به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۲۷ - ۱۷:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۲۷ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۴۹۶۴۶۵

پوچتینو بهترین انتخاب برای تیم ملی آمریکا بود

پوچتینو بهترین انتخاب برای تیم ملی آمریکا بود
گروه ورزشی: گرگ برهالتر، سرمربی سابق آمریکا، از انتخاب مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی جدید این تیم خوشحال است.به گزارش "ورزش سه"، گرگ برهالتر می‌گوید به عنوان سرمربی جدید شیکاکو فایر علاقه دارد تا در بازگشت به رقابت‌های باشگاهی، با تلاش زیاد بهترین نتایج را کسب کند.

برهالتر پس از ناکامی در کوپا آمه‌ریکا از سمت مربیگری در تیم ملی آمریکا اخراج شد و اکنون پس از چند ماه استراحت به مربیگری بازگشته است.

برهالتر پس از معرفی به عنوان سرمربی جدید شیکاگوفایر گفت: "ما در کوپا آمه‌ریکا خوب عمل نکردیم و وقتی در سطح بالا خوب عمل نکنی، عواقبی دارد. من مسئولیت کامل آن نتایج را بر عهده می‌گیرم، اما هنوز هم دردناک است. پس از چنین اتفاقاتی شما انگیزه می‌گیرید. بسیار خوب، اکنون من به دنبال فرصت بعدی هستم. اینطور احساس می‌کنم که دوباره گرسنه موفقیت هستم و عطش زیادی دارم. انتخاب شیکاگو برای خود و خانواده‌ام خیلی خوب بود."

برهالتر ابراز امیدواری کرد که تیم ملی آمریکا با حضور پوچتینو به موفقیت برسد. این مربی گفت: "بله، من از قبل با او ارتباط دارم. او مرد فوق‌العاده‌ای است. فکر می‌کنم او یک انتخاب عالی برای فوتبال ایالات متحده است.

پوچتینو یک مربی برتر و در سطح بالاست که می‌داند فشار چگونه است و چطور در موقعیت‌های حساس عمل کند. بنابراین فکر می‌کنم این انتخاب واقعاً خبر خوبی است. ما قطعا با او ارتباط خوبی خواهیم داشت و حتما به تیم ملی بازیکن می‌دهیم تا موفق شوند."
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها