: اتلتیکو مادرید که در هفته هفتم اوساسونا را با نتیجه 0-2 شکست داد و والنسیا که در هفته بیست و هشتم ختافه را 1-0 مغلوب کرد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها