به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۲۱:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۴۹۱۵۷۶

آموزش ثبت نام لاتاری 2026 | راهنمای لاتاری گرین کارت آمریکا

گروه کسب و کار: لاتاری گرین کارت آمریکا یکی از پر متقاضی ترین برنامه های مهاجرتی می باشد که سالانه تعداد بسیار زیادی از افراد از سرتاسر دنیا با هدف مهاجرت به این کشور فرم ثبت نام لاتاری آمریکا را تکمیل می کنند. لازمه برنده شدن و افزایش شانس در این قرعه کشی، تکمیل صحیح فرم ثبت نامی می باشد که موضوع مورد بحث در این مقاله نیز می باشد.
آموزش ثبت نام لاتاری 2026 | راهنمای لاتاری گرین کارت آمریکا
 در این مقاله قصد داریم نحوه ثبت نام لاتاری 2026 را به شما آموزش دهیم.
پس اگر قصد دارید برای لاتاری گرین کارت آمریکا اقدام کنید و نیاز به راهنمایی و آموزش دارید تا پایان این مقاله با این مقاله میهمان از گروه مهاجرتی افق ماندگار همراه باشید.

لاتاری آمریکا چیست ؟ و چه مدارکی نیاز دارید
لاتاری گرین کارت آمریکا یا برنامه ویزای تنوع، شانس دریافت ویزا برای کشورهایی که نرخ مهاجرتی کمتری به آمریکا دارند را افزایش می دهد. هر سال افراد زیادی برای لاتاری ثبت نام می کنند. بیش از ۲۲ میلیون نفر در سال ۲۰۲۴ در لاتاری گرین کارت آمریکا شرکت کرده اند و این موضوع به این معنی است که کمتر از یک نفر از هر ۴۰۰ نفر متقاضی گرین کارت، ویزای لاتاری آمریکا را دریافت می کنند.
چرا که حداکثر تعداد افرادی که تحت این برنامه پذیرفته می شوند حدودا بیش از ۵۵.۰۰۰ نفر می باشد. این برنامه همیشه بیش از این تعداد را انتخاب می کند زیرا افراد زیادی یا در مرحله بعدی پذیرفته نمی شوند و یا تمایلی به تکمیل مراحل بعدی ندارند.

مدارک لازم برای ثبت نام لاتاری 2026 آمریکا
شما به مدارک زیر برای ثبت نام لاتاری ۲۰۲۶ آمریکا نیاز خواهید داشت:
•    مدارک هویتی مانند شناسنامه یا پاسپورت (داشتن پاسپورت هنگام ثبت نام لاتاری الزامی نیست اما نام، نام خانوادگی و مشخصات شما باید به انگلیسی و به همان شکلی تایپ شود که در پاسپورت شماست)
•    آدرس محل سکونت به همراه کد پستی
•    آخرین مدرک تحصیلی (حداقل مدرک دیپلم) یا معادل ۳ سال سابقه کار تخصصی مورد تایید آمریکا
•    شماره تلفن همراه
•    ایمیل

سایت رسمی اعلام نتایج لاتاری آمریکا
آدرس سایت رسمی ثبت نام لاتاری آمریکا https://dvprogram.state.gov می باشد. جهت دریافت نتایج لاتاری گرین کارت آمریکا باید به سایت اصلی لاتاری که برای ثبت نام نیز استفاده کرده اید، مراجعه کنید. فراموش نکنید کد رهگیری دریافت شده هنگام ثبت نام را نگه دارید. نتایج لاتاری برای شما ایمیل نمی شود و برای دریافت آن به کد رهگیری نیاز خواهید داشت.

شرایط لاتاری آمریکا
در صورتی می توانید در لاتاری گرین کارت آمریکا ۲۰۲۶ شرکت کنید که شهروند کشورهای دارای نرخ مهاجرتی پایین به آمریکا باشید؛ خوشبختانه ایران در این لیست قرار دارد.
شرط مهم بعدی داشتن مدرک دیپلم دبیرستان و یا معادل آن و یا ۳ سال سابقه کار مورد تایید آمریکا است. این شرط به طور ضمنی به داشتن ۱۸ سال تمام نیز اشاره دارد.
در صورت داشتن شرایط فوق می توانید در مرحله اولیه ثبت نام لاتاری از طریق سایت اصلی لاتاری که قبلا معرفی شده است شخصا نسبت به ثبت نام اقدام کنید یا از فرم ابتدای صفحه استفاده کنید تا ما ثبت نام شما را تکمیل کنیم.

نتایج لاتاری آمریکا
زمان اعلام نتایج لاتاری گرین کارت آمریکا ۲۰۲۶ اوایل ماه می ۲۰۲۵ می باشد و تا اواخر سپتامبر ۲۰۲۵ در دسترس خواهد بود. همانطور که قبلا اشاره شد برای دریافت جواب لاتاری آمریکا نیاز به کد رهگیری دریافتی هنگام ثبت نام دارید.

مصاحبه لاتاری آمریکا ۲۰۲۶
ایمیلی که هنگام ثبت نام لاتاری در سایت رسمی لاتاری امریکا وارد کرده اید را به خاطر بسپارید؛ تمامی راهنماهای لازم برای بررسی وضعیت شما با استفاده از کد رهگیری ثبت نام لاتاری، زمان، تاریخ و مکان مصاحبه از طریق این ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.
مصاحبه لاتاری آمریکا تقریبا بین ۲ تا ۳ ساعت زمان خواهد برد و گاهی در مواردی که نیاز به بررسی های بیشتری وجود داشته باشد، ۵ تا ۶ ساعت نیز زمان نیاز خواهید داشت. نکته ای که باید به آن در مصاحبه لاتاری توجه داشته باشید همراه داشتن پاسپورت معتبر و جدید و سایر مدارک هویتی همچنین مدارک تمکن مالی برای ارائه به افسر کنسولگری آمریکا است.
اغلب افراد از ما می پرسند در مصاحبه لاتاری آمریکا چه مواردی چک می شود؟ بهتر است بدانید در طول فرآیند مصاحبه، بک گراند یا سوابق شما، اطلاعات خانوادگی، تحصیلات و تجربیات کاری شما بررسی خواهد شد. ممکن است از شما خواسته شود اطلاعات یا مدارک بیشتری ارائه دهید.

افزایش شانس برنده شدن لاتاری گرین کارت آمریکا 2026
اصلی ترین دلیل عدم برنده شدن افراد در قرعه کشی لاتاری گرین کارت آمریکا در سال های گذشته استاندارد نبودن تصویر و عکس ارسالی برای ثبت نام در لاتاری بوده است. یکی از بهترین راهکار ها برای اطمینان خاطر داشتن از نحوه ثبت نام در لاتاری استفاده از موسسات مهاجرتی معتبر برای انجام این کار می باشد. داشتن تجربه در مباحث مهاجرتی و همچنین آشنایی با نحوه راندمان اداره مهاجرت آمریکا اصلی ترین دلیل برتری این موسسات نسبت به سایر روش های ثبت نام لاتاری می باشد.
گروه مهاجرتی افق ماندگار بهترین موسسه ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2026
گروه مهاجرتی افق ماندگار با بیش از یک دهه سابقه فعالیت تخصصی در عرصه پرونده های مهاجرتی از جمله مهاجرت به آمریکا برندگان لاتاری یکی از بهترین مجریان ثبت نام لاتاری آمریکا می باشد که خوشبختانه هر ساله تعدادی از ثبت نامی ها توسط این گروه مهاجرتی به عنوان برنده در قرعه کشی لاتاری اعلام می شوند.

مزایای ثبت نام لاتاری گرین کارت توسط افق ماندگار چیست ؟
علی رقم تجربه چندین ساله در ثبت نام لاتاری آمریکا توسط گروه مهاجرتی افق ماندگار مزایای دیگری نیز برای عزیزانی که توسط این گروه مهاجرتی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.
•    دریافت مشاوره تخصصی قبل از ثبت نام
•    تکمیل فرم به صورت تخصصی توسط کارشناسان ارشد موسسه
•    بررسی فرم پس از تکمیل توسط کارشناس ارشد مجموعه
•    اعلام نتایج برندگان به صورت تلفنی
•    تکمیل فرم DS-260 در صورت برنده شدن با تخفیف ویژه

کلام آخر گروه مهاجرتی افق ماندگار در خصوص لاتاری آمریکا
در این مقاله راهنمای کاملی از مدارک و مراحل ثبت نام لاتاری آمریکا را در اختیار شما قرار دادیم همچنین با معرفی گروه مهاجرتی افق ماندگار راهکاری ساده برای ثبت نام لاتاری توسط افراد متخصص را به شما ارائه دادیم تا این فرایند را با بالاترین استاندارد انجام دهید. در پایان باید بدانید که برنده شدن لاتاری آمریکا تنها یکی از روش های مهاجرتی موجود می باشد و اگر قصد مهاجرت دارید می توانید از روش های گوناگون دیگری که با توجه به شرایطتان برای شما مناسب است استفاده و اقدام کنید که در این خصوص نیز می توانید از مشاوره مهاجرت رایگان افق ماندگار بهره مند شوید.



 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها