به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۳۰ - ۱۴:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۳۰ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۴۹۱۸۹۰

تغییر حکومت یعنی باز کردن درهای جهنم به روی ایران

تغییر حکومت یعنی باز کردن درهای جهنم به روی ایران
گروه سیاسی: حمیدرضا جلایی پور، فعال سیاسی اصلاح طلب بخشی از مناظره خود با مهرزاد بروجردی، تحلیلگر سیاسی و استاد علوم سیاسی را درباره «وفاق یا انسداد سیاسی در ایران؟» در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است که می خوانید؛

حمیدرضا جلایی‌پور:‌ تغییر حکومت علاوه بر آنکه شدنی نیست، باز کردن درهای جهنم روی ایران است. در ابتدای انقلاب که هنوز بحث ولایت فقیه هم مطرح نبود، جنگ نقده شروع شد. در حال حاضر هم می‌بینیم که در نشست جورج تاون از کومله استفاده می‌کنند. به همین دلیل است که می‌گوییم خطر سوریه شدن ایران وجود دارد. عملی‌ترین راه اصلاحات تدریجی است. تندروهای سیاسی حتی رهبری را قبول ندارند و اگر ایشان نبود، امکان رقابت انتخاباتی وجود نداشت.

مهرزاد بروجردی: جنبش سبز و جنبش مهسا در اثر مطالبات سیاسی شکل گرفتند. نباید تدریج‌گرایی به حداقل‌طلبی کاهش پیدا کند. ایران در یک انسداد سیاسی است و اصلا تفاوتی نمی‌کند که چه کسی رییس‌جمهور باشد. پزشکیان مجبور به گرفتن تصمیماتی درباره بنزین و ... خواهد شد که منجر به تجمعات خیابانی و شعار «مرگ بر پزشکیان» می‌شود.
** ارسال نظر برای اين مطلب در تاريخ ۱۴۰۳-۰۷-۰۶ ۱۰:۰۳ بسته می شود. **
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها