به روز شده در ۱۴۰۳/۰۸/۰۴ - ۱۷:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۸/۰۴ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۴۹۷۶۳۰

نفرات ناشناخته‌گزینه ورود به ترکیب پرسپولیس

نفرات ناشناخته‌گزینه ورود به ترکیب پرسپولیس
گروه ورزشی: سرمربی پرسپولیس ساعتی بعد در غیاب چندین بازیکن اصلی تیمش را تمرین خواهد داد.به گزارش "ورزش سه"، آخرین تمرین پرسپولیس برای دیدار با شمس‌آذر قزوین در حالی از 16:30 در استادیوم کاظمی برگزار خواهد شد که خوان کارلوس گاریدو با دغدغه غیبت چهار بازیکن مصدوم خود برای این دیدار حساس مواجه است و در تمرین روز گذشته نیز بدون این نفرات، ترکیب تیمش را برای این بازی آرایش کرد.

اوستون اورونوف، حسین کنعانی، فرشاد فرجی و ایوب العملود چهار بازیکن آسیب‌دیده پرسپولیس هستند که سه نفر از آنها در بازی با السد هم حضور نداشتند و فرشاد فرجی هم در اواسط مسابقه دچار مصدومیت شد و جای خود را به سهیل صحرایی داد تا گاریدو برای دومین بار مدافع راست خود را تغییر داد و در نهایت به یک جوان 21 ساله برسد.

نکته مهم اینکه روز گذشته هر چهار بازیکن مصدوم تیم پرسپولیس در اختیار کادر پزشکی بودند و با انجام فیزیوتراپی، تلاش دیگر بازیکنان را به نظاره نشستند و حالا ساعتی بعد سرنوشت آنها برای حضور در لیست دیدار با شمس آذر مشخص خواهد شد اما ارزیابی کادر پزشکی قرمزها نشان می‌دهد که این نفرات "به احتمال بسیار زیاد" حتی امکان همراهی تیمشان را در این بازی نخواهند داشت.

مصدومیت اوستون اورونوف از ناحیه کشاله پا بوده و این بازیکن در حین گرم کردن برای دیدار با چادرملو دچار مصدومیت شد و حالا احتمال دارد حتی بازی بعدی پرسپولیس را هم از دست بدهد و در این دیدار حضور نداشته باشد. جالب اینکه اورونوف با اصرار کادرفنی تیم ازبکستان در دیدار مقابل ایران به میدان رفت و به نظر می‌رسد این موضوع تاثیر منفی خود را در وضعیت او داشته است.

حسین کنعانی هم که با مصدومیت عضله چهار سر ران فیفادی را از دست داد، دیگر غایب پرسپولیس خواهد بود و فعلا امکان حضور در تمرینات تیمش را ندارد و او نیز امکان دارد در دیدار با استقلال خوزستان هم غایب باشد.

فرشاد فرجی و ایوب العملود نیز وضعیتی تقریبا مشابه با این دو بازیکن دارند. مدافع مراکشی تیم پرسپولیس یک روز پیش از سفر به دوحه در کشاله خود احساس درد داشت اما با این حال یک جلسه در قطر با پرسپولیس تمرین کرد اما با تشدید مصدومیت نتوانست کار را ادامه دهد و از جمع شاگردان گاریدو جدا شد.

دیگر مدافع راست پرسپولیس نیز از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده و نتایج ام ار ای اخبار خوش مدنظر این بازیکن را به همراه نداشته است. نکته مهم اینکه حتی اگر این دو بازیکن در آخرین جلسه تمرینی هم حضور داشته باشند، بعید است گاریدو روی آنها ریسک کند و در ترکیب قرار دهد.

غیبت این چهار بازیکن ترکیب پرسپولیس را به شکلی ساختاری دست‌خوش تغییر خواهد کرد و حالا گاریدو باید مدافع راست سوم خود را در ترکیب قرار دهد. سهیل صحرایی که نمایش متوسطی در دیدار با السد داشت، یکی از گزینه‌ها خواهد بود و البته امکان دارد میلاد محمدی با تغییر پست، به این سمت برود.

پرسپولیس برای سمت راست یعقوب براجعه جوان را هم خواهد داشت که در تیم جوانان ایران عملکرد خوبی داشته و در تمرینات پیش فصل سرخ‌ها نیز نامش بسیار در رسانه‌ها مطرح شد. همچنین ممکن است در صورت تغییر پست میلاد محمدی، عرفان ملاپورجوان هم در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد.گاریدو که دقایقی بعد در نشست مطبوعاتی خود شرکت خواهد کرد، به زودی باید جای خالی این چهار بازیکن را پر کند، به طوری که تیمش کمتر تحت تاثیر این مصدومیت قرار بگیرد.
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها