به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۲۲ - ۱۹:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۲۲ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۴۹۵۶۸۴

رکوردشکنی مودریچ در شب نارضایتی دالیچ

رکوردشکنی مودریچ در شب نارضایتی دالیچ
گروه ورزشی: لوکا مودریچ در بازی شنبه‌شب تیم ملی فوتبال کرواسی برابر اسکاتلند در لیگ ملت‌های اروپا رکوردشکنی کرد تا کروات‌ها برد مهمی را در هفته سوم این رقابت‌ها کسب کنند؛ بردی که البته با نمایشی نه‌چندان خوب حاصل شد.
 
به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال کرواسی شنبه‌شب در هفته سوم لیگ ملت‌های اروپا پذیرای اسکاتلند بود و در پایان مهمانش را دو بر یک شکست داد.زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، پیروزی بر اسکاتلند در لیگ ملت‌ها را مهم ارزیابی کرد و گفت: از کسب برد خوشحالم اما از سبک بازی تیمم اصلا راضی نیستم. همانطور که گفتم نکته اصلی کسب سه امتیاز بود و خوشبختانه به این مهم دست یافتیم. متاسفانه در دقایق زیادی از بازی فاقد عزم و اراده خاصی هستیم. این کرواسی‌ای نبود که قبلا دیده بودیم. باید در دیدارهای بعدی بانشاط‌تر بازی کنیم.

دالیچ افزود: در نهایت برنده شدیم و این مهم‌ترین چیز است اما کیفیت بازی باید بهبود یابد. مقابل پرتغال و لهستان بهتر از امروز بازی کردیم. باید به سطح قبل برگردیم.

رکوردشکنی کاپیتان
لوکا مودریچ، هافبک رئال مادرید و کرواسی، در دیدار برابر اسکاتلند به زمین رفت و حالا از نظر تعداد بازی‌های ملی میان فوتبالیست‌های اروپایی در جایگاه دوم قرار گرفته است. این هافبک ۳۹ساله ۱۸۱ بازی ملی دارد و با عبور از سرخیو راموس به رده دوم رده‌بندی بازیکنان با بیشترین بازی ملی در میان بازیکنان اروپایی رسید. تنها کریستیانو رونالدو از پرتغال با ۲۱۵ بازی ملی بالاتر از مودریچ قرار دارد. در رده‌بندی جهانی مودریچ در رده هشتم قرار دارد. حسن الهیدوس (قطر) و احمد مبارک (عمان) با ۱۸۳ بازی برای تیم‌های ملی کشورهایشان در رده‌های ششم و هفتم قرار دارند و موریچ می‌تواند به‌زودی به این رکورد آنها برسد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها