به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۶ - ۱۴:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۶ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۴۹۴۷۰۵

یامال همچنان عصبانی: فلیک را درک نمی‌کنم

یامال همچنان عصبانی: فلیک را درک نمی‌کنم
گروه ورزشی: ستاره جوان بارسا به سختی درک می‌کند که باید صبور باشد و بپذیرد که نمی‌تواند همه دقایق را برای بارسا بازی کند.به گزارش "ورزش سه"، یکی از سوژه‌های مهم بازی بارسا-آلاوس ناراحتی دوباره لامین یامال پس از تعویض و چهره جدی او روی نیمکت بود. یامال که با دستور هانسی فلیک وقتی در دقیقه 67 جای خود را به آنسو فاتی داد، نمی‌توانست دلخوری‌اش را پنهان کند و با عصبانیت و ناامیدی روی نیمکت نشست.

هکتور فورت که در کنار او نشسته بود، سعی کرد او را آرام کند ولی لامین به وضوح عصبی بود هرچند در ادامه بقیه بازی را با آرامش سپری کرد. یامال به سختی لبخند می‌زد و با ژست جدی بازی را تا انتها تماشا کرد.

یامال در بازی‌های اخیر هر بار تعویض شده نتوانسته ناراحتی‌اش را پنهان کند اما فلیک دلایل خود را برای تعویض یامال دارد.کادر فنی بارسا معتقد است، یامال نمی‌تواند و نباید همه دقایق را بازی کند، بیش از همه به‌خاطر فیزیکش که هنوز در سن رشد است. البته یامال در بهترین فرم خود قرار دارد و به همین دلیل برایش سخت است که تعویض شده و روی نیمکت بنشیند.

شرایط امسال با فصل قبل بسیار متفاوت است. در آن زمان، لامین در 16 سالگی مشکلات بیشتری برای به پایان رساندن بازی‌ها داشت، اما اکنون تغییر بزرگی در او رخ داده است. فیریک بدنی او قوی‌تر شده و اعتقاد دارد بدون مشکل می تواند 90 دقیقه بازی کند، فلیک ولی با او موافق نیست.

فلیک تصمیم گرفت او را برابر آلاوس تعویض کند چون تیم با سه گل پیش بود و یامال به زودی باید دو بازی با اسپانیا مقابل دانمارک و صربستان انجام دهد. پس از بازگشت از بازی‌های ملی نیز  چالش‌های بسیار سختی در انتظار بارسلوناست. بازی‌ها برابر سویا، بایرن مونیخ و بالاتر از همه، رئال مادرید قبل از دربی مقابل اسپانیول.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها