به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۲۰ - ۱۸:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۲۰ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۴۹۵۳۰۵

وقتی فوتبال برای یونانی ها مهم نبود

وقتی فوتبال برای یونانی ها مهم نبود
گروه ورزشی" بازیکنان یونان در شب ویژه ای به باد هم تیمی سابق شان که هفته قبل درگذشت برابر انگلیس به میدان رفتند.به گزارش ایسنا، دیدار یونان و انگلیس در لیگ ملت ها تحت الشعاع درگذشت بازیکن سابق یونان قرار داشت. بالدوک، بازیکن انگلیسی الاصل تیم ملی یونان که در تابستان به پاناتینایکوس پیوست، هفته  قبل در ۳۱ سالگی درگذشت.
 
جسد جورج بالدوک، مدافع ۳۱ ساله تیم پاناتینایکوس، در استخر خانه‌اش در آتن پیدا شد و هنوز دلیل مرگ او اعلام نشده است.این اتفاق باعث شد تا ونگلیس پاولیدیس، پس از درخشش در لیگ ملت‌ها مقابل انگلیس  به او ادای احترام کند.

به گزارش ساکرنت، پاولیدیس که دو بار برای یونان گلزنی کرد گفت: این یک روز  بسیار ویژه برای ما بود. ما حرفه ای هستیم و باید بازی را انجام می دادیم ولی تمام فکر ما معطوف به بالدوک بود. امشب با تمام توان برای او بازی کردیم.  الان وقتش نیست که در مورد فوتبال صحبت کنیم. او بخشی از تیم ما بود. ما خیلی دلتنگ او خواهیم شد. ما امشب بردیم و نمی خواهیم جشن بگیریم.

بالدوک که اصالت یونانی داشت، ۱۲ بار برای این کشور بازی کرد که آخرین حضور او در ماه مارس سال جاری بود.ایوان یووانوویچ، سرمربی یونان نیز روحیه تیمش را تحسین کرد و گفت که آنها به یاد بالدوک بازی کردند تا برنده شوند. او گفت: در چنین لحظاتی فوتبال  اهمیت زیادی ندارد. امروز بازیکنانم برای بالدوک بازی کردند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها