به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۲۹ - ۱۶:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۲۹ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۴۹۶۷۹۶

نگرانی پرسپولیسی‌ها از رکورد منفی گاریدو

نگرانی پرسپولیسی‌ها از رکورد منفی گاریدو
گروه ورزشی: تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر در هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا شامگاه فردا دوشنبه ۳۰ مهر در ورزشگاه «جاسم بن حمد» شهر دوحه قطر رو در روی هم قرار می‌گیرند. این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. پرسپولیس یک و السد ۴ امتیازی هستند و سرخپوشان ایران نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این دیدار خارج از خانه دارند.

به گزارش مهر،«خوان کارلوس گاریدو» برای دهمین بار در دوران مربیگری خود طعم حضور در یک بازی آسیایی را خواهد چشید. این مربی اسپانیایی پیش از پرسپولیس و با تیم العین امارات در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده بود و در ۷ بازی آمار ضعیف ۵ شکست و ۲ تساوی را از خود به ارمغان گذاشت. او با پرسپولیس نیز تاکنون ۲ بار در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا به میدان رفته است که در اولین بازی سرخ‌ها با نتیجه یک بر صفر مغلوب الاهلی عربستان شدند و در دومین دیدار شاگردان گاریدو با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل پاختاکور ازبکستان متوقف شدند تا گاریدو همچنان در حسرت پیروزی در رقابت‌های آسیایی باقی بماند و در ۹ بازی آمار بسیار ضعیف ۶ شکست و ۳ تساوی را از خود در آسیا به جای بگذارد.
 
گاریدو و پرسپولیس اگر موفق به شکست السد شوند، این مربی به اولین پیروزی آسیایی دوران حرفه‌ای خود دست خواهد یافت و طلسم ناکامی‌های خود را می‌شکند. تیم‌های پرسپولیس و السد از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم می‌روند.
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها