به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۲۱:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۴۹۱۵۶۵

بازیکن سابق رئال گفت:راز پیروزی در برنابئو

بازیکن سابق رئال گفت:راز پیروزی در برنابئو
گروه ورزشی: سامی خدیرا، هافبک سابق رئال مادرید و اشتوتگارت، پیش از دیدار این دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا راز برتری در برنابئو را گفت.به گزارش "ورزش سه"، سامی خدیرا، بازیکن سابق آلمانی که برای هر دو تیم اشتوتگارت و رئال مادرید بازی کرده، اطمینان داد که «شجاعت و تمرکز مطلق تنها راه برای پیروزی در سانتیاگو برنابئو است». او از کارلو آنچلوتی به عنوان "یکی از بهترین مربیان جهان" و "یک پدر" برای بازیکنانش یاد کرد.

خدیرا گفت: «برتری برابر رئال در برنابئو؟ تنها یک راه حل وجود دارد، اینکه شجاع باشید. من سال‌ها برای رئال بازی کردم و با یوونتوس نیز برابر رئال در برنابئو به میدان رفتم، پس به خوبی می‌توانم در مورد بازی در این ورزشگاه حرف بزنم. در مورد جو برنابئو باید بگویم ترسناک است و اگر تحت تاثیر قرار بگیرید، قطعا به سختی می‌بازید. برای برتری برابر رئال باید جادوی برنابئو را خنثی کرد.»خدیرای 37 ساله هشدار داد که رئال مادرید در هر زمانی می‌تواند چیزی خاص در برنابئو خلق کند، حتی در دقیقه 91، 92 یا حتی 97.

خدیرا گفت: «فقط بهترین بازیکنان فرصت پوشیدن پیراهن رئال مادرید را دارند، مانند آلفردو دی استفانو. این باشگاه عناوین بی‌شماری را کسب کرده است، دهه‌ها در میان بهترین‌های جهان بوده و پادشاه لیگ قهرمانان اروپا است. هیچ باشگاهی بزرگتر از رئال مادرید نیست. رئال هرگز درجا نمی‌زند و دائماً خود را از لحاظ ورزشی و اقتصادی دوباره اختراع می‌کند. رئال از این نظر نیز یک باشگاه پیشگام است. برند رئال مادرید مردم را در سراسر جهان مجذوب خود می کند.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها