به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۱۹:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۴۹۰۹۷۹

راهنمای خرید لباس زنانه

گروه کسب و کار: استایل های زنانه از لباس ها مختلفی تشکیل می شوند و مانند هر لباس های دیگری نحوه استایل کردن آن ها از اهمیت بالایی در جلوه آن ها برخوردار است. ممکن است شما بهترین لباس های زنانه دنیا را از بهترین برندهای دنیا تهیه کرده و با این حال پس از پوشیدن آن ها اصلا خوب به نظر نرسید! دلیل آن این است که نمی دانید چگونه این لباس ها را در کنار یکدیگر استایل کنید. این مورد به ویژه در مورد مانتو و شال و روسری های مختلف وجود دارد چرا که ممکن است استایل کردن برخی از لباس ها برای مهمانی ها و محالس آسان باشد، اما گاهی استایل کردن لباس برای بیرون رفتن با توجه به محدودیت های موجود آسان نیست.
راهنمای خرید لباس زنانه
 حالت دیگری نیز وجود دارد که شما می توانید لباس های زنانه خود را به زیبایی کنار یکدیگر قرار دهید، اما بودجه خرید از برترین برند ها را ندارید. در این حالت، دنیایی از لباس های مختلف با قیمت های گوناگون به روی شما باز است که نمی دانید چگونه بهترین مورد را از میان آن ها انتخاب نمایید. در این صورت، این راهنمایی برای خرید لباس زنانه برای شما است.

هنگام خرید لباس زنانه به چه مواردی توجه کنیم؟
به طور کلی، برای این که بتوانید بهترین لباس های زنانه را برای خود و یا فرد مورد علاقه خود بخرید فاکتورهای مهمی مانند سایز، رنگ، طرح، فصل، ترند و … را باید در نظر بگیرید تا بتوانید خرید موفقیت آمیزی داشته باشید. در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم.

سایز
بدون شک، اولین و مهم ترین عاملی که باید در نظر گرفته شود سایز لباس است. چرا که اگر بهترین لباس را به بهترین قیمت تهیه کنید اما سایز آن اشتباه باشد، به هیچ عنوان زیبا نبوده و در برخی شرایط نیز قابل استفاده نیز نخواهد بود. پس در هنکام خرید لباس زنانه ابتدا باید به سایز آن توجه نمایید.
نوع لباس می تواند در انتخاب سایز آن تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال، بهتر است لباس های تابستانه را یک سایز بزرگ تر از سایز اصلی خود را تهیه کرده و از پوشیدن لباس های بسیار جذب خودداری نمایید.

طرح
طرح لباس بسیار مهم است. به عنوان مثال، لباس های چهارخانه، مانند برخی از کت های زنانه، ممکن است به برخی از افراد بسیار بیایند، در حالی که اصلا در تن برخی دیگر زیبا نباشند. همین طور در صورت داشتن اضافه وزن، طرح هایی مانند طرح های راه راه باعث می شوند تا این وزن اضافه به میزان زیادی به چشم بیاید.
لباس های طرح دار بیشتر مناسب فصل های بهار و تابستان هستند و لباس های ساده از زیبایی های بیشتری در فصل های سرد سال برخوردارند.

رنگ
رنگ لباس بیش از آن چه که فکر می کنید مهم است. برخی از رنگ ها با زیبایی بسیار بالا به هیچ عنوان مناسب برخی از تناژهای پوست نیستند. بدون شک کسانی که پوست های خیلی روشن دارند باید از پوشیدن رنگ های بسیار روشنی که آن ها بی روح نشان می دهد خودداری نمایند. همچنین، رنگ هایی مانند مشکی که شما را لاغرتر نشان می دهند اصلا مناسب افراد بسیار  لاغر و یا افراد بسیار سبزه نیستند.
رنگ هایی مانند رنگ های سفید زود کثیف می شوند و بهتر است در صورت تردد در محیط های آلوده از پوشیدن این رنگ خودداری نمایید. همچنین پوشیدن رنگ های تیره در فصل های گرم سال می تواند باعث اذیت شدن شما شود. این در حالی است که پوشیدن لباس های روشن در روزهایی مانند روزهای بارانی ریسک بزرگی را به همراه دارد.

کیفیت
کیفیت لباسی که قصد خرید آن را دارید نیز در نظر بگیرید. اگر این لباس به سادگی چروک می شود، به سختی می توان آن را اتو کرد، خط دوخت آن نا منظم بوده و به سادگی قابل مشاهده است و دکمه های شلی دارد از خرید آن پرهیز کنید.
این لباس ها به سرعت ظاهر خود را از دست داده و همچنین استفاده از آن ها شما را کلافه خواهد کرد و پس از مدتی بسیار کهنه به نظر خواهند آمد.

قد لباس



قد لباس باید متناسب با قد فرد باشند. پوشیدن لباس های خیلی بلند می تواند افراد قد بلند را بسیار شیک نشان دهد، این در حالی است که این لباس باعث می شود تا افرادی که قد خیلی بلندی ندارند کوتاه تر به نظر برسند. برعکس این حرف نیز کاملا صدق می کند. لباس های کوتاه در تن افرادی که قدهای بلندی ندارند بهتر می نشینند و اگر افرادی بسیار قد بلند همان لباس ها را بپوشند ممکن است قد این لباس ها برای آن ها بیش از حد کوتاه باشد.

از کجا لباس زنانه را به صورت آنلاین بخریم؟
سایت های مختلفی برای خرید آنلاین لباس زنانه وجود دارند که عملکر بسیار مناسبی داشته و رضایت کاربران خود را به دست آورده اند.
یکی از این سایت ها، سایت پوشاک و لوازم آرایش بولوز است. سوالی که مطرح می شود این است که چه چیزی این سایت را از باقی رقبای خود متمایز می کند؟
در تمام این سال ها هوش مصنوعی بازارها رو متحول کرده و دنیای فشن نیز بی نصیب از آن نمانده است. سایت بولوز از ابزار هوش مصنوعی برای سرچ محصولات خود استفاده می کند. تصور کنید بتوانید از روی عکسی که دارید تیشرت مورد نظر خود را پیدا کنید!
برند بولوز دنبال این است تا تجربه خرید آنلاین را به کمک هوش مصنوعی بهبود ببخشد و بهترین تجربه خرید آنلاین را به کاربران سایت خود ارائه دهد. بدون شک، این تفاوتی بزرگ میان بولوز و دیگران است!
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها