به روز شده در ۱۴۰۳/۰۹/۰۴ - ۲۲:۵۴
 
۱۵۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۷۹۱۳۳
قرار نبود احساسات مردم را به بازی بگیرید

فضای منفی سنگین افكار عمومی علیه روحانی

بحث روز كوچه و خیابان: روحانی هم فریبمان داد!
رئيس‌جمهور شايد نتوانسته در اين 2ساله، كاري در جهت گشايش امور سياسي و اجرايي و وعده‌هايي كه داده بود از جمله رفع حصر و... بكند و به دليل به‌روزمرگي افتادن عملا اجراي آنها نيز شامل مرور زمان شده و به نوعي غيرقابل اجرا شده‌اند، اما...
فضای منفی سنگین افكار عمومی علیه روحانی
گروه اقتصادي: حذف سهميه بنزين 700 توماني و افزايش 15درصد برخي حامي‌هاي سوخت و انرژي توسط دولت، و به موازات آن ضعف مفرط اطلاع‌رسانی دولت و شخص رییس‌جمهور، فضاي منفی بسیار سنگيني در جامعه عليه دولت روحاني به راه انداخته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي بهارنيوز، اقتصاد درهم‌ريخته، خزانه خالي، پديده يارانه‌هاي نقدي، فسادهاي مالي هنگفت، تحريم‌هاي گسترده جهاني عليه اقتصاد ايران و... همه دستاوردهاي دولت‌هاي نهم و دهم احمدي‌نژاد و يارانش براي دولت يازدهم به شمار مي‌رود كه همه كارشناسان و آگاهان امور اقتصادي به خوبي به آنها واقف بوده و به صراحت اذعان دارند روحاني و تيم اقتصادي‌اش عملا وارث يك اقتصاد درهم ريخته و ورشكسته با انبوهي از بدهي‌ها و مطالبات مالي، اجتماعي شده كه برون‌رفت از آن كار يك سال و چند سال نيست و عمر 8ساله هر دو دولت روحاني (در صورت انتخاب در دوره دوم رياست‌جمهوري) را به خود اختصاص خواهد داد.

در همين راستا و در مسير برون‌رفت از اين اوضاع قمر در عقرب دوران احمدي‌نژاد و رفقايش! روحاني كار سخت و طاقت‌فرسايي را آغاز كرده و ناچار است در جهت ترميم آن ويراني‌ها و درهم‌ريختگي‌هاي 8ساله، دست به تصميم‌گيري‌هايي بزند كه يقينا تبعات منفي سنگيني در افكار عمومي براي ميزان محبوبيت و مقبوليت دولتش برجا خواهد گذاشت.

يكي از اين ملزومات بحث افزايش قيمت حامل‌هاي سوخت و انرژي است كه در دولت روحاني براي دومين بار جامه عمل پوشيده است. امسال گرچه قيمت بنزين تغيير نكرده اما حذف 60 ليتر بنزين سهميه‌اي خودروهاي شخصي و 300 ليتر تاكسي‌ها (با نرخ 700 تومان) به خودي خود كافي بود تا موجي از انتقادها را در سطح افكار عمومي جامعه عليه اين تصميم به همراه داشته باشد به گونه‌اي كه اين روزها بسياري از شهروندان حقوق‌بگير، كارگران و در مجموع طبقات آسيب‌پذير جامعه به شدت از افزايش قيمت‌هاي اخير ناراحت و نگران بوده و خصوصا به دليل وقوع خطا در حذف برخي يارانه‌بگيران، صداي بسياري از اقشار آسيب‌پذير را درآورده است.

متاسفانه سيستم ضعيف تبليغاتي و اطلاع‌رساني دولت يازدهم كه از روز اول يكي از نقايص عمده روحاني و دولتش بوده و بارها توسط رسانه‌هاي حامي او نيز به شخص رئيس‌جمهور گوشزد شده مزيد بر علت شده تا فضاي سنگيني عليه دولت در عرصه عمومي ايجاد شود به گونه‌اي كه برخي اقشار جامعه اين روزها عملكرد دوساله دولت روحاني را در بحث تورم و افزايش قيمت‌ها با عملكرد دولت‌هاي احمدي‌نژاد مقايسه كرده و عقيده دارند روحاني برخلاف شعارهايش، آنها را براي گرفتن راي، فريب داده است!

عملكرد ضعيف بخش رسانه‌اي و تبليغات و اطلاع‌رساني دولت يازدهم تا بدانجاست كه در مورد اخير (عدم واريز سهميه بنزين سهميه‌اي و...) بسياري از اهالي رسانه نيز بر اين عقيده متفق‌القول بودند كه وقتي دولت نتواند يك استراتژي شفاف اطلاع‌رساني را در امور مهم كه با كل جامعه نيز مرتبط است، داشته باشد عملا به معني فشل بودن بخش اطلاع‌رساني دولت روحاني است.

در همين ماجراي اخير اقتصادي، دولت آنقدر ضعيف اقدام كرد كه عملا بسياري از شهروندان در روز اول خرداد كه در پمپ بنزين‌ها حاضر شده بودند ولي اثري از سهميه 60 ليتري خود نديدند، (به دليل عدم اطلاع‌رساني قبلي) به نوعي خود را بازي خورده قلمداد كرده و به شدت از اين روش غلط دولت دلگير شدند.

بر شخص روحاني نيز اين انتقاد وارد است كه چرا نبايد در چنين مواقعي از تريبون رسمي كشور (صداوسيما) با مردم سخن بگويد؟! آيا نبايد در چنين مقاطعي كه افكار عمومي به شدت نيازمند آگاهي يافتن از تصميمات بالاترين مراجع اجرايي كشور در امور كلان، هستند به تلويزيون آمده درباره علل و اين تصميمات با مردم به صورت رودررو سخن بگويد؟!

روحاني بايد قبل از اتخاذ و اجراي اين تصميم مخفيانه! توسط تيم اقتصادي دولتش، مسايل را به طور صريح با مردم در ميان مي‌گذاشت نه اينكه به گونه‌اي تصميم‌گيري و اجرا شود كه شائبه بي‌توجهي به مردم و حتي تحقير آنان، از آن برآيد.

روحاني خيلي راحت مي‌توانست و مي‌تواند به مردم بگويد مجلس شوراي اسلامي ما را ملزم كرده است قيمت‌ها را بالا ببريم و اگر نبريم توسط همين مجلس مواخذه خواهيم شد.روحاني به سادگي مي‌تواند بارها و بارها، ميراث به جا مانده اقتصادي از دولت‌هاي قبلي را به مردم گوشزد كرده و بگويد براي ترميم آن خرابي‌ها و سوء‌مديريت‌ها، دزدي‌ها و فسادهاي مالي كلان چاره‌اي جز اتخاذ برخي تصميم‌هاي الزام‌آور ندارد.

رئيس‌جمهور شايد نتوانسته در اين 2ساله، كاري در جهت گشايش امور سياسي و اجرايي و وعده‌هايي كه داده بود از جمله رفع حصر و... بكند و به دليل به‌روزمرگي افتادن عملا اجراي آنها نيز شامل مرور زمان شده و به نوعي غيرقابل اجرا شده‌اند، اما حداقل در حوزه اقتصادي مي‌توانست و مي‌تواند بسيار شفاف‌تر با مردم سخن بگويد و بخش زيادي از فضاي منفي ايجاد شده عليه دولتش را خنثي نمايد.

به نظر مي‌رسد رئيس‌جمهور نه تنها وعده‌هاي سياسي و امنيتي خود بلكه امور اقتصادي كشور را نيز فداي موضوع پرونده هسته‌اي كرده است غافل از اينكه اگر فرض كنيم، مطالباتي چون رفع حصر و فضاي باز سياسي و... مطالبه و خواسته بخش‌هايي (و نه همه) مردم است اما موضوعات و امور اقتصادي دغدغه و گرفتاري اكثريت شهرونداني است كه سال‌هاست در بدترين شرايط سخت اقتصادي و معيشتي زندگي مي‌كنند و به دليل فضاي سنگين امنيتي بر جامعه فرصت ابراز مخالفت‌ها را نيز ندارند.

به عنوان يك فعال رسانه‌اي شاغل در یك سایت اصلاح‌طلب حامي دولت به صراحت خطاب به رئيس‌جمهور و تيم همراهش گوشزد مي‌كنم كه نوع برخورد اخير با مردم، بسيار نامعقول، غيرمحترمانه بوده و اصلا با شعارهاي دوران تبليغات در همراه داشتن مردم با دولت، سنخيت ندارد و از جنس عملكرد دولت گذشته بود!

روحاني اگر تيم رسانه‌اي مقتدري در كنار خود مي‌داشت لازم نبود دست به اين مخفي‌سازي‌ها آن هم در حوزه اقتصادي كه به راحتي مي‌توان خط و ربط و ريشه‌هايش را در عملكرد دولت‌هاي قبلي و يا ديگر نهادها (همچون مصوبات مجلس شوراي اسلامي) ارزيابي كرد، ندارد. چه مي‌توان گفت كه روحاني غافل از مديريت ضعيف رسانه‌اي‌اش، به روزمرگي افتاده و عملا فضاي عمومي جامعه را نيز به شدت عليه دولتش سنگين كرده است.

انوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۴:۲۰
يک کارگر سر گذر ميگفت..محمود هر جوري بود ولي من در دورانش اينقدر بيکاري نکشيدم.فکم افتاد. (305159)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۵:۲۰
بیکاری الان اون کار گر از صدقه سری آقا محموده اگه یه کم فکر کنه>> (305210)
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۶:۰۷
تو محل کار ، یه کارگر داریم که 84 هر چه بهش گفتم به محمود رای نده چون گولش زده بودن که رسمیت میکنه بهش رای داد، مشکل مملکت فقط از مسولین نیست در سطحی نگری عوام هم هست (305231)
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۶:۵۶
اگر مردم سطحی نگر نبودند که اصلاح طلبان نمی توانستند با جو سازی این که اگر رای ندهید جلیلی می آید مردم را به پای صندوق رای بکشند .
اصلاح طلبان دروغ گفتند اگر رای ندهید جلیلی می آید و جنگ می شود . اگر جلیلی هم می آمد به او اجازه می دادند تا همانند روحانی مذاکره کند و اگر امتیازی لازم بود بدهد.
الان هم اصلاح طلبان در حال ایجاد جو جدید هستند . اگر در انتخابات مجلس رای ندهید افراطی ها می آیند . جمع کنید این بازیها رو .تا کی می خواهید ملت را سر کار بگذارید .الان در یک قدمی فاجعه هستیم . (305250)
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۰۱:۱۴
فرض می کنیم حتا نظرات اشتباه شما هم درست; راه کار شما چیست؟! (305413)
واقع بین
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۱۰:۴۹
اولا افزایش قیمت بنزین مصوب مجلس اصولگراست و الزام آور است ولی خارج از سیاسی بازی فعلی تندروها که بیشرمانه دولت فعلی را عامل گرانی بنزین می دانند با توجه به ارزان بودن و مصرف بی رویه سوخت و اب در مقایسه با بقیه کالاها ، که در واقع اتلاف ارز کشور و ایجاد ترافیک و تک سرنشینی و بیماری و رکورد تصادفات رانندگی بود واقعی کردن قیمت سوخت و آب کاملا درست است، باقی افزایش قیمتها با توجه به ارثیه شوم تورم حداقل 40 درصدی دولت قبلی و کارشکنی های ادامه دار هواداران آن دولت و تندروها در ممانعت از توافق هسته ای، اجتناب ناپذیر است که هر چند روند گرانی ها خیلی کند شده است (305484)
واقع بین
United States
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۲۳:۳۴
به عقیده من بعضی از کسانیکه در این کامنتها مدعی میشوند دیگر به روحانی رای نمی دهند عوامل رسانه ای تیم احمدی نژاد و ...هستند که از قبل استخدام ها و بورسیه های غیر قانونی به نان و نوایی رسیده اند و هرگز اصلاحطلب نبوده اند زیرا درک این نکته روشن خیلی سخت نیست که قیمت جدید بنزین قانون مجلس است ( هر چند اساسا در ایران به خاطر ارزانی نسبی مصرف سوخت و آب و برق خیلی بی رویه است)و با توجه به خزانه غارت شده مملکت و تحریمهای گسترده ناشی از کاغذ پاره ها و کسری بودجه کشور که تا حدی ناشی از پرداخت غیر قانونی یارانه حتی به میلیارد رها توسط دولت فبلی است، دولت فعلی چاره دیگری ندارد (305605)
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۰۷:۵۸
مردم ایران سطحی نگر نیستند;مردم ایران از چنان تجربه, درایت وعقلانیتی برخوردار هستند که حداقل 4سال به آقای روحانی برای اجرای برنامه های شان فرصت دهد وبا بسط و گسترش فعالیت نهادهای مدنی و شبکه های گوناگون اجتماعی و انجام نقدهای سازنده یاریگر ایشان باشند... (305437)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۱۲:۳۳
واقعا برايت متاسفم با اين طرز فكرت اقاي روحاني يك ويرانه تحويل گرفته انتظار معجزه داريد ؟؟ (305515)
urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۲۰:۳۶
متاسفانه مردم کشورما از سطحی نگری و رفتارهای عوامانه شدیدی رنج می برد. واقعا این همه افرادی که اینجا نظر می دهند نمی دانند که هیچ تغییر قیمتی در کالاهای استراتژیک صورت نمی گیرد مگر با مصوبه مجلس؟؟!! یعنی این را هم نمی دانند؟ و با اینکه اینهمه چیز را نمی دانند در هر موردی از جان و دل نظر می دهند. دوستان بارها عرض کرده ام وقتی کاری را به دست متخصص می سپارید باید ساکت شوید و نتیجه کار را ببینید. من مانده ام وقتی معلوم نشد 800 میلیارد دلار پول نفت در این 8 سال گذشته چه شد چرا کسی صدایش در نمی امد؟ (305584)
urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۲۰:۳۹
...وقتی تورم 40% تجربه می شد همه ساکت بودند. وقتی کل کارخانجات تعطیل شد چرا همه ساکت بودند؟ چرا وقتی قیمت ارز 400% افزایش یافت همه ساکت بودند؟ ولی حالا که یک اقدام غلط دیگه پرونده اش بسته شده مثل بچه های نق نقو نشستیم میگیم رئیس جمهور منو دوست نداره! واقعا خجالت اوره که احمدی نژاد یا جلیلی با روحانی قیاس بشن. واقعا تاسفباره. یعنی هنوز سالها مونده که بفهمیم چی به چیه (305585)
مممم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۰۰:۳۷
من می دوونم همه چی خراب میشه....! این کاراکتر شد کاراکتر بعضی از مردم این روزها. کسانی که یچ کاری نمی کنند و فقط برای دیگران ایه یاس می خوانند. اینها اگه کامنت نذارن تقریبا هیچ حرکت جمعی دیگ ای در زندگی انجام نمی دن. (305612)
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۶:۵۹
الان سایه جنگ بیشتر شده یا قبلا .
از روزی که توافق ژنو شد ، آمریکا نیروی خود را از یمن بیرون کشید و راه را برای انصارالله که وابسته به جمهوری اسلامی هستند بازگذاشت . کشورهای عربی هم احساس خطر کردند و علیه ایران ائتلاف تشکیل دادند .الان علاوه بر آمریکا باید منتظر حمله ی اعراب هم باشیم.
چرا نمی خواهید قبول کنید اگر حتی توافقی هم بشود ، فقط اندکی پولها آزاد می شود و خرج سوریه ، لبنان و ... می شود. (305252)
حاج حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۲:۲۲
اِ مشکل مملکت سطحی نگری عوامه: لابد رای دادن به روحانی هم سطحی نگری عوام بوده!!! (305370)
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۲۲:۰۵
مشکل این کشور سطحی نگری عوام نیست; مشکل کشور بیشتر سطحی نگر خواص کشور است که دچار اشتباهات فاحش می شوند, از مذهبی گرفته تا غیر مذهبی و از سلطنت طلب گرفته تا چپ و از اصلاح طلب گرفته تا عقلای جناح راست و حاکمیت... (305588)
گوگول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۷:۰۲
من به روحانی رای ندادم پس وجدانم راحت تره !! یعنی اصلا پا صندوق نرفتم (305254)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۷:۰۳
متفکرها همه اصلاح طلبن و به شما لایک میدن. بقیه هم راننده تاکسی و لبوفروش. به این صنف مثل این که کارگرها هم اضافه شدن. (305256)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۸:۰۴
بابا او دیگه رفت الان باید چه کرد (305292)
حاج حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۲:۲۳
باید با تکیه به ظرفیت درون کشور مشکلات را حل کرد!!! (305372)
1001
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۸:۴۸
چرا عارف کشید کنار؟
آقای عارف شما هم تو مشکلات مردم مقصری!!!!!!!
اگه عارف بود ابهتی دیگه داشت!!!! (305309)
طرفدار پروپا قرص دکتر عارف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۱۳:۰۳
اگه عارف بود سنگ اندازیهای دلواپسان خیلی بیشتر می شد.
بعلاوه عارف صبوری روحانی رو نداشت. (305525)
بیخیال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۱۶:۲۸
اگه عارف بود الان کشور رو هوا بودددد. خوشخیالی هااااااا (305549)
1001
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۲۰:۲۶
اتفاقا اینا جنبه صبوری ندارن

یکی رو میخوان که دقیقا این لفظ رو براشون به کار ببره و بگه:
"چشمهاتون رو باز کنید و ببینید کم آوردیم و هیچ پولی برای کشور باقی نمونده" (305583)
نا امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۹:۰۰
حتی اگه همه مجلس و دولت و همه ارگانها اصلاح طلبان و ملی گرایان و افراد دلسوز شوند باز هم تندروها حکومت میکنند و مابقی آبدارچی و تدارکاتچی هستند.با توجه به این مهم که همه مردم هم به آن ایمان پیدا کرده اند این سوال پیش می آید آیا شرکت در انتخابات دکوری نیست؟البته من نمی گوییم نباید در انتخابات شرکت کرد اصلا هم بحث تقلب نداریم فقط مطمئن شدم که انتخابات جنبه نمادین و دکوری دارد.چون مرغ یک پا دارد والسلام. (305316)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۰۰:۲۸
یعنی بین خاتمی و احمدی نژاد فرقی نیست .؟ خودت خندت نمیگیره (305407)
نا امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۱۴:۲۲
نه .هر دو تدارکاتچی هستند. (305530)
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۱:۱۵
من نه به احمدی نژاد رای دادم و نه طرفدار او هستم به اقای روحانی رای دادم که شرایط اقتصادی احمدی نژاد را تجربه نکنیم ولی حالا می بینم دولت یکسره از جیب مردم و ملت برای جبران کسری بودجه خود هزینه میکند اب و برق گاز و نان و اراد و... را رسمی گران کردند این بار دوم است که بنزین و برق را گران میکنند در حالی که 2 سال از عمر دولت گذشته هر جا خرید میکنیم در فاکتور رقم ارزش افزوده اضافه شده و میگویند دولت زیاد کرده ما هم از شما می گیریم، یکسره دولتی ها میگویند کار دولت قبله، واقعا از رایی که دادم متاسفم. (305362)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۰۳:۱۶
بابک گرامی! این گردونه سر باز ایستادن ندارد.این کارگر محترم وبلندای افق اندیشه و سطح خرد او کشور را به محمود ومحمودهای پیش از او رساند.محمودها هم اسباب این ویرانگری را فراهم اوردند تا میراثی چنین شوم به حسن روحانی برسد.او برای جراحی دمل های چرکین وسرطانی همان دوران محمودها باید گاهی نشتری بزند ودردی بیافریند.آنوقت همان کارگر محترم خواهد گفت :"دیدید محمود بهتر بود" واحیانا سودای سرکار بودن او را هم دارد.و باز دیر یا زود مثل اویی برکشور حاکم می شود ودوباره تکراراین حکایت و... گردونه ادامه دارد. (305427)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۱۰:۴۶
پس 100 روز چی بود؟؟ بلدم بلدمممممممممممم (305481)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۵:۳۴
"بحث روز كوچه و خیابان: روحانی هم فریبمان داد!"
.
.
مگه غیر اینه ؟! حتّی در مورد مذاکرات هم خودش خیلی خوب میدونه که نتیجه ای نداره . خودش خوب میدونست و میدونه که کارشکنی و کوتاهی از آمریکا بوده نه از جلیلی ! امّا جوسازی کرد و از موضوع تحریم ها برای رأی آوری نهایت استفاده رو کرد . البتّه اگر هم این موضوع رو نمیدونسته که باید کلّاً به عقلش شک کرد ! مردم ساده هم فریب قول صد روز و رفع تحریمش رو خوردند و رأی دادند . تدبیر دولت روحانی در همان توزیع سبد کالا عیان شد ! (305214)
رز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۷:۰۸
احسنت بر شما (305260)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۹:۴۵
آقای عزیز
برادر
دلواپس
گرونی و بیکاری و بدبختی و همه این کوفت و ذهر مارا بخوره تو فرق سر من
ولی خواهش میکنم. برادرانه ازت به عنوان یه هم نوع ازت خواهش میکنم
حرف نزن.
ما حالمون به اندازه کافی خرابه
خراب تر نکن (305330)
حاج حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۲:۲۴
سید اصلاحات: زنده باد مخالف من!! (305373)
چی
Anonymous Proxy
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۰۲:۱۲
اونم حالش خرابههه. باید یه جایی خودشو خالیی کنه دیگه . حال هممون خرابه . هممون فریب خوردیمممممممممممم (305424)
ناآشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۲:۵۴
پول نفت چه شد؟ صندوق ارزی پر از پول چه شد؟ مالیات بر ارزش افزوده چه شد؟ پول بیمه مردگان با شناسنامه جعلی چه شد؟ آن کسی که بنزین کرد 1000 تومان کی بود؟ پول گاز چه شد ؟ ......11 روز خونه خوابید .همان بدرد شما می خوره . استخدام های فله ای(از بیسوادی )کرد و شاگردان زرنگ دانشگاه رد شدند. سیب زمینی پوسیده را آورد ریخت رفت .... (305388)
داودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۶:۳۵
سلام خدمت هم میهنان عزیز
با این که از طرفداران سرسخت رییس جمهور نیستم
اما از بس این چند روز در فضای مجازی جوابگوی منتقدان از نوع دلواپسان شدم ، خسته ام
کسایی که با قدرت تمام دارن از ضعف های ناچاری دولت به نفع خودشون نتیجه می گیرن. (305242)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۸:۱۳
خانم ها آقایان محترم چرا اینقدر کم حوصله:یادمون رفته از 84-تا 92 چه بلایی سرمان درآوردند حالا که یک گشایش روزنه ای پیدا کردیم چرا با غر ردن های نابجا و تفرقه بجای آنکه با اتحاد آن روزنه را باز تر کنیم انگشت خودمان دارد همان روزنه را میبندد،،هر آزادیخواهی و فضای مطلوب کمی هزینه لازم ندارد؟مگر روحانی( با این اوضاع که باند قدرت که همه چیز را قبضه کرده )قراره بهشت برین درست کند.قطره قطره باید به خواسته هایمان برسیم.حوصله بفرمایید.لطفا" (305295)
حاج حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۰:۳۳
سلام
فضای منفی سنگین افكار عمومی علیه روحانی!!!!
مگه اصلا نظر مردم برای اصلاح طلبا مهمه؟!!
مگه نمیگید روبرو مردم موضع نگیرید؟؟!!
اگه مردم مخالف شما باشن میشن عوام اگه موافق میشن میزان!!! (305346)
حاج حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۲:۲۶
اگه قرار نبود به وعده هایی که داده عمل کنه پس چرا رئیس جمهور شد؟ (305374)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۰۴:۰۵
حاجی حسن!
شما لطفا حرف نزنید.شما بهتره هرسال تشریف ببرید عربستان برای زیارت و پولهاتو خرج وهابی ها کنید.امثال شماها دلواپسان هستید که نمیگذارید روحانی کارشو به سرانجام برساند.چند وزیر او را استیضاح کردید؟حالا هم همان مجلس سوگلی شماها میخواد که بنزین گران بشود.یعنی آدم بعضی از نظرات را که میخونه احساس خفگی میکنه! (305616)
بیکار
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۹:۵۶
اقای کارکرمن کارکر ریخته کریم چون نفت کوره کران کردن ماهم بیکارشدیم (305332)
محمد صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۰:۰۲
بابا همه سر کاریم
همه این کارها باید انجام بشه بهترین موقع گرانی هم در موقع رکود هست بدونین اینو (305333)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۱:۵۸
انوش جان استارت ویرانی این کشور و مشکلات متهدد را همون محمودی که گفتی شروع کرد (305366)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۲:۰۲
مقاله ای بسیار جالب بود
بله همونطور که در بالا گفته شد دیگه کامل امید مردم نا امید شده و اینروزها در شبکه های اجتماعی موج خیلی منفی و انتقادی بر علیه دولت به راه افتاده و جامعه از اتفاقات اخیر و از اینکه حس می کنند باز باهاشون بازی شده عصبانی و ناراحت هستند ، فعلا تا اینجا همون گذشتهداغون دوران احمدی نژاد ادامه داشته و هیچ چیزی حتی تو مسایل هسته ای هم تغییری نداشته (305367)
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۱۹:۱۴
جامعه باید متوجه باشه تا اشتباه سال 84 تکرار نشه مشکل جامعه ایران اینه که حافظه تاریخی کوتاهی داره نمیخوام دولت روحانی را با دولت اصلاحات مقایسه بکنو چون قیاس مع الفارغ ولی در زمان دولت اصلاحات که بعدها معلوم شد چه دوران پر رونقی از نظر اقتصادی داشته ایم علی رغم تمام کار شکنی ها در اثر عملکرد نا مطلوب صداو سیما ونداشتن رسانه قدرتمند توسط دولت وقت مردم دچار یاس وسر خوردگی شده وبا عدم مشارکت در اتنخابات 84 فاجعه احمدی نژاد را رقم زدند زیرا اگر به یاد بیاوریم در برابر 16 میلیون رای احمدی نژاد 17 (305574)
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۱۹:۱۷
میلیون نفر شرکت نکردند تکرار آن اشتباه در اثر سیاه نمایی رسانه های منتقد خواسته مخافلن دولت است نتیجه اینکه تغیر ترکیب مجلس جهت برداشتن بخش زیادی از فشاره بر دولت باید هدف همه مردم باشد (305575)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۲:۴۲
ب نظر من تا حدی دولت و ریاست جمهور هم مقصرند مثلا چرا وقتی معلمان اکثرا از اقای فانی و معیشت خود ناراضیند توجه درخوری ب اعتراضات نشد؟؟ (305383)
فرهنگیان فراموش شده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۰۱:۱۶
اولش که گفتن مشکل نرم افزاریه و به زودی بنزین واریز میشه بعد گفتن داریم جلسه می گیریم که آیا واریز بکنیم یا نه، آخر کار هم ممه رو لولو برد . وای به حال من معلم که سال آینده باید هر روز صد و هشتاد کیلومتر رفت و آمد داشته باشم . بقول امام حسن عسکری همه گناهان را کلیدی است و آن کلید همانا دروغ است . (305415)
ایرانی بیچاره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۰۷:۳۰
دقیقا توروزهای که بهش رای دادیم هدیه مونو داد بنزین هزاری آفرین بر روحانی!!!منتظر باشید این اولشه تا یارانه رو هم قطع کنه!!آخه خرجمون زیاد شده یمن هم اومده کنار سوریه وعراق ولبنان و.... (305435)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۱۳:۰۷
مگه متولی لبنان و یمن روحانیه؟
داداش اشتباه کردی (305526)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۴:۲۳
یک دیوانه ی سنگ داخل چاه میندازه که صد تا عاقل نمیتونند در بیارند(ضربه ی مهلکی که این کشور در دولت محمود احمدی نژاد خورده در طول تاریخ کم سابقه و چه بسا بی سابقه است).. (305160)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۵:۲۶
آره جون خودت تا ابد هر کی هر گندی زد بندازید گردن احمدی نژاد ! خیلی رو دارین بابا ! (305211)
محمد
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۹:۰۷
بله از مشکلات مضاعف این روز ها برگشتن مردم به عامل بدبختی است یعنی همان شخصی ک مسول بدبختی های الان است بخاطر ضعف این دولت دوباره بشود منجی ایران!!!(همانطور ک بود الکی مثلا!!!!)
شاید انتخاب بین روحانی و اون اقا انتخاب بد و بدتر باشد اما...باید در نظر گرفته شود روحانی کیسه سوراخی تحویل گرفت ک ان اقا سوراخ کرده بود و طبعا جای همه سوراخها را میدانست و در ان را پوشانده بود...همین ک رسید دست روحانی همه محتویات کیسه ریخت چون جای سوراخها را نمیدانست.مطمن باش روحانی بفکر است اما دلیل این همه حرفها نه حت (305320)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۲۳:۲۹
چه باحال اسم خودتم گذاشتی ایرانی! (305604)
رنجر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۷:۱۱
آقا داداش یه کم اون دوهوله خالیت رو به کار بنداز چرا کم کاری دولت فعلی رو نسبت میدی به گندکاری دولت قبل مگه همین روحانی نبود که میگفت 100 روزه فلام میکنم و بهمان میکنم یعنی از شرایط با خبر نبود!!!1 چرا ما مردم میخواییم بی عرضه گی خودمون رو تقصیر دیگری بدونیم هان چرا آخه هااان؟؟ (305262)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۷:۱۲
این صحبت و نظری که شما داری، تا جایی که کاری از دستت برنیاد و عوام باشی، منطقیه. ولی نمیدونم خبر داری که همه از بالا تا پایین مملکت فقط همینو دارن میگن دریغ از یک فکر و ایده. کاری؟ چیزی؟ یکی یه چیزی میگه همه تکرار میکنن.
خلق را تقلیدشان بر باد داد... (305263)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۷:۱۴
وعدهای انتخا باتی همه مشکلات سیاسی اقتصادی امنیتی و ووو همه را حل می کنند بعد از دوران ریاست جمهوری میگه تدارکاتچی بودم (305265)
محمد
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۲:۲۱
دوست گرامی حمایت از دولت اقای روحانی به هیچ وجه به معنای چشم بستن بر اشتباهات دولت نیست. درست است که اقای احمدی نژاد و دولت ایشان خسارات فراوانی به کشور وارد کردند اما نباید اشتباهات دولت اقای روحانی را به عملکرد دولت قبلی ارتباط داد. به نظر بنده اشتباه بزرگ اقای روحانی و تیم اقتصادی شان این است که ان قدر که بر کنترل تورم تاکید می کنند بر رونق تولید و ایجاد اشتغال تاکید نمی کنند و نتیجه این رویکرد افزایش رکود در بازار است. (305368)
خخخ یا گگگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۴:۲۷
سلام به همه فریب خوردگان
سلام به انانی که امیدشان نا امید شد
.
.
به شخصه از بابت رای که دادم پشیمانم .... دیگر حماسه سازی ممنوع (305161)
ایرانی
Germany
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۵:۳۴
با خرابیهای دولت اجمدی نژاد چاره ای نیست! (305215)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۵:۵۶
به نظر من دولت احمدی نژاد هر چی بود شرف داشت به این دولت ! خیلی هم شرف داشت ! خیلی ها وام اشتغال گرفتند و صاحب کار شدند . خیلی ها صاحب خانه شدند . همه جا فعّالیّت عمرانی بود . وضعیّت اشتغال خیلی بهتر از الآن بود . شما فقط به من بگو دولت تدبیر در این دو سال چه کرده جز تناقض گویی و دروغگویی و توهین به منتقدین ؟ یک مورد رو نام ببر بذار من دلم خوش باشه ! (305225)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۷:۳۳
وقتی دزدی رانت و اختلاس میشه شرف حرفی توش نمیمونه ! (305273)
محمد
United States
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۷:۴۳
عزیزم بله در زمان حکومت اربابت خیلی از بیکارها وام اشتغال گرفتند ولی تبدیل شدند به بیکاران بدهکار الانم گند کاری محمود جونت بیست سال دیگه هم جمع نمیشه دیگه هرکی هم رییس جمهور بشه فرقی نمی کته چون کشور عملا ورشکسته شده (305281)
حاج حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۲:۳۳
منطق حرفت اینه چون قبلی بد بوده دیگه انتظار محقق شدن وعده های روحانی رو نداشته باشیم؟؟ (305378)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۷:۴۶
هنوز نتوانسته قطع نامه هایی که در دوران احمدی نژاد صادر شده و کمر اقتصاد را شکسته لغو کند (305283)
محمد
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۱۱:۰۰
اگر امروز وضع داغون هس تقصیر احمد جونتون بود ک هردمبیل و بی برنامه یارانه رو اجرا کرد و اخرین اطلاعاتی ک رسیده مثل اینکه پول اب و برق تمام واحد های تولیدی زیاد شده پول مواد اولیه زیاد شده اما وسط کار دیدن پول مردمو ندارن بدن از یارانه سهم کارخونه ها و کارگاه ها برداشتن دادن مردم اونام با افزایش نجومی مواد اولیه و انرژی مجبور شدن جنساشون گرون کنن...عامل بدبختی ک اون اقا بود تو هیچ شرایطی از یاد نمیره...برگرد حاجی برگرد برو تو فلان نیوز اینا رو بگو!!! (305491)
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۱۹:۲۳
نفت 150 دلاری وشرایط رونق ورشد 7 درصد که دولت احمدی نژاد از دولت اصلاحات تحویل گرفت رو با نفت 40 لاری ورشد منفی 5 درصد و کاغذ پاره های بجا مانده از محمود یکی حساب می کنی بابا ای ول به انصافت (305576)
حامد
United States
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۶:۰۷
عمرا اگه رای داده باشی! سال 84 هم همین شما ها دست از "حماسه" سازی کشیدید این بدبختی سرمون اومد، درس هم نگرفتید. (305232)
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۶:۵۲
چه احمدی نژاد بود و چه کس دیگری ، قرار بود 700 میلیارد پول کشور بر باد برود.تا کی می خواهید سر خود را زیر برف بکنید و هی بگویید اگر رای ندهید جلیلی می آید یا احمدی نژاد می آید .
تصور کن مجلس الان سراسر اصلاح طلب باشد . اگر دستور داده شود که مجلس طرحی را کنار بگذارد . مطمئن باشید کنار خواهد گذاشت .
دستور داده شد تا روحانی مذاکره کند و روحانی هم مذاکره کرد.اگر دستور بود که مذاکره نکند نمی کرد.خودمان را گول نزنیم .تفاوتی بین این افراد نیست . (305248)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۰۱:۲۱
زنده باد دايي جان ناپلئون (305417)
گوگول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۷:۰۵
واقع بین باش داداش پای صندوق رفتن از همون ابتدا اشتباه بود (305258)
کنبزو حاج افرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۸:۵۷
هدف مخالفین اصلاحات هم همینه که با کارشکنی وایجاد یاس ونا امیدی مردم را به دولت کنونی بدبین کنند به هوش باشید چون این گرفتاریها نتیجه گندی است که دولت احمدی نژاد زده (305315)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۱۵:۵۹
منم موافقم دیگه رای نمیدم. تو زندگی ما چقدر تاثیر کرده احمدی نژاد با روحانی؟؟ روحانی هم همون کارهای دوره احمدی نژاد رو میکنه ولو بشکل دیگه ای
اصلا تو این مملکت رای دادن اشتباه هست چون هیچ فرقی تو زندگیمون نداره کی باشه (305547)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۴:۲۸
به کدام وعده عمل کرد رفع حصر طلبمان مذاکرات هسته ای هم راه به جایی نبرد حالا شده بدتر از اول آقای روحانی راه برون رفت شما تنها تکیه به نیروی مردم است و شما تا به حال متاسفانه توجهی به آن نداشتید شما بعد از گرفتن رای اصلاح طلبانی که در پیروزی شما نقش داشتند به کلی فراموش کردید (305163)
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۳:۰۹
متاسفانه باید قبول کنیم که فریب خوردیم . من بیشتر از روی برادرم خجل زده هستم که گفت این هم برادر همان قبلی است البته در لباسی دیگر و من با او بحث کردم .
چرا ما مردم ایران از یک سوراخ همیشه گزیده میشویم اما باز هم فریب میخوریم (305391)
حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۴:۲۹
كاملا صحیح نوشته‌اید. تو این روزها همه دارند روحانی را بد و بیراه می گن. حتی بسیاری از اونایی كه بهش رای داده بودن. من خودم تو این چند روز حداقل با چند موردش توی مسیر خانه تا كارم، برخورد كردم جوری هم بود كه هرچه از روحانی دفاع می كردم، به گوش اونا نمی رفت چون واقعا فشار اقتصادی بر مردم زیاد است. (305164)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۷:۴۹
آگر فشار اقتصادی بالا است پس چرار دلواپسا این قبول نمی کنند (305286)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۴:۲۹
دولت نه تنها تحریم بین المللی است بلکه تحریم داخلی هم است باید قبول کرد کار دشواری پیش روی دولت است فعلا بهترین راه کار لغو تحریم ظالمانه خارجی و تحریم ناعادلانه داخلی است (305165)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۴:۳۲
تازه همون وعده حل پرونده هسته ای هم هنوز محقق نشده است.... (305167)
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۴:۳۲
فرمانده نیروی انتظامی گفته است که مردم حق تجمع برای اعتراض به گران شدن بنزین را ندارند .
آقای فرمانده مگه شما قانون اساسی جمهوری اسلامی را نخوانده ای،در اصل 27 قانون اساسی بر آزادی تجمعات اعتراضی تاکید شده است .
در ضمن آقای روحانی اگر شما واقعا به باز شدن فضای سیاسی اعتقاد دارید ، اجازه دهید مردم اعتراض خود را ابراز کنند.و گرنه خشم های فروخرده شده به شدت غلیان خواهد کرد و شما نمی توانید آن را کنترل کنید و طعمه خواهید شد . (305168)
خسرو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۵:۵۵
مگه دست روحانیه که اجازه تظاهرات بده؟! اگه این قدرت رو داشت اجازه میداد لااقل طرفداران توافق هسته ای یا طرفداران رفع حصر که همسو با او هستند تجمع کنند. اونایی که برای این مملکت تصمیم میگرند همونهایی هستند که در اقلیتند و قدرت رو در دست دارند. وزارت کشور دست مخالفین روحانیه! حتی گرانی بنزین هم با مصوبه مجلسی است که مخالف روحانیه. (305224)
م.ت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۰۹:۳۸
دقیقا هدف این دولت ضعیف هم همینه که با این حربه توافق را با کدخدا ببنده و صدا از کسی در نیاد. توانایی مدیریت و حل مشکلات رو ندارن با این جنگ اعصاب میخوان مردم رو مجبور به پذیرش هر ذلتی بکنن. چه دولت مزخرف و راستگویی!! (305461)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۴:۳۴
اجرا و سر و سامان بخشي به اوضاع خراب اقتصادي بيش از اطلاع رساني كه بهانه اي بيش از دادن بهانه دست سودجويان نخواهد داشت به فعاليتهاي زير ساختي نيازمند است كه دولت با به خدمت گرفتن مشاوران و مجريان كارآزموده كارنامه قابل قبولي ارائه نموده است. مخالفان و منتقدان بجاي خرده گيري بايد بدنبال مقصر واقعي اوضاع نابسامان كنوني باشند.شرايط امروز نه بواسطه سياست هاي اين دولت بلكه ريشه در بي نظمي ها اقتصادي ، عدم تمكين از قانون اختلاس ها و فساد فزاينده ايست كه از دولت پيشين به يادگار مانده است. (305170)
ادریس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۴:۳۵
نمیگم اشتباه کردم به جناب روحانی رای دادم ... اما انتظاراتم فراتر از اینها بود .. شاید کار درستی بوده باشه ... اما !!! باید و باید مردم رو در جریان قرار می دادن ، چرا ؟ چون با رای مردم بالا اومدن و وظیفه ی بی چون چرایه آنها خدمت به همین مردمی هست که به آنها رای داده اند ... خلاصه خدا بهمون رحم کنه :| و امیدوارم روزی برسه ایرانی آباد و خوشبخت داشته باشیم :) (305171)
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۴:۳۶
دولت ابرقدرت مخفی کاری!!
از سیاست خارجی تا داخلی تا اقتصادی (305172)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۷:۳۵
شما که عرضه ی یک روز ثابت نگهداشتن ارز و طلا را نداشتید لطفا حرف نزنید
با 150 میلیارد دلار سالا نه هیچ غلطی نکردید (305275)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۸:۳۱
دولت تحریم و ....احمدی نژاد با 150 میلیارد سالانه درآمد نفتی هیچ ....نکرد
این دولت با 24 میلیارد درآمد نفتی حداقل تونسته در بازار طلا و ارز ثبات ایجاد کنه
البته انسانهایی مثل شما اصلا نمیفهمید ثبات چیه !
برای دومین ماه متوالی ما تراز تجاریمون مثبت شده ! اصلا یادم نبود امثال شما نمیدونه تراز تجاری چی هست ! (305305)
بی ثبات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۰۷:۵۸
این حرفای شیک و اتوکشیده درد مردم رو دوا نمیکنه!
مشکل شما اصلاح طلبا اینه!!
خودتونو کل جامعه فرض میکنید و بعد تصمیم میگیرید!! (305622)
محمودیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۴:۳۶
دولت با خودش درگیره، چرا سهمیه تاكسی ها را قطع كرد؟ این یعنی سیاست حمایت از حمل و نقل عمومی است؟ (305173)
ازاداندیش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۴:۳۶
چیزی به پایان دوره ریاست جمهوری ایشان نمانده اما کماکان بیشتر اصلاح طلبان در زندان هستند! همین چند روز پیش خبر تبعید زیدابادی را نوشتید! تبعید به چه جرمی؟ به جرم قلم زدن؟ .... (305174)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۴:۳۸
دستتون درد نکنه واقعا حرف دل مردم را زدی (305176)
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۴:۳۹
روز به روز مردم از دولت تدبیر و امید مایوس تر می شوند و این به ضرر کشور است دوباره تندروها سکان مجلس و دستگاه اجرایی را به دست خواهند گرفت (305178)
Mohammad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۴:۴۱
روحانی رو نمیخواهیم دیگه. میگیم کار میگه مذاکرات. میگیم دانشگاه ها میگه مذاکرات. میگیم پایان حصر میگه مذاکرات. میگیم حقوق شهروندی میگه مذاکرات. میگیم قیمت مسکن میگه مذاکرات. یه پرسپولیس استقلال رو نتونست خصوصی کنه حتما اونم مذاکرات. باباجان یعنی مذاکرات درست شه دیگه گل وبلبل میشه؟ باشه ما صبر میکنیم ببینیم میشه یا نه. (305179)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۷:۲۱
مهم ترین مطالبه مردم از روحانی در سال 92 آزادی زندانیان سیاسی بود اما دولت روحانی، مذاکرات اتمی را بهانه ای برای پوشاندن ترس خود کرده است...
بهار نیوز تو رو خدا منتشر کن... (305268)
salman
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۴:۴۱
کسی تا حالا پیدا مشده با مردم رو راست باشه همش حرف اونم زمان انتخابات و مردم (هیچ اهمیتی ندارن) تمام . (305181)
نفس آخر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۴:۴۲
عمر هشت ساله هر دود دولت روحانی!!!!!!!! مضحکه روحانی با این بلا هایی که سر مردم آورده مطمئن باش اگر سیاست خارجی‌اش در حل و فصل موضوع هسته ای موفق نشود اولین دولت چهار ساله ایران خواهد بود شک نکن (305182)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۷:۳۸
با نظر موافقم متسفانه دولت سعی نمیکنه افکار عمومی رو برای افتارش متقاعد کنه و این خیلی خطر ناکه و نتیجه در انتخابات مجلس خواهیم دید (305277)
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۴:۴۴
آقای روحانی بدون تعارف ، شما فقط به ده درصد وعده هایتان عمل کرده اید واین یعنی فرقی با رییس جمهور قبلی ندارید وفقط مردم را بازی داده وسرخورده کرده .اید (305183)
سورنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۴:۵۱
روحانی با این کارهایش هرچند از نظر کارشناسی درست اما اعتماد قشر متوسط به پایین که از قضا بیشترین جمعیت کشور هم دارند به خود از دست میدهد و در واقع اتفاق سال ۸۴ را منتهی با تفاوت ریاست جمهوری ۴ ساله برای خود رقم می زند (305188)
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۴:۵۲
خودتون رو خسته نکنید !!!! چه روحانی چه ایکس و چه ایگرگ .... !!!! همه با هم از اول تا بحال در این امور دست دارید و فرقی در دولت و دولتمردان نداره !!!! این حداقلش به من یکی که ثابت شد !!! (305189)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۷:۲۶
آقای روحانی حداقل اگه نمیتونی گشایشی در فضای سیاسی کشور ایجاد کنی بیا یه کنفرانس خبری بذار همه چیزو به مردم بگو...
بگو که من میخوام این کار انجام بشه اما یه سری از باند های مافیایی قدرت نمیذارن... (305269)
salman
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۴:۵۳
کدام مصوبه مجلس ؟ اون که 5 در صد هست نه تقریبا 45 درصد !!!!! مردم این وسط شدن گوشت قربانی نور چشمی ها . اونا وامهای کلان بگیرن و پس ندن و من نوعی تاوانش رو بدم !!! پس کو عدالت (305190)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۸:۰۱
مصوب سال 89 ! (305290)
Ehsan
Germany
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۴:۵۴
آقای روحانی میدونیم که یارانه ها و قانون افزایش تعرفه های حامل های انرژی قانونه مجلسه و شما موظف به اجرایید اما متاسفانه خیلی ها اینو نمیدونن و فکر میکنن این گرونی ها همش زیر سر دولته و این باعث کم شدن محبوبیت شما بین مردم میشه.لطفا اقداماتی انجام بدید که محبوبیت شما برگرده مثه اقدامی که آقای هاشمی وزیر بهداشت در زمینه بهداشت و درمان انجام دادن.ما همه دوست داریم اعتدال و اصلاحات در دوره بعد انتخابات ریاست جمهوری هم پیروز بشه.موفق باشید. (305191)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۷:۰۲
دوست عزیز ظاهراشما در ایران تشریف ندارید.کافیه سری به بیمارستانها بزنید.از برکت اقدامات همین وزیرمحترم بهداشت هم زیرمیزی ها باقی موند هم هزینه ها بالاتر رفت و هم اوضاع قبلی بدتر شد.برید یه تحقیقی کنید بد نیست. (305253)
بیکار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۴:۵۵
من فقط از یه چیزی خیلی ناراحت شدم که این دولت واقعا مظلوم قرار گرفته، امروز خبر ساعت 14 شبکه 1 نگاه میکردم میدیدم که داره با مردم در رابطه با گرونی بنزین مصاحبه میکنه و همش گزارش منفی پخش میکرد ولی زمان دوستاشون بنزین چند برابر شد یه گزارش معمولی هم پخش نکرد -دارن کار میکنن بر روی پرونده هسته که اوضاع مردم بهتر بشه تمام دوستان صداشون در میاد که نمی خواد مذاکره کنین آخه این چه احترامی به رای مردمه این چه مردم سالاریه خدایی روحانی چیکار میتونستخ کنه که نکرده همه ما میدونیم که وضع مملکت چقدر داغونه (305192)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۴:۵۶
برو بابا با این تحلیلتون من از طرفداران آقای روحانی هستم یعنی شدم ولی ترا به خدا شده یه روز یه خبر خوش و امیدوار کننده به مردم بدید
خواهشن شما به خدا دستتون رو از جیب مردم بکشید بیرون. خسته شدیم به خدا.
فقط دم از مردم میزنید اما بی صدا داری پوست مردم را میکنید.... (305193)
رضا
United States
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۴:۵۷
با وجود همه ی این مباحث
یادمان نرود شرط بقای همه در این است که روحانی بماند (305194)
باران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۴:۵۸
از خدمات دولت فعلی بسیار متشکریم (305195)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۴:۵۹
بالاخره صدا وسیمای میلی احمدی مژاد را بر می گرداند (305196)
حقوقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۴:۵۹
معدل کاری روحانی را بالا و همینکه مروج آمار دروغ نیست و از اینکه موقع صحبت کردن به شعور مردم توهین نمیکند مایه افتخار است . حالا اگر دختر زیر بیست سال انرژی هسته ایی در زیر زمین درست نمیکند و اهل پاکدستی میلیاردی نیست عیبی یوخ (305197)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۵:۰۱
مردم فقط دوران انتخابات عزیز می شوند .احمدی نژاد ماهیتش معلوم بود اما..... (305198)
پارسا
Germany
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۵:۰۵
روحانی بیش از حد محافظه کار و خونسرد هست و این یعنی قافیه را به جناع تمامیت خواه دادن! (305200)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۵:۰۵
روحانی هیچ تغییری در کشور بوجود نیاورد و اوضاع رو به مراتب بدتر از زما احمدی کرد منتهی اثارش بعد مشخص میشه احتمالا روحانی سعی کنه در اخرای ریس جمهوریش شوکی سیاسی بزرگی به کشور وارد کنه که دوباره کف جامعه که تقریبا به اصلاحات گرایش داره رو همراه کنه برا انخابات دور بعد امیدوارم هر چی زودتر مشکلات کشور حل شه (305201)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۵:۰۶
اطلاع ندادن به مردم در این زمینه، واقعاً کار اشتباهی بود. ولی هنوز هم دیر نشده. رئیس جمهور باید به مناسبت های مختلف به طور زنده با مردم صحبت کنه. باید مسائل و مشکلات و علّت برخی تصمیم ها به مردم گفته بشه. (305203)
امید خراسانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۵:۰۹
ما هنوز و هیچ وقت سالهای سیاه حکومت اصولگرایان احمدی نژادی را بر کشور فراموش نمیکنیم. این دولت وارث یک اقتصاد ورشکسته و نابود شده و فرهنگ بیمار است. اصولگرایان هم برای به زانو درآوردن دولت از هیچ کاری فرو گذار نمیکنند. بیش از ایبن تیشه به ریشه ی دولت نزنیم .
برای من نوعی افزایش حامل های انرژی نه تنها توجیه دارد بلکه ضروری بنظر میرسد . خزانه خالیست. وزارت نفت آه در بساط ندارد ولی...
باید این را دولت فریاد کند تا مردم توجیه شوند
ما هم ناامید نمی شویم هر چند تمام ارکان حکومت مخالف دولت باشند (305204)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۵:۰۹
اشتباه استراتژیک دولت در سال انتخابات مجلس که باعث بهانه دادن به مخالفین شد. (305205)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۵:۱۲
بجای خرج پول ملت در یمن و سوریه و لبنان و ... ، قیمتها را گران نکنید !
بجای فشار بر مردم پول بابک دزد زنجانی و بقیه دزدها را بر گردانید. (305206)
لبنان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۵:۱۹
احسنت حرف دل مارو زدی
جانا غم لبنان کشت ما را (305209)
محمد
United States
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۷:۵۰
می دونی چرا پول مردم میره صد تا کشور چون می خوایم به یک کشور باج ندیم عوضش به صد تا کشور ریز و درشت باج میدیم مردم خودمونم بیچاره کردیم (305287)
م.ح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۱۰:۳۹
مدیونی اگه اسم هر صدتاشونو نبری!!! (305477)
دکتر بیکار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۱۵:۱۵
من اسم چندتاشو تاشو میگم و تو خود بخوان حدیث مفصل را
سوریه،لبنان،فلسطین،عراق،افغانستان،پاکستان،جمهوری آذربایجان،ارمنستان،تاجیکستان،قزاقزستان،سومالی،کومور،اندونزی،روسیه،چین،یمن،شیعیان عربستان،شیعیان بحرین،جیبوتی و این لیست همچنان ادامه دارد.............. (305535)
منصوره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۱۰:۴۳
اگه پولها خرج اون صدتا نشده بود اون یکی تا حالا اسم ایران رو از رو نقشه حذف کرده بود!! (305479)
دکتر بیکار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۱۵:۴۶
خطاب به منصوره:
این مزخرفترین حرفیه که میشه شنید (305545)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۵:۱۴
احسنت بر بهارنیوز چه قشنگ نوشتی
به دور از تعصبات
در سال همدلی و همزبانی این مخفی کاریا چیه
اقای روحانی برا متاسفم با اون مذاکرات هسته ای (305207)
اماميان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۵:۱۵
اينكه دولت داراي يك سيستم اطلاع رساني مجرب نيست كاملا درسته. اما بايد ديد اين سياست دولت هست يايك نكته مورد فراموش شده.براي هيچكرام هم توجيه معقولي وجود نداره.اما واقعيت اينه كه تيم رسانه ايي امروزه شاخص ترين تشكيلات دستگاههاي هر كشوريه .دولت قبل و ارزومندان بازگشتش از اين عنصر در زمان خود استفاده مطلوب ميكردند اما دولت اعتدال در اين باره بسيار ضعيف و ناشيانه كار ميكنند.در شرايطي كه با شتاب هر چه بيشتر رسانه ملي هم به ياري منتقدان شتافته است اما هيچگونه اطلاع رساني مطلوب و اگاه كننده ايي وجود نداره ... (305208)
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۵:۳۰
آقای روحانی یک ساله که قراره یه سفر بیای یاسوج اما مردم یاسوج را دور میزنی یا هم معاونتو می‌فرستی منطورت از این کارها چیه (305213)
دانشجو
United States
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۵:۳۹
یه انتقاد از بهار نیوز دارم، چرا همش سعی میکنین همه گرفتاریای امروزو بندازین سر دولت قبل؟؟؟
درسته رفتارای دولت قبل فاجعه بود، اما این مملکت صدساله که ضعیف عمل کرده.
جایی که الان هستیم ناشی از اشتباه صدساله است.
کاش بجای اینکه انقدر جامعه رو بسمت دو دستگی بکشونین یه کم وحدت رو چاشنی کار بکنین. تو کشورای پیشرفته دنیا وقتی یه گروهی به قدرت میرسه بقیه کمکش میکنن و با همدلی جلو میرن.
اونوقت ما اینجا تمرکزمون رو گذاشتیم روی تخریب طرف مقابلمون، بخدا با این وضع هیچی درست نمیشه، ادامه دارد... (305216)
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۶:۳۸
اصلا بلدی تا صد بشماری؟ (305243)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۵:۴۱
جناب اقای روحانی من به عنوان طرفدار شما واصلاحات اساسی به عنوان کسی که دربین مردم هستم عرض میکنم خدمتتان برادر بجنب این کارهای شما نارضایتی عمومی داره این رسانه ها که دراختیار این هاست بدجوری علیه ات تبلیغ میکنند این عدم وفا به عهدای شما این 8درصدی ها بدجوری علیه ات استفاده میکنن (305218)
دانشجو
United States
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۵:۴۱
شما به عنوان یک رسانه مستقل حداقل قدمی تو این راه بردارین، انقدر دنبال تخریب نباشین. باور کنین اکثر مردم میدونن دولت قبل چه خیانتهایی کرده، پس بهتره بیشتر دنبال تحلیل و بررسی شکست باشیمو به سمت همدلی قدم برداریم.
با تشکر (305219)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۱:۱۴
بهار نیوز؟؟!!!!
رسانه مستقل؟؟!!!!؟؟؟؟ (305361)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۵:۵۰
دوستان خواهران و برادران این مصوبه مجلس روحانی چاره ای جز افزایش قیمت ها نداشت حالا دوبار مجلس مصوبه دو فرویتی برای 6 میلیون نفر هست اگر تصویب بشد یعنی دولت مجبوره به این شش میلیون نفر نفری 500/000 تومان بده که عملاً مجلس با این کار دارد کاری میکند که روحانی در اقتصاد موفق نشد از اون طرف نمی گذارند روحانی در مذاکرات موفق بشد که اگر بشد یعنی پایان عمر سیاسیشون خواهد بود از این طرف صدا وسیما کافی یک چیز گران بشد تا موج منفی علیه دولت به راه ندازند شب خوابشون نمیبره (305222)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۵:۵۰
دوستان جوگیرنشوید
صبور باشید
هیچ دولتی دوست ندارد حاملهای انرژی را گران کند
بر خود مسلط باشم و به دولت کمک کنیم و گرنه همونی است که مخالفان دولت می خواهند در زمان بسیار حساس و پایانی هسته ای
آقای دکترروحانی طرفدارانتان یکم از تیم اقتصادی تون دلگیر هستند لطفا رسیدگی کنید (305223)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۵:۵۸
تنها راه روحانی برای جلب دوباره رای مردم فراهم کردن واقعی رفراندوم است در مورد موضوعات فرهنگی جامعه (305226)
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۵:۵۹
سلام نکته اینجاس با این همه ذزذی که تو این ایران ما هست و پرونده دارن دیگه پولی برا دولت نمانده باید ما به دولت پول بدیم اخه چرا ایتها را محاکمه نمیکنن و چرا مردم بدبخت در جریان ان قرار نمیگیرن؟ مگه مثلا اقای م ر میشه حرف اسمشو بگین بمردم ما مسلمانیم؟ (305227)
آزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۶:۰۳
...ریشه مشکلات اقتصادی کشور نه در تحریم است و نه در افزایش قیمت سوخت. ریشه 80 هزار میلیارد فرار مالیاتی سالانه، 90 هزار میلیارد معوقات بانکی، 90 هزار میلیارد اتلاف گاز سالانه در کشور، 10 هزار میلیارد قاچاق سوخت سالانه از کشور و... (305228)
ح خ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۶:۰۷
تاوقتی که مردم مامتوجه نشن وضعمون یک درصدهم تغییر نمیکنه ، مطبوعات ازاد واحزاب واقعی نه دکوری شرط حکومت داری درقرن 21 خواهشا چاپ کنین (305229)
حق گو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۶:۱۴
پس چطور در دولت قبل برای اولین بار قیمت بنزین چند برابر شد واون اتفاقات افتاد وهمه پمپ بنزین ها با اون وضع شلوغ بودصدا وسیمای میلی خواب بود ولی الان این همه هجمه منفی به دولت دارن که همه هم میدونن این اتفاقات ثمره تصمیمات اشتباه دولت قبل است ودولت اقای روحانی مجبوره و چاره ای نداره با خزانه خالی و پرداخت یارانه سرسام اور وطبق الزام مجلس قیمت بنزین را افزایش بده ودولت گروگان شرایطیه که دولت قبل برایش بوجود اورده .هدف این افرادزمین زدن دولته اگر دولت اصول گرایان بود ریس جمهورالان قهرمان ملی میشد (305235)
ابراهیم
United States
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۶:۱۴
روحانی رفع حصر که نکرد هیچ ، خاتمی رو هم ممنوع التصویر کرد.... (305236)
جیران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۷:۱۲
احسن بر روحانی رییس جمهور محبوب ملت احسنت (305264)
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۷:۳۶
برو داداش مردم دارند ازفقر میمیرند تو دنبال چی هستی (305276)
همیشه حاضر
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۸:۲۹
مقصر اونی بود که گفت به این بابا رای بدیم ! (305303)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۶:۱۹
کدام رسانه ی ملی
در اینکه ضریب اشتباهات اطلاع رسانی دولت روحانی رو به افزایش است بحثی نیست.
اما اگر روحانی صادقانه فقط یک ساعت در مورد وضعیت اقتصادی وتصمیماتی که باید گرفته شود از رسانه ی مثلا ملی سخنرانی کند آنوقت رسانه ی ملی مزورانه بیش از 120 ساعت برنامه (میز گرد ،تحلیل و ...)برای تخریب سخنان روحانی از آنتنهایش پخش میکند.
نه عزیز من مغناطیس احمدی نژادیسم حالا حالاها در روح دلواپس رسانه ی ملی یکه تازی میکند. (305238)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۶:۲۰
همه اقتصاد دونهای منصف میدونند این نحوه پرداخت یارانه مناسب نیست ولی دولت قبل بیشتر دنبال رای مردم بود و جرات این کار رو نداشت. جاهای دیگه ی دنیا رو بررسی کنید. (305239)
کرمانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۶:۲۱
باید باور کنیم که دولت روحانی فقط ۴۵درصدقدرت را در دست داره اونم در بهترین شرایط. وقتی یه نهادی مانند صداوسیما برا رییس جمهور شرط میذاره ، یعنی از دولت قوی تره .وقتی یه نهادی مانند....از دولت پولدارتره یعنی میتونه به به راحتی توی اقتصاد دخالت کنه . باور کنیدهمانطور که اقای خاتمی گفت دولت فقط یک تدارکاتچی است. من که خیلی دلم برا این دولت میسوزه...... (305240)
حاج حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۰:۵۹
به خاطر اینه که فقط 50 درصد رای اورده!!! (305358)
هر که هستم
United Kingdom
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۶:۳۲
برای سوریه فقط پول دارن. (305241)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۶:۳۹
قطعا اولین بار نیس که فریب میخوریم واخرین بار هم نخواهد بود.کو عبرت!!؟ (305244)
یه ایرانی فریب خورده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۶:۵۰
تو همین سایت اومده بود که 70 % استاندارها تغییر نکردن و مال دولت قبل هستن و خیلی چیزهای دیگه ...
ایشون برش نداره و توان مقابله با اونا رو هم نداره. (305247)
Amir
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۶:۵۳
به نظرم اقاى روحانى با هوشيارى وتدبير
وكاملا اگاهانه اين كاررا انجام دادند
در اصل با يك تير چند نشان زدند
١-قسمتى از كسرى بمزجه رفع ميشه
٢-به مردم ومخالفين گوشزد ميكند كه
بين توافق ياعدم توافق يكى راانتخاب كنند
٣-٠٠٠ (305249)
یک ایرانی باشرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۷:۲۰
بهار جان متاسفم کردی واقعا .انگار همه اون دوران سیاه احمدی نژاد یادشان رفته .باشه همین کارا را بکنید تا دوباره ناپایداری ها بیاد سر قدرت تا اون موقع مملکت این دفعه به باد جنگ بدن .خیلی متاسف شدم برای این تحلیل ضعیف .لیاقت ما ملت همون احمدی نژاده که بره تو سازمان ملل چرت و پرت بگن و فردا چند قطعنامه و تحریم جدید برامون صادر کنن .همین لیاقت ماست. (305267)
میرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۷:۳۹
بهار تو این وسط بیا مارو بلومبون!!! این چه خبریه کار کردی ؟! (305278)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۷:۳۹
بابا این دولت روحانی که نیست دولت احمدی نژاد ه.هنوز نه تنها میراث ناشی از عملکرد ان دو دولت همچنان پابرجاست بلکه تصمیم گیرندگان این سیاست های غلط هنوز برمسند قدرتندو تغییر انچنانی به بهانه دولت اعتدال مشاهده نشده.ینابراین انتظار بیشتری نیز نخواهد رفت.درموضوع هسته ای هم به دلیل همون ضعف اشاره شده به زعم خیلی ها خیانت صورت گرفته (305279)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۷:۴۰
از دولت پیر و نا امید جز این توقع نیست کشور باید دست جوانان دلسوز باشد کلید حل مشکلات کشور توجه به جوانان است والسلام حالا هر چقدر دلتون خواست منفی بدید (305280)
محمد
United Kingdom
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۷:۵۹
هیچکس به فکر منافع مردم نیست مشکل اینه (305289)
حسین از املش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۸:۰۳
با اینکه طرفدار عملکرد دولت بودم ولی در جریان قضیه بنزین توهین آشکاری به ملت شد اگر جرات نداشت انجام نیمداد اگرم داشت با شهامت به مردم اعلام میکرد این این بی حرمتی به مردم مثل بعضی کارای دولت قبل بود (305291)
حسن
Russian Federation
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۸:۰۸
هنوز یادمون نرفته تورم 40% رو و 800 میلیارد دلاری رو که از پول نفت معلوم نیست در دولت قبلی چی به سرش اومده رو؟ از آقای روحانی هم با این خزانه خالی و مجلسی که چوب لای چرخش میگذاره بیشتر از این نمیشه توقع داشت، وباید بهش بیشتر فرصت داد (305293)
بهلول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۸:۱۰
ملت دارن از فقر مینالند شما فکر رفع حصر هستید .ای بابا مگه نمیبینید هر روز خبر خودکشی سرپرست خانوار ها را مگه خون این اقایونی که یه عمر از این انقلاب خوردن رنگین تر از مردمه (305294)
دلتنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۸:۲۸
اگر احمدی نژاد ویارانش محاکمه می شدند خیلی دردها قابل تحمل بود (305301)
ایرانی
United States
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۸:۴۴
صدا وسیما با اینگونه اخبار پخش کردن در صدد نا امید کردن مردم ازدولته تا مثل سال 84 چهار که مردم از اصلاحات ناامید شدند وبا حضور کمرنگشون پای صندوق رای باعث شدند برخی طیفها ازاین این نامیدی و اب گل الود ماهی بگیرند که سرانجامش هشت سال فاجعه دولت اصول گرایان بود که منابع مادی و معنوی کشوربه باد فنارفت چرا صدا وسیما یکبار در دولت گذشته به الودگی هوا دزدی های کلان نپرداخت اما به کارت زرد فلان بازیکن فوتبال پرداخت!!!! نگرانی از افزایش قیمت و فشار برمردم نیست نگرانی چیز دیگه ای نکنه یادمون بره (305307)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۸:۴۹
بابا ول کنین رفع حصر رو، مگه مشکل اصلی مملکت ما حصره، هر چی بدبختی می کشیم از اوناست. (305310)
حاجي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۸:۵۶
ضعف ترين افراد و مديران كساني هستند كه مشكلات موجود را گردن ديگران بيندازند. اين تازه الف باي يك مديريت هست . اينقدر بهانه تراشي نكنيد . كار كنيد . ظاهرا مسئولين ما بيشتر دنبال حل مشكلات خودشان هستند تا مردم همه كارهايي كه ميشود در راستاي فرار به جلوي خودشان هست نه حل مشكل مردم. (305314)
پزشکپور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۹:۰۳
سونامی بیکاران تحصیل کرده...غوغا می کند ...لایحه جهت برقراری مستمری بیکاران به مجلس ..اراء نمایید...محبوبیت شما در جامعه چقدر افزایش پیدا می کند مشکل اصلی اشتغال است........ازتو حرکت از خدا برکت.....در این دو سال چکار کردید....کدام مشکل حل شده....... (305317)
میرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۹:۰۶
بهار تو این وسط بیا مارو بلومبون!!! این چه خبریه کار کردی ؟! (305318)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۹:۰۶
چین که نظامش باامریکا180درجه فرق می کنه باپول امریکاچین شد.ژاپن،کره،ترکیه،اروپاو...باپول اونابایه ذره شیرین زبانی وسیاست بازی خودشونوساختن ومابادنیا جنگ می کنیم وخودمونو می خوایم بسازیم.اشکال کارمااینه که راه وروش ارتباط بادنیاروبلدنیستیم وبس. (305319)
جوانمرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۹:۰۷
آقای روحانی ما با هیچکس شوخی نداریم اینو مطمئن باشید که اگه وضع اینجوری پیش بره دفه بعد دیگه عارف ها کنار نخواهند رفت.و یک اصلاح طلب به معنای واقعی سرکار خواهیم اورد. (305321)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۱۴:۴۵
عارف ها از عارف بهترها کنار نمی روند توسط اقا ی جنتی شو رای نگهبان کنار گذاشته مشوند حالا بگرد پیدا کن پرتغال فروشو (305531)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۹:۱۱
بهار واقعا" ازتون نا امید شدم این مقاله و کامنت ها بیش از صد هزار بار بد تر از حمله پایداری به روحانی بود این چه کاری بود که کردی تو بیش از از رجانیوز روحانی را نابود کردی،یک بار به کامنت ها مراجعه و بار های مثبت علیه روحانی را جمع بزن ببین چه گل بخودی قشنگی زدی،،اگر عارف رئیس جمهور بود همین کارو میکردی ،بیمعرفتی هم حدّی داره..این چه اصلاحات داغونی است که به نمایش گذاشتی .. (305322)
عدالت خواه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۹:۱۳
کسانی که آرزوی بازگشت محمود رو میکنن اینو بدونن احمدی نژاد تو هر کشوری بجز ایران بود الان تو زندان داشت آب خنک میخورد...لااقل آرزو کنید یکی بیاد بهتر از روحانی... (305324)
عطاپور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۹:۱۴
مقاله محتوای احساسی و فاقد رویکرد علمی بود.زیرابه تجربه اثبات شده اعلام و اطلاع رسانی قبلی در این شرایط موجب برخی رفتارهای نامطلوب می شود و صف طولانی در پمپ بنزین ها می شود. (305325)
مدبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۹:۱۶
آقای نوبخت !درمقام سخنگو همه امیدمان راازبین میبری. (305326)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۹:۴۳
بهترین کار اینه که در انتخابات مجلس شرکت کنیم و یک مجلس اصلاح طلب بسازیم.هرچی میکشیم از این مجلسه.مجلسی که یادگار محموده (305328)
حاج حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۰:۵۰
مجلس یادگار محموده!!
هر هر هر هر کر کر کر کر!
منطق چیز خوبی است!
انگار نماینده ها رو محمود فرستاده!!! (305352)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۰۲:۳۶
خوب که بهشون باج میداد.اونا هم دلشون واسه محمودی تنگ شده (305426)
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۹:۴۴
به دولت حق بدین.زیر این فشار دلاورانه داره میجنگه با افراطیون (305329)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۹:۴۷
فکرشو کنیین این مجلس که بعضی نماینده هاش از رحیمی پول گرفتن دارن قانون میذارن.مشکل مجلسه.مشکل پایداری ها هستن.باید اینا افشا بشن (305331)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۰:۰۳
رفراندم .زیبا کلام راست میگه دولت باید شرایط رفراندم رو مهیا کنه (305334)
++رضا++
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۰:۰۴
توهین به شعور ملت از این واضح تر نمیشه ، هشت سال برنامه ریزی برای سهیمه بندی بنزین ، ساختن میلیونها کارت سوخت ، و و و برنامه ریزیایی که با هر بار عوض شدن دولت ها ویران میشه . ای کاش یکم از ژاپن و کره یاد بگیریم که مسولانشان دس در دس هم به فکر آباد کردن کشورشونن و ای کاشایه فراوان... (305335)
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۰:۰۷
اقدمات دولت روحانی در 22ماه گذشته
1- کاهش نرخ تورم از 45 درصد به 15 درصد
2- مثبت شدن نرخ رشد اقتصادی از 6-%به 2/5درصد 
3- احیای سازمان برنامه ریزی و بودجه 
4- کاهش نرخ ارز از 3600تومن به 3200!ار همه مهمتر ثبات در این بازار
5- کاهش نوسانات بازار طلا و وکاهش قیمت سکهو همچنین ثبات در این بازار
6- افزایش 36 درصدی صادرات 
7- کاهش 23 درصدی واردات
8- مثبت کردن تراز تجاری
9- کاهش هزینه های بیمارستانی و اعمال جراحی
10-بیمه کردن 9میلیون ایرانی بدونه بیمه
11- طرح بزرگ سلامت
12- تحویل به موقع بودجه ی سالیا (305336)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۲:۲۱
خوب همه اینایی که گفتید بفرمایید سودش برای من و شما و مردم چی بوده ؟؟؟؟ (305369)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۰۹:۱۵
دوست عزیز چرا زود فراموش میکنید شما همونایی هستی که همش سرت توی سایتا بود که از قیمت دلار مطللع بشی (305450)
دکتر اقتصاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۲:۳۲
منبع: نامعلوم (305377)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۳:۰۴
ولی به مردم چه رسید؟اینا یعنی چی؟ (305389)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۳:۴۱
مردم ازکجا بیارن؟جناب روحانی رحم کن به ملت.مالیات زورکی از پول اب ربرق وبنزین نداریم (305404)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۰:۱۰
ماشال...‌تمومی نداره جیب گشاد عالیجنابان ، کم دس کنید تو جیب این ملت خشکید مثله زاینده رودو دریاچه ارومیه جیبمون به خدا ، یکی از دوستان گفته خزانه خالیه جیب وزارت نفت خالیه ببخشید اگه خالیه حقوق میلیونی مدیر کلایه محترمو کم کنید حق ماموریت میلیونی رو کم کنید چرا اقشاره ضعیفه له میکنید امان از دس مردم عوام ایران (305338)
ایرانی
United States
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۰:۱۲
اطلاع ندادن به مردم کار درستی بود مثلا اگه از یک ماه قبل این بحث پیش می اومد فقط برای بحث افزایش قیمت بنزین کالا ها بالا می رفت بعد بعد از بالا رفتن قیمت دوباره بالا می رفت (305339)
حاج حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۰:۳۴
شعار خاتمی: دانستن حق مردم است!
درووووووووغ شاخ و دم نداره!!!! (305347)
افشین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۰:۱۸
یعنی بحث روز کوچه و خیابان موضوع رفع حصره واقعا (305341)
ملت بی تفاوت همیشه در صحنه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۰:۱۹
من نه احمدی نژاد رو اولش جو مبارزه با فساد اقتصادی رو داد باور کردم نه روحانی رو
بابا ملت یک کم فکر کنید و بعد عمل کنید مگه آقای روحانی زمان تبلیغاتش درنیومد و گفت من 100 روزه مسائل اقتصادی رو درست می کنم والا به بچه دبستانی هم این حرف رو بزنن خنده اش می گیره!!!!.
یک بار مردم همون بعد جنگ گوجه فرنگی گرون شد اتحاد داشتند و تحریم می کردن خیلی چیزها به اینجا کشیده نمی شد نمونه اش مساله پرایییییییید ملت بیشتر خریدن! (305342)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۰:۴۹
ما طرفدار اصلاحات هستیم نباید مثل اصولگرا ها باشیم که تا دریافتیشون کم میشه دادو بیداد میکنن . (305350)
حق گو
United States
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۱:۴۸
دوستان من اینو میدونم بعضی ها دوست دارن مردم ازدولت ناامیدبشن دقیقا مثل سال 84که مردم از اصلاحات ناامیدشدندیکی مثل خودشون عین فردی که مابین سال 84تا92کشورعزیزماراازهرجنبه ای ویران کردابروی بین المللی کشونابودشد اقتصادی ورطه نابودی کشیده شدوباقهرمردم ازانتخابات کسی مثل سال 84سرکاربیادکسانی که بعد از اینهمه ضربه ای که تحریم به کشورزددرمقابل توافق دلواپس اندباور میکنه کسی اینهانگران فشارگرانی برمردم هستند!ناامیدی مردم از آقای روحانی آرزوی اینهاست که انشاالله هیچ وقت به آرزوشون نمی‌رسن (305365)
حسابی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۲:۵۰
متاسفانه صداوسیمای به قول آقای روحانی میلی تودوره احمدی نژاد مونده وهمه سعیش تبلیغ منفی علیه دولت فعلیه واصلاتاحالایک کلمه هم نگفته که افزایش قیمت بنزین طرح مجلسه نه دولت روحانی (305387)
م.ل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۳:۰۸
چرا بهار سعی داره فقط مشکل رو متوجه اطلاع رسانی کنه؟ ناراحتی مردم با این همه گرانی هست، اطلاع رسانی اصل مطلب رو مشروع نمیذاره.
درضمن چرا بهار اظهار نظر نادرست مسولان رو که گفتن بیمه هیچ خبرنگاری قطع نشده رو منتشر میکنه؟ دهها خبرنگار در استانها سراغ دارم که بیمه شون قطع شده. (305390)
دکتر بیکار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۳:۱۶
بنزین
تورم
بی پولی
بدبختی
و من همچنان بیکارم (305392)
============
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۳:۲۰
ازادی فرهنگی حق مثلم ماست (305394)
124
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۲۳:۵۶
تنها میتونم بگم آقا روحانی داره به رأی مردم خیانت میکنه من بعنوان کسی که به روحانی رأی دادم میگم اشتباه کردم اشتباه کردم .............................. دو ساله رأس کاره همه چیز از روزی که تحویل گرفته روز به روز بدتر و بدتر شده . بنزین تو این دو سال از 400 شده 1000 ، 1200 ، گاز خانگی چند برابر شده ، به اسم عوارش گازرسانی و آبونمان پدر ما رو درآوردید آقای روحانی بسه دیگه گرونی ، خودتون ، بعنوان دولت خدماتتون رو چند ده برابر کردید و به ریش ملتی که بهتون رأی دادن می خندید ، واقعاً دمتون گرم چه خ.. (305406)
پوریا از اهواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۰۰:۵۱
از اذر92 سایت بهاررودنبال میکنم همون موقع هم میدونستم هیچ چیز پیش نخواهد رفت الان که دیگه نمیدونم چی بگم وحا وحوصله ی کامنت گذاری هم ندارم.دارم سعی میکنم فکررفع حصررو هم ازذهنم خارج کنم . این موقع یاد این بیت از شاهکار نی نامه می افتم.(درغم ما روز ها بیگاه شد روزها با سوز ها همراه شد). (305409)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۰۰:۵۸
احمدی نژاد که اصلا در قواره یک رئیس جمهور نبود من نمی دانم چرا و چگونه رئیس جمهورشد ؟ اما خدا وکیلی آقای روحانی هم به وعده های که داد عمل نکرد ونمی کند . (305410)
زفره ای
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۰۱:۰۵
مشکل مردم وافکار عمومی گرانی وفریبکاری است بنزین از 107 سال پیش تا دوسال پیش رسید به لیتری 400 تومان که قسمتی هم توسط یارانه تلافی شد در دوسال دولت روحانی 600 تومان اضافه شد وتازه پس انداز درکارت سوخت هم برایش خواب دیدند عدم صداقت و فریبکاری مشکل مردم است (305411)
امرایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۰۱:۱۴
اکثریت مردم که اطلاعات و اخبار را از صدا وسیما نمیگیرند چون به صدا وسیما اعتماد ندارند به سایر منابع خبری نیز مراجعه میکنند نمی دانم چرا صدا وسیما عبرت نمی گیرد!!!!!!!!!!!!!!!!! (305414)
شهروند لر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۰۱:۱۹
سلام ساکنین استانهای غربي وجنوبي وکلا سلحشوران وغیرتمندان دهه های گذشته در صحنه های سیاسی وطویل نمودن صفوف صندوق های راي گیری هر سال به انتظار گشایش در بازار و رفع معضل بیکاری حماسه آفرین وسوژ ه تبليغات صدا وسيما ميشوند دولت سازندگي،اصلاحات ،مهرورزی واعتدال هم حلال این مشکلات نشد هاند بفکر این ملت بی گناه باشید عصر بازی با کلمات واحساسات مردم گذشت (305416)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۰۱:۲۹
یادحرف یکی از بزرگان افتادم. که میفرمود: آدم با کسی که اصلا نماز نمیخواند تکلیفش روشن است ولی با کسی که یک روز میخواند و یک روز نمیخواند نه. تکلیفمون با احمدی نژاد روشن بود ولی حالا.... . (305419)
میم
Germany
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۰۱:۴۵
من که تو فکر مهاجرتم. خداحافظ (305422)
علی
United States
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۰۵:۳۱
متاسفانه سیستم تصمیم گیری کشور غلط است و لی جرئت اصلاح هم وچود ندارد. بعبارتی معلوم نیست کدخدای ده جه کسیست !!!! (305429)
سید مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۰۶:۱۰
دولت باید همدلی و همزبانیش را با مردم بیشتر کند . صمیمانه با مردم درباره مشکلات سخن بگوید و حمایت عمومی را جلب کندو وقتی موفق است که جذب حداکثری و دفع حداقلی داشته باشد.مردم را محرم ترین بداند . اگر اینگونه شود مردم در مشکلات دولتشان را تنها نمی گذارند (305430)
مهدی
Austria
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۰۷:۲۸
ویرانه ای که دولت محمود به ارث گذاشت ساختنش به عمر ما که قد نمیده (305433)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۰۸:۳۴
چاره کا این مملکت فقط بدست آقای جلیلی است. الآن مشخصه مردمی که بهش رای ندادن چقدر پشیمون هستن.انشااله با اومدنش نسخه شفا بخش را رو میکنه! (305443)
اسدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۰۸:۳۶
من فکر می کنم همه این فشار ها به جامعه از روی عمد هست ، بدین ترتیب که یک عده ای از مقامات در سطح کلان جا معه هستند و برای اینکه مملکت را از هم بپاشند و نارضایتی در جامعه بوجود بیاورند این کارها را می کنند تا علاوه بر فشارهایی که از خارج به مردم وارد می شود از داخل نیز فشارها مضاعف شده تا اینکه کشور به نقطه حساس بحران برسد آن موقع است که دیگه جلوی مردم را نمی توان گرفت و پشیمانی هم سودی نخواهد داشت. (305444)
مردمی نژاد همش تقصیره تو بود!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۱۱:۰۹
کلیدها عبارتند از:
حل 100 روزه مشکلات اقتصادی "یه وقت فک نکنید که نتونستا!"
اهدای کرامت با سبد کالا "یه وقت فک نکنید بی حرمتی شده ها!"
برداشت از صندوق توسعه ملی و تکذیب آن "یه وقت فک نکنید دروغی گفته شده ها!"
عدم پذیرش PMD "یه وقت فک نکنید که کشور در حال حرکت به سمت جنگ هستا!"
عدم ریخت و پاش در سفرهای استانی و عدم تبلیغات گسترده از هزینه بیت المال "یه وقت فک نکنید که از جیب مردم هزینه میکننا!"
بازگشت رونق اقتصادی و فضای کسب وکار و امید به جامعه "یه وقت فک نکنید که عوام فریب و شعارها!"
اصلا گند نزده ... (305499)
پورامینی از همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۱۱:۳۷
کارشناسان اقتصادی افزایش نسبی قیمتها را در بازه زمانی معین تائید میکنند ولی اینکه راحت ترین روشها افزایش مستمر ودائمی قیمتها باشد جای سئوال است که جبران معیشت طبقات پائین ومتوسط کم درامد در فرایند افزایش قیمت نباید حقوق ودستمزد نیروی کار موثر افزایش یابد وتولید کالا وعرضه ان در بازار ارتقا بابد ویا درمورد قاچاق ارز وکالا و واردات بی رویه ولوکس وصرفه جوئی در هزینه های دولتی وبودجه ای و.. نباید تصمیما ت سختی اتخاذ گردد؟ (305509)
سرباز سید علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۱۳:۳۹
جناب اقایروحانی مارا بیشترازاین پیش کسانیکه مخالف امدن شما بودن وما شب وروز به انها روزهای خوشی را بعداز انتخاب شدن شما به انها وعده دادیم شرمنده نکن (305527)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۱۵:۲۷
دولت تدبیر فقط بلده قیمت برق وگاز واب وبنزین گرون کنه.بابا چه خبره (305536)
زنده باد اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۱۵:۲۸
اولاً:روحانی همه کاره مملکت نیست دوماً وارث دوره احمدی نژاد هست که فقط میشود باحمله مغول مقایسه کرد سوماً بنزین طرح مجلس و در ادامه هدرمندی یارانه ها بود. رابعاً جو علیه اوست چون رسانه ها در دست کسانی است که نامزدشان رای نیاورده. (305538)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۱۵:۳۲
دولت متاسفانه تصمیم هایی میگیرد بسیار شوکه کننده (305540)
آزاد
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۱۵:۳۳
با سلام
لطفا این پیام رو به گوش تیم دولت برسانید.
مهمترین ضعف دولت عدم داشتن رسانه تصویری قوی می باشد.
با توجه به اینکه صداوسیما در انحصار مطلق جناح مخالف دولت است باید افراد مستقل و حامی جبهه دولت هرچه سریعتر یک شبکه ماهواره ای معتدل که صدای اصلاح طلبان و افراد معتدل داخل باشه ایجاد کنن.
این شبکه را می توان در امارات یا مالزی و ... ثبت کرد و خطوط قرمز نظام را هم در این شبکه رعایت کرد. تا بهانه کمتری دست مخالفین دهد اما با تمام قدرت صدای مردم و 70% میانه جامعه باشد.
با سپاس و آرزوی موفقیت (305541)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۱۷:۰۶
اقا محمود کجایی بیا عزیزم میدانم کسی قدرتت را نمیداند ولی بیا که بدجور دلتنگت شده ایم مردم ایران قدر نشناس هستن قدر تورو 100سال اینده میفهمن (305553)
مردمی نژاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۱۷:۴۰
روحانی خودش عرضه اداره کشور را ندارد به دولت قبل چه دخلی دارد این دولت یک دولت بی تدبیر به تمام معناست / درود خدا بر دکترذ احمدی نژاد (305556)
ایرانی صادق
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۱۸:۰۵
دولت در زمینه اطلاع رسانی دچار ضعفه وتیم رسانه ای دولت خیلی ضعیف عمل میکنه و این باعث میشه کار دولت مثل سبد غذایی واخیرا افزایش قیمت بنزین باعث سردرگمی مردم بشه وجناح مقابل هم از این وضع به نفع خود سو استفاده کنه وبخواد با بزرگنمایی به دولت ضربه بزنه کار خوب دولت را در سبد غذایی جناح مقابل همه دیدندکه به چه شکلی بد جلوه داد اگردولت تیم رسانه ای قوی داشت خیلی راحت میشد مضوعات را با مردم درمیان گذاشت وقطعا این وضع در درازمدت به ضرر دولت تموم میشه اگر تیم رسا نه اش را قوی نکنه (305559)
سیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۱۸:۱۵
به یزدان که ما گر خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم . لیاقتمون همینه .ای روسیه ملعون که هرچی میکشیم صدقه سری حیله های تو تو دنیاست (305568)
م-مرادي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۱۹:۵۶
يكي ازكارهاي خوبي كه احمدي نزاد انجام ميداد اين بود كه اگر هم به مملكت گند ميزد ميومد تويت?ريبون و توجيه ميكرد حداقل جوابگوي افكار عمومي بود.متاسفانه نداشتن ديپلماسي قوي رسانه اي يكي از ضعف هاي دولت يازدهم محسوب ميشه و از انجايي كه رسانه ملي فراگيرترين ابزار ارتباطاته شخص رييس جمهور كمتر ا. اون استفاده ميكنه بالاخره مردم جواب ميخوان همه كارشناس نيستيم كه بدونيم چرا بنزين تك نرخي شده چرا يارانه تعدادي از افراد جامعه حذف شده دولت بايد در مقام پاسخگويي جواب ملت رو بده. (305580)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۰۷ ۲۰:۱۸
کسی که در عرصه سیاست وارد میشود باید به تمام محدودیت ها اگاه باشد عرصه قدرت دراین دیار عرصه پیچیده ایست ورود اقای روحانی به رقابت های ریاست جمهوری این تصور را در اذهان رای دهندگان ایجاد کرد که ایشان با مسئولیت های متنوعی که داشته اند اشراف کافی به این محدودیت ها دارند منتهی فساد گسترده ونهادینه شده ای که فرایند بسیار پیچیده وتودرتو وبهم پیوسته در 8سال دولت قبلی در نوردیده است بانضمام تزریق توهماتیکه توسط کارگذاران ان جریان به عامه مردم انجام گرفت ونداشتن یک تیم قوی رسانه ای (انتظار هرگونه همکا (305582)
رها
Germany
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۰۰:۱۳
جهان سوم مرزهای یک کشور نیست و اتفاقا دولتها هم نیستن. جهان سوم مردم اون کشورها هستند. مردمی که با یک رطب گرمیشون میشه و به یک...! با این سواد ملت کارمون زاره. باورم نمی شه هنوز تو کشور کسی هست که دوران احمدی نژاد رو خوب بدونه. حتی پسر احمدی نژاد هم چین نظری نداره. مردمی که نمی دونن هر افزایش قیمتی مصوبه مجلسه پایداری هست. انگار کسی نمیدونه که دولت فقط 24 میلیارد نفت می فروشه و تو دورانی که با 150 میلیارد دلار کسری بودجه اورده و 60 درصد تفریغ بودجه داشته الان مثل بچه های نق نقو بخاطر ماه30000توم (305611)