به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۴۹۰۸۵۹

کلافگی اشلوت: سوال خسته کننده نپرسید

کلافگی اشلوت: سوال خسته کننده نپرسید
گروه ورزشی: آرنه اشلوت، سرمربی لیورپول، از پاسخ به سوال درباره وضعیت قرارداد بازیکنانش خسته شده است!به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فردا به مصاف ناتینگهام فارست خواهد رفت. لیورپول در سه هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر مقابل تیم‌های ایپسویچ تاون، برنتفورد و منچستریونایتد برنده شده و در بازی خانگی فردا هم به دنبال کسب سه امتیاز است.

آرنه اشلوت، سرمربی لیورپول، پیش از این بازی در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.او از سوالی درمورد وضعیت قرارداد بازیکنان تیمش کلافه به نظر می‌‌رسید و سعی کرد به خبرنگاران اعلام کند از این سوال خسته شده است.


شرایط قرارداد بازیکنانی مانند محمد صلاح و ترنت الکساندر آرنولد:بازهم باید پاسخ خسته کننده‌ای بدهم، ما اینجا در مورد شرایط قرارداد صحبت نمی‌کنیم. من کاملاً روی تیم متمرکزم تا با آن‌ها کار کنم و بهترین نتیجه ممکن را از آن‌ها بگیرم.

شکستگی پای هاروی الیوت: اتفاقی که برای هاروی افتاد برای ما و او یک ناراحتی بزرگ بود. ما 7 بازی را در 22 روز انجام می‌دهیم، بنابراین برای همه ما یک ضربه جدی است.فدریکو کیه‌زا: او سه یا چهار بار با تیم تمرین کرده، بنابراین باید ببینیم وضعیت او چگونه است چون ما بیش از 20 بازیکن برای این بازی در دسترس داریم.

صحبت‌های کائویمین کلهر:اگر بازیکنی بیاید و بگوید که نیمکت‌نشینی را دوست دارد و می‌خواهد تا آخر عمر در آنجا بماند، نگران خواهم شد.

رایان گراونبرخ:او در تمام طول زندگی خود هافبک بوده، اکنون کمی عمیق‌تر از قبل بازی می‌کند، اما این تفاوت چندانی ندارد. او مثل همه از نحوه بازی تیم سود می‌برد، رایان واقعاً قوی و آماده برگشته و از شانس خود استفاده کرد.

تغییرات احتمالی در ترکیب:این چیزی است که من قبل از هر بازی در مورد آن تصمیم می‌گیرم. تیم‌های سابق من تقریباً در هر بازی با بازیکنان یکسان بازی می‌کردند، اما لیگ برتر متفاوت است، همچنین این بستگی به آنچه که بازیکنان نشان می‌دهند هم دارد.

آرنولد:او ثابت کرد که می‌تواند 90 دقیقه بازی کند، اما شاید قبل از آن نیز این آمادگی را داشت، او اکنون آماده است که 90 دقیقه بازی کند. من یک تیم کامل برای مربیگری‌ و آماده شدن برای این فصل دارم و کل تیم را آماده می‌کنم.

وضعیت مصدومان:الکسیس مک آلیستر روز گذشته با ما تمرین کرد و هیچ‌کس دیگری مصدوم نیست.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها