به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ - ۰۰:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۸ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۴۹۰۰۲۲

معرفی ۵ هتل لوکس نزدیک حرم امام رضا

گروه گردشگری: یکی از بهترین تجربیات معنوی که گردشگران ایرانی می‌توانند داشته باشند، سفر به مشهد مقدس و زیارت حرم امام رضا است. اگر این سفر زیارتی را با اقامت در یکی از هتل‌های لوکس نزدیک‌ به حرم ادغام کنید، نهایت رضایت و لذت را از سفرتان کسب خواهید کرد. بدین صورت باکیفیت‌ترین امکانات و خدمات را در هتل­تان دریافت می­کنید و در کمترین زمان ممکن به حرم امام رضا دسترسی خواهید داشت. در این مقاله قصد داریم ۵ تا از بهترین هتل‌های لوکس شهر مشهد را به شما معرفی کنیم.
معرفی ۵ هتل لوکس نزدیک حرم امام رضا
 هتل درویشی
یکی از بهترین هتل‌های شهر مشهد هتل درویشی است. این هتل ۵ ستاره ۲۳ طبقه و ۲۲۳ اتاق دارد. این هتل در فاصله ۱٫۳ کیلومتری از حرم امام رضا قرار دارد. با اقامت در اتاق‌های این هتل می‌توانید حرم امام رضا را از پنجره اتاقتان مشاهده کنید. هتل درویشی مشهد انواعی از امکانات لوکس را برای مسافران خود در نظر گرفته است که ازجمله آن‌ها می‌توان به مجموعه ورزشی، پارکینگ، روف‌گاردن و موارد دیگر اشاره کرد.



یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این هتل اتاق‌های خاص آن است. شما می‌توانید پنت هاوس روم، سوئیت امپریال یا دوبلکس­هایی با معماری ایرانِ باستان، عربی، هندی یا رومِ باستان را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید بهترین گزینه را در زمان رزرو هتل در مشهد انتخاب کنید، هتل درویشی برای شما مناسب است.

هتل الماس ۲
یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره و لوکس شهر مشهد هتل الماس ۲ نام دارد. این هتل با باب‌الرضا حدود یک کیلومتر فاصله دارد. هتل الماس ۲ ۲۵ طبقه و ۲۱۸ اتاق دارد. این هتل نیز بر اساس معماری ایرانی، ترکی، رومی، عربی، روسی و صفوی ساخته شده است. ازجمله امکانات هتل الماس ۲ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    مجموعه آبی و اسپا
•    بازارچه اختصاصی
•    رستوران
•    پارکینگ رایگان
•    اینترنت رایگان
•    سرویس فرنگی
•    سالن کنفرانس و مهمانی

هتل بین‌المللی قصر
اگر قصد خرید تور مشهد را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ تورهایی بروید که در برنامه سفر آن رزرو اتاق در هتل بین‌المللی قصر قرار داده شده است. هتل بین‌المللی قصر یکی دیگر از هتل‌های لوکس شهر مشهد است که با ۱۲ طبقه و ۲۲۰ اتاق، آماده پذیرایی از زائران حرم امام رضا است.
در این هتل جذاب و زیبا انواعی از امکانات مختلفِ رفاهی و تفریحی برای مسافران در نظر گرفته شده است. از پارکینگ رایگان و رستوران گرفته تا استخر، اینترنت رایگان و مجموعه‌ای از خدماتِ دیگر. هتل بین‌المللی قصر تا باب‌الرضا ۱ کیلومتر فاصله دارد.

هتل ضیافت الزهرا
اگر بلیط مشهد را خریداری کرده‌اید و دوست دارید تجربه بی‌نظیری از اقامت در یکی از هتل‌های لوکس نزدیک حرم داشته باشید، به شما هتل ضیافت الزهرا را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل در فاصله ۵۰۰ متری از حرم قرار دارد و تنها با ۶ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به حرم دسترسی داشته باشید.
این هتل جذاب ۱۲ طبقه و ۱۴۵ اتاق دارد. می‌توانید در این هتل اتاق‌های دو تخته لوکس یا سوئیت رویال تک خواب و دوخوابه را رزرو کنید تا بهترین امکانات رفاهی در اختیار شما قرار بگیرد. از جمله امکانات دیگر این هتلِ بی‌نظیر می‌توان به رستوران، پارکینگ، استخر و اینترنت رایگان آن اشاره کرد.

هتل مدینه الزهرا
هتل مدینه الرضا یکی دیگر از هتل‌های جذاب و بی‌نظیر شهر مشهد است. این هتل ۱۸ طبقه ۳۰۰ اتاق برای پذیرایی از میهمانان دارد. در این هتل می‌توانید انواع از اتاق‌های یک تخته، دو تخت، لوکس و سوئیت‌های سه‌نفره را رزرو کنید. از جمله امکانات این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    اینترنت رایگان
•    پارکینگ رایگان
•    رستوران
•    استخر
•    روم سرویس



چگونه می‌توانیم بهترین هتل‌های شهر مشهد را رزرو کنیم؟
راه‌های مختلفی برای پیدا کردن هتل‌های شهر مشهد وجود دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان مراجعه به انواع وب‌سایت­های رزرو کننده هتل در این شهر اشاره کرد. اما اگر می‌خواهید در وقت و انرژی خود صرفه‌جویی کنید و در کمترین زمان ممکن، تنها با چند کلیک، یک لیستِ جامع از انواع هتل‌های شهر مشهد را در یک صفحه مشاهده کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به وب‌سایتی مراجعه کنید که با کمک موتور جستجوی هوشمند خود این امکان را در اختیار شما قرار داده است.
با مراجعه به وب‌سایت سفرمارکت می‌توانید یک لیستِ جامع از انواع هتل‌های قابل رزرو در شهر مشهد را در یک صفحه مشاهده کنید. در بخش فیلترهای این وب‌سایت می‌توانید نام هر کدام از هتل­هایی که تا اینجای مقاله معرفی کردیم را وارد کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن آن را پیدا و خریداری کنید.
همچنین می‌توانید بر روی گزینه ۵ ستاره یا ۴ ستاره در بخش فیلترهای این وب‌سایت کلیک کنید تا تنها هتل‌های ۵ ستاره و ۴ ستاره شهر مشهد به شما نمایش داده شود.
اگر حوصله نشستن پشت لپ‌تاپ را ندارید، با نصب اپلیکیشن سفرمارکت، با چند کلیک انواعی از هتل‌های لوکس شهر مشهد را در ۱ صفحه می­بینید و با مقایسه قیمت، امکانات، خدمات و محل قرارگیری هرکدام، بهترین و نزدیک‌ترین هتل به حرم را پیدا می­کنید.

جمع‌بندی
با سفر به شهر مشهد تجربه دلپذیری از زیارت حرم امام رضا را خواهید داشت. اگر می‌خواهید این تجربه را جذاب‌تر و لذت‌بخش‌تر کنید، در یکی از هتل‌های ۵ ستاره نزدیک حرم اتاق بگیرید تا بتوانید از انواعی از امکانات و خدمات بی‌نظیر آن‌ها استفاده کنید و هر زمان که دلتان خواست، با صرفِ زمانِ کم به حرم امام رضا دسترسی داشته باشید. در آخر مقاله راهی را به شما ارائه کردیم تا با استفاده از آن بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن انواعی از هتل‌های لوکس مشهد را در یک صفحه ببینید و با مقایسه امکانات، خدمات و قیمتشان مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها