به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۲۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۴۹۱۵۵۹

بازگشت غیرمنتظره:پریشیج آیندهوون جدی شد

بازگشت غیرمنتظره:پریشیج آیندهوون جدی شد
گروه ورزشی: ایوان پریشیچ در آستانه امضای قراردادی با باشگاه آیندهوون هلند است.به گزارش "ورزش سه"، پریشیچ پس از روزهای بسیار خوبی که در اینتر سپری کرد تصمیم گرفت راهی انگلیس شود تا تجربه بازی در رقابت‌های لیگ برتر این کشور را به دست آورد و دو فصل با پیراهن تاتنهام در این مسابقات به میدان رفت اما در سال ۲۰۲۴ این باشگاه را هم ترک کرد.

این بازیکن که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال ۲۰۲۴ راهی هایدوک اسپلیت در کشور خودش شده بود، تصمیم گرفت که قراردادی را با این باشگاه به امضا برساند تا بار دیگر فرصت بازی در کرواسی را به دست آورد اما شرایط برای او خوب پیش نرفت و قراردادش را با توافقی دو طرفه فسخ کرد.

این ستاره کروات که حالا به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند با هر باشگاهی وارد مذاکره شود و قرارداد امضا کند مایل است که در ۳۵ سالگی بار دیگر فرصت درخشش در اروپا را داشته باشد و به همین دلیل مذاکرات با آیندهوون را از چند روز قبل به صورت جدی آغاز کرده است.

مدیران این باشگاه هلندی در تلاش هستند که با پریشیچ برای امضای قرارداد جدید به توافق برسند و او به هدفی مهم برای آنها تبدیل شده است و انتظار می‌رود که تکلیف نهایی این پرونده حداکثر تا پایان هفته مشخص شود و علاقمندان به این بازیکن منتظر دیدن دوباره او و این بار در لیگ هلند هستند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها