به روز شده در ۱۴۰۳/۰۸/۰۱ - ۱۹:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۸/۰۱ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۴۹۷۲۶۷

دردسر اصلی پرسپولیس در راه است!

دردسر اصلی پرسپولیس در راه است!
گروه ورزشی: بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: تصور نمی‌کردم پرسپولیس برابر السد نیز بازی را واگذار کند، لیاقت پرسپولیس در این بازی برد بود که باخت.به گزارش ایسنا، پرسپولیس ایران دیشب (دوشنبه) در چارچوب هفته سوم لیگ نخبگان آسیا با نتیجه یک بر صفر مغلوب السد قطر شد.
 
جواد منافی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر السد در لیگ نخبگان آسیا، اظهار کرد: پرسپولیس در این بازی می‌توانست برنده دیدار باشد. خیلی راحت بازی را واگذار کردیم حتی بازی برابر پاختاکور را نیز می‌توانستیم ببریم اما متاسفانه اتفاق نیفتد.

او افزود: فکر می‌کنم تمرکز لازم را نداریم و از موقعیت‌هایی که بدست می‌آید به درستی استفاده نمی‌کنیم. باید نیمه اول کار را تمام می‌کردیم. در نیمه اول اشتباه حریف در خط دفاعی خیلی زیاد بود اما از موقعیت به دست آمده خوب استفاده کردند و به گل رسیدند.

بازیکن پیشین پرسپولیس ادامه داد: با ۳ امتیازی که از دست دادیم کار برای پرسپولیس سخت شد. پرسپولیس چه در این دیدار و چه در دیدار قبلی حرفه‌ای عمل کرد و از موقعیت‌های به دست آمده به درستی استفاده کرد.

منافی تصریح کرد: با وجود این که پرسپولیس عملکرد بهتری نسبت به تیم السد داشت اما به خاطر مشکلی که در خط جلو داشتیم، نتوانستیم به گل برسیم ولی السد از موقعیتش به درستی استفاده و به گل دست پیدا کرد. لیاقت پرسپولیس در این دیدار برد بود، نه باخت.

بازیکن پیشین پرسپولیس ادامه داد: با وجود داشتن بازیکنان توانمند می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم و انتظار برد از پرسپولیس داشتیم. حتی به اعتقاد من حریف این قدر قوی نبود که ۳ امتیاز دیدار را به راحتی از دست بدهیم. واقعا از این باخت ناراحت شدم و معتقدم اگر بازیکنان با تمرکز بیشتری بازی می‌کردند بازی را به راحتی واگذار نمی‌کردند.

او افزود: پرسپولیس نباید بازی‌های خود را در لیگ نخبگان به راحتی واگذار کند چون در ادامه که روند بازی‌ها سخت می‌شود گرفتن امتیاز به راحتی امکان‌پذیر نیست و این شرایط خوبی را برای پرسپولیس رقم نمی‌زند.

منافی خاطرنشان کرد: پرسپولیس در هر دو نیمه حرفه‌ای عمل نکرد و موقعیت‌های به دست آمده را به راحتی از دست داد. موقعیت‌های پرسپولیس بیشتر از السد بود اما از آن‌ها خوب استفاده نکرد.
بازیکن پیشین پرسپولیس در پایان اظهار کرد: اگر بازی‌ها در آزادی برگزار می‌شد قطعا شرایط به نفع پرسپولیس بود. متاسفانه پرسپولیس از ۳ بازی خود تنها یک امتیاز کسب کرده که این شرایط خوبی را برای پرسپولیس رقم نمی‌زند. در ادامه که بازی‌ها سنگین می شود اگر با همین روند پیش برود جایگاه خوبی در لیگ نخبگان نخواهد داشت.
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها