گروه جامعه: بازرس هیات مدیره انجمن فیزیوتراپی ایران گفت: بعضا دیده میشود بعضی از تشکها یا بعضی از کفشها و محصولاتی از این دست به این عنوان که این محصولات طبی هستند در صداوسیما تبلیغ میشود و یک سری خصوصیات و مزیتهایی را برای آن بر میشمارند که این مزیتها و خصوصیات واقعی نیست.
احمد موذنزاده در رابطه با تبلیغ برخی وسایل ورزشی و بهداشتی در صدا و سیما بابیان اینکه این وسایل مورد تایید نظام سازمان پزشکی نیست، اظهار داشت: این مسئله نیازمند یک سیاست گذاری است که بر این اساس شورای عالی سلامت باید در صدا و سیما این موارد را بررسی و اظهار نظر کند. بازرس هیات مدیره انجمن فیزیوتراپی ایران خاطر نشان کرد: متاسفانه مواردی نیز پیشتر در خصوص این گونه وسایل پیش آمده که بحث کرم حلزون نمونه عینی آن است.
موذنزاده تصریح کرد: دراین موارد ضروری است صدا وسیما تعامل بیشتری هم با سازمان نظام پزشکی وهم با انجمنهای فیزیوتراپی داشته باشد و انجمن فیزیوتراپی نیز دراین موارد آمادگی خود را اعلام میکند که وسایل ورزشی وانواع و اقسام وسایل کمکی که ممکن است برای بیماران یا حتی افراد سالم استفاده شود معرفی گردد.