به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۷ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۴۹۴۸۸۹

بهترین شروع تاریخ لالیگا: لوا به مسی نرسید

بهترین شروع تاریخ لالیگا: لوا به مسی نرسید
گروه ورزشی: در ده فصل گذشته، تنها لیونل مسی از نظر آمار گلزنی در شروع فصل بهتر از روبرت لواندوفسکی بوده است.به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، همچنین تنها 5 بازیکن پیش از این در تاریخ باشگاه بارسلونا در پایان نیمه اول و در یک بازی بیرون خانه، موفق به یک هت‌تریک شده‌اند و در جمع آنها (پدرو، مسی، روماریو و هریستو استویچکوف) اکنون روبرت لواندوفسکی نیز حضور دارد. او مقابل آلاوس کمک کرد بارسا در این بازی برنده شود و او حالا صدرنشین جدول گلزنان است.

لواندوفسکی، در 36 سالگی، قدرت و انرژی‌ای را که به نظر می‌رسید در ماه‌های اخیر از دست داده بود، بازیابی کرده است. این از شایستگی‌های هانسی فلیک است که توانسته مهاجم لهستانی را به روزهای اوجش برگرداند.در ده فصل گذشته، فقط یک فوتبالیست بیشتر از "لوا" در 9 هفته اول لالیگا بیشتر گل زده است: لیونل مسی. روبرت لواندوفسکی در 9 بازی ده گل به ثمر رسانده است ولی مسی در شروع فصل 18-2017، با ارنستو والورده روی نیمکت، یازده گل زده بود.

تفاوتش با لواندوفسکی این است که لئو تمام آن گل‌ها را در چهار بازی زد: دو گل مقابل آلاوس، سه گل مقابل اسپانیول، چهار گل مقابل ایبار و دو گل دیگر مقابل لاس پالماس. لواندوفسکی ولی گل‌های خود را در شش بازی زده است: دو تا مقابل والنسیا، یکی مقابل اتلتیک، یکی مقابل وایادولید، دو گل برابر ویارئال، یک گل مقابل ختافه و سه گل برابر آلاوس.در 9 هفته ابتدایی لیگ 18-2017 مسی 5 توپ به تیر زده بود و لوا در فصل جاری چهار با به تیر دروازه زده است.

رکوردهای بعدی در اختیار نیمار در 16-2015، مسی در 20-2019 و کریم بنزما در 22-2021 با ثبت 9 گل در 9 هفته ابتدایی است. سوارز، کریستیانو رونالدو و خاوی گرا نیز با ثبت هشت گل در 9 هفته ابتدایی از این نظر رکورد خوبی داشتند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها