به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۱۳:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۴ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۴۹۱۰۱۱

تصمیم جالب‌مهاجم جوان:نه به بارسا برای چلسی

تصمیم جالب‌مهاجم جوان:نه به بارسا برای چلسی
گروه ورزشی: دکو فاش کرد که مارک گویو پیشنهاد قابل توجهی از بارسلونا را به خاطر پیوستن به چلسی رد کرده است.به گزارش "ورزش سه"، گویو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تصمیم گرفت که بارسلونا را ترک کند و با قراردادی به ارزش شش میلیون یورو که در واقع مبلغ بند فسخ گنجانده شده در قراردادش بود راهی چلسی شود تا فرصت بیشتری برای بازی در این تیم به دست آورد.

گویو حالا بیشتر از یک ماه است که به تمرینات چلسی اضافه شده، اما در طول این مدت تنها یک بار در ترکیب این تیم در رقابت‌های لیگ برتر به میدان رفته که بازی برابر منچسترسیتی بوده است، اما در هر دو دیدار چلسی در رقابت‌های انتخابی لیگ کنفرانس اروپا در زمین حاضر بوده است.

حالا دکو در گفت‌وگو با رسانه‌ها واقعیت جالبی را درباره جدایی این بازیکن از بارسا فاش کرده است: «چلسی مبلغ در نظر گرفته شده برای بند فسخ گویو را پرداخت کرد و او تصمیم گرفت بارسلونا رو ترک کند. او قراردادی قدیمی داشت که بند فسخش تنها شش میلیون یورو در نظر گرفته شده بود.

ما پیشنهادی مهم و قابل توجه را به او ارائه کردیم و گفتیم که پرژوه جذابی را در پیش داریم، اما این بازیکن تصمیم گرفته بود که مسیر دیگری را در پیش بگیرد. گویو مشتاق قبول کردن پیشنهاد ارائه شده از سوی چلسی بود. ما به او پیشنهاد دادیم که مهاجم این تیم باشد اما او علاقه‌ای به ادامه این مسیر نداشت.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها