به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۳۰ - ۱۷:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۳۰ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۴۹۱۹۶۸

یکی برای فلیک توضیح دهد بارسا یعنی چه

یکی برای فلیک توضیح دهد بارسا یعنی چه
گروه ورزشی: در اسپانیا تعویض‌های دیشب هانسی فلیک در حالی که تیمش بازی را از موناکو عقب بود، انتقادات زیادی را باعث شده است.به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته شروعی با شکست در لیگ قهرمانان داشت و در زمین موناکو در حالی که 80 دقیقه 10 نفره بود، 2-1 بازنده شد. اخراج اریک گارسیا در دقیقه 10 کار را خراب کرد و بارسا با وجود اینکه گل مساوی را هم توسط یامال زده بود، در نهایت بازی را از دست داد.

عجیب اینکه فلیک 10 دقیقه به پایان بازی هر دو مهاجم خود را بیرون کشید. یامال و لواندفسکی بیرون رفتند و مربی آلمانی در پایان بازی گفت دلیل تعویض‌شان در پیش بودن بازی یکشنبه مقابل ویارئال بود. جمله‌ای که باعث انتقادات زیادی از او شد.

جوزپ پدررول، مجری برنامه معروف ال‌چیرینگیتو، در شروع برنامه از فلیک انتقاد کرد و گفت: «لطفا یکی برای فلیک توضیح بدهد وارد چه باشگاهی شده و بارسلونا یعنی چه. بیرون کشیدن یامال و لوا به‌خاطر بازی با ویارئال در حالی که تیم عقب بود، پذیرفتنی نیست. بارسلونا هرگز نباید تسلیم شود اما فلیک باخت را در دقیقه 80 قبول کرد.»انتونیو رومرو در کادنا سر نیز گفت: «به نظر نمی‌رسد بیرون کشیدن دو مهاجم اصلی 10 دقیقه به پایان بازی منطقی باشد. آن هم به‌خاطر بازی با ویارئال. مگر بارسا جلو بود که فلیک حواسش به بازی بعدی بود؟ او 10 دقیقه پایانی بازی را هدر داد.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها