به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۲۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : ۴۹۱۴۱۵

یاد گرفته‌ایم هیچ تیمی را دست کم نگیریم

یاد گرفته‌ایم هیچ تیمی را دست کم نگیریم
گروه ورزشی: دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: با توجه به نتایج اخیر در فیفادی یاد گرفته‌ایم هیچ حریفی را نباید دست کم بگیریم. با تمام توان، قوا و نگرش قوی برای پیروزی در این بازی به میدان آمده‌ایم.

به گزارش ایسنا، پیام نیازمند امروز (۲۶ شهریور ماه) در نشست خبری پیش از دیدار با الوحدات اردن در رقابت‌های لیگ سطح دوم آسیا، اظهار کرد: خیلی خوشحالم بار دیگر به کشور اردن آمده‌ام، قبلاً با تیم ملی برای تورنمنت کافا به این کشور آمده‌ایم، من شناخت نسبی از بازیکنان اردنی دارم و به خوبی می‌دانم بازیکنان این تیم حریفی خوب و آماده‌اند. این تیم چند بازیکن ملی‌پوش هم دارد که بسیار قابل احترام هستند.

وی ادامه داد: ما برای این مسابقه آماده هستیم و اگرچه فرمت جدیدی از مسابقات آسیایی برگزار می‌شود که ما در آن حضور داریم، اما باید قبول کنیم که در هر صورت مسابقات آسیایی و بسیار دشوار است. 

دروازه‌بان سپاهان بیان کرد: نگرش و انگیزه لازم را داریم که کار را از بازی اول شروع کنیم.
او در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا تیم، آماده برگزاری این مسابقه است؟ اظهار کرد: همان‌طور که سرمربی تیم گفت، ما کاملاً آماده هستیم و از نظر فیزیکی و ذهنی آمادگی لازم را در این زمینه داریم. ما انگیزه لازم را برای این بازی و آغاز این فصل از مسابقات داریم و بدون شک ۱۰۰ درصد آماده حضور در بازی هستیم.
برچسب ها: پیام نیازمند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها