به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۱۳:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۴ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۴۹۱۰۱۸

امباپه، چه شبی: رئال همین را می‌خواست

امباپه، چه شبی: رئال همین را می‌خواست
گروه ورزشی: پس از یک هفته پرحاشیه در فرانسه، امباپه به جایی برمی‌گردد که سال گذشته در آنجا یک نمایش استثنایی داشت.به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه در 1 سپتامبر بر فراز پایتخت پرواز کرد و با دبل خود سبب شد رئال مادرید بتیس را شکست دهد. او از یک تساوی که می‌توانست بارسا را 6 امتیاز بالاتر قرار دهد، جلوگیری کرد و بعد از بازی گفت: «امیدوارم گل‌های بیشتری بزنم تا بیشتر از همیشه تشویق شوم.»

کیلیان برگشته اما هنوز ترمیناتور پاریس و آن مهاجم هیجان انگیز نبوده است. از آن زمان طرفداران رئال مادرید برای امشب لحظه‌شماری می‌کنند. وقتی امباپه دوباره وارد زمین شده و رئال مادرید را برابر سوسیداد همراهی کند. فصل قبل او در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان سه گل به سوسیداد زد از جمله دو گل در سن سباستین. رئال رؤیای تکرار همان درخشش را دارد.

رئال مادرید به چالشی که در راه است توجه کافی دارد. در فصلی که می‌تواند 72 بازی داشته باشد، اکنون رئال وارد یک مرحله فشرده می‌شود: هفت بازی در 22 روز و بدون حاشیه برای خطا، زیرا به اندازه کافی قبلاً اشتباه کرده است. رئال سوسیداد، اشتوتگارت، اسپانیول، آلاوس، اتلتیکو مادرید، لیل و ویارئال. عملا هر سه روز یک بازی بدون توقف و سپس فیفا دی دوم.برنامه آنچلوتی این است که سیستم چرخشی برای بازی‌ها برابر اسپانیول و آلاوز باشد. خود کیلیان احتمالا در برخی بازی‌ها نیمکت نشین خواهد بود. رئال مادرید برای جان سالم به در بردن از این چالش به دندان نیش خود اعتماد دارد.

فشار روی کیلیان
آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: «ما نگران گلزنی کیلیان نیستیم.» اما این تلاشی برای از بین بردن فشار روی فوتبالیستی بود که بعدا از بازی با بتیس اعتراف کرد که آن را به شدت احساس کرده است. به خصوص در اولین حضور در برنابئو با پیراهن رئال مادرید و نیز اولین بازی او در لیگ و نیز در سوپرجام اروپا. او سه بازی متوالی گل نزد تا برابر بتیس فشار را از روی خودش برداشت و بعد گفت: «سه بازی گل نزدن برای من بسیار زیاد است.» این همان ذهنیت قهرمانی کیلیان است که مدت‌ها رئال منتظرش بود. امباپه‌ای جاه‌طلب.

فرانسه، انبار باروت
بازگشت به پاریس برای فیفا دی برای امباپه تلخ شد. فرانسه به ایتالیا باخت و امباپه یکی از مقصران شکست لقب گرفت! شکستی که در رختکن آتش اختلاف را روشن کرد: مانیان تیم را سرزنش کرد و به خصوص به قدیمی‌هایی مثل امباپه که معتقد بود قدمی به جلو برنداشته‌اند. او مستقیماً به امباپه نگاه کرد و حرف‌هایش را زد، اما کیلیان اعتنایی نکرد و خشم گلر میلان بیشتر شد. یکی دو روز بعد صدای اعتراض گریزمان هم از تاکتیک‌های فرانسه بلند شد بدون اینکه به دشان اشاره‌ای کند. امباپه از فرانسه برگشت بدون اینکه گلزنی کند. یک روز بعد او تصویری خندان از خود در تمرین رئال منتشر کرد و نوشت: خوشبختی.

نور در آسمان
امباپه تا فیفا دی بعد و برگشتن به فرانسه که برای او حکم جهنم را پیدا کرده، هفت بازی پیش رو دارد. و هواداران رئال مادرید منتظر آن فوتبالیستی هستند که فصل گذشته 44 گل به ثمر رساند. در انتظار یک قاتل درنده. آن بازیکنی که مدافعان را پشت سر می‌گذاشت و چشم بسته راه دروازه را پیدا می‌کرد. امباپه مقابل بتیس از شر مشکل فشار گل نزدن خلاص شد. او حالا پس از دو هفته به لالیگا برمی‌گردد تا در سن سباستین ثابت کند این یک سراب نبوده است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها