به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۴ - ۱۵:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۴ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۴۹۴۲۶۲

ابتکاراتی برای آتش‌بس در غزه و لبنان وجود دارد

ابتکاراتی برای آتش‌بس در غزه و لبنان وجود دارد
گروه سیاسی: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: ابتکاراتی برای آتش‌بس در غزه و لبنان وجود دارد. به گزارش ایسنا، «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه در بدو ورود به دمشق در جمع خبرنگاران در تشریح اهداف سفر خود به سوریه گفت: هدف از این سفر ادامه رایزنی‌ها در مورد تحولات منطقه است ما در بیروت رایزنی‌های خوبی با مقامات لبنان داشتیم و در همین چارچوب رای ادامه رایزنی‌ها سفر به دمشق انجام شد. 
 
وی با بیان اینکه ما همواره با مقامات سوریه و لبنان در مورد تحولات منطقه رایزنی‌های نزدیکی داشته‌ایم، ادامه داد: مهمترین بحث در حال حاضر موضوع آتش‌بس در لبنان و غزه است در این زمینه ابتکاراتی وجود دارد و رایزنی‌هایی صورت گرفته است. 
 
وی با بیان اینکه متاسفانه جنایات رژیم صهیونیستی ادامه دارد، گفت: همان طور که از اول معتقد بودیم رژیم صهیونیستی جز زبان زور، جنگ و جنایت زبان دیگری بلد نیست و به جنایات خود ادامه می‌دهد. 
عراقچی با بیان اینکه توقف این جنایت‌ها احتیاج به یک تلاش جمعی دارد و تلاش‌های ما در این زمینه ادامه دارد و در همین چارچوب با دوستان خود در دمشق رایزنی و گفت‌وگو خواهیم داشت، در بخش دیگری از صحبت‌های خود به روابط دوجانبه تهران و دمشق اشاره کرد و گفت: روابط خوبی بین ایران و سوریه در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی وجود دارد. ما در این سفر این روابط را بررسی می‌کنیم، تلاش خواهیم کرد که موانع را برطرف کنیم تا این روابط گسترش پیدا کند.
برچسب ها: عباس عراقچي
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها