به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۷
 
۲۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۱۸۴۸۶

آخ جون؛ اسرائیل دارد حمله می‌کند!

آخ جون؛ اسرائیل دارد حمله می‌کند!
گروه سياسي- رسانه‌ها: محمد مهاجری، سردبير خبرآنلاين در مقاله‌اي در اين سايت چنين نوشت:
1- این روزها تیتر بعضی روزنامه ها، خبرگزاری‌ها وسایتها خیلی جالب است. طبق این تیترها،مقامات امریکایی و انگلیسی و فرانسوی و بخصوص اسرائیلی از شکست مذاکرات هسته ای ژنو سخن مي‌گویند و دائما برای ایران خط و نشان مي‌کشند و گویی به همین زودی‌ها قرار است اسرائیل به ایران حمله کند.

منبع این تیترها و خبرها همان کسانی‌اند که تا دوماه پیش دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی بوده اند و حتی یک روده راست در شکم شان پیدا نمی شده، اما همین دشمنان، شده اند منابع موثقی که هرچه مي‌گویند راست است و مثل احادیث و روایات معتبر ، سندیت دارد و از آن طرف، تیم مذاکره کننده ایران (با پوزش از آنها) مشتی دروغگو، مخفی کار، گول خورده، ساده لوح، واداده و ... هستند.

2- تا چندماه قبل که تیم مذاکره کننده توسط آقای جلیلی رهبری مي‌شد،دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی جلساتی را با حضور مدیران رسانه‌ها برگزار مي‌کرد. در آن جلسات،که غالبا به موضوع مذاکرات هسته ای اختصاص داشت، سخنرانان معمولا کلیات ابوالبقاء مي‌گفتند و مقداری اطلاعات سوخته را وسط مي‌ریختند و سپس هم توصیه مي‌کردند، چون مذاکرات، کاملا محرمانه بوده همان اطلاعات بی خاصیت مطرح شده در جلسه هم، جایی درز نکند.
مهمتر آنکه فرمان داده مي‌شد هیچ تیتر و خبری از قول رسانه های بیگانه که نشان از تهدید و تحریم ایران داشته باشد یا بوی این را بدهد که مذاکرات به نتیجه به درد بخوری نرسیده در هیچ رسانه وطنی منتشر نشود.
خلاصه اینکه ماحصل آن جلسات خسته کننده و ملال آور ، این بود که همه چیز "جیز" و سری و غیرقابل انتشار است ، اما بعضی رسانه هایی که در همان جلسات، به شدت حرف گوش کن بودند ، امروز حرفهای امریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها را به اندازه آیات و روایات محکم و معتبر، تیتر مي‌کنند، و چه ذوقی هم مي‌کنند که آن ور آبی‌ها دارند تحقیرمان مي‌کنند.
3- زمانه است دیگر. چه مي‌شود کرد؟!

۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۵:۳۹
تیتر قحطی بود؟؟؟!!! (150493)
(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۵:۴۹
دلیل این نوع کارها اینکه افراطیون دغدغه منافع شخصی دارند و دغدغه منافع جمعی و ملی را ندارند.حالا اگر جلیلی مذاکره کننده بود با اینکه مذاکرات شکست خورده و نتیجه ای نداشته،اون را پیروزی دیگری برای انقلاب اسلامی و شکست استکبار تعبیر می کردند.
مطمئناً روزی هم که مذاکرات به نتیجه برسد اینان بازهم خود را در این نتیجه گیری سهیم می دانند و حق تلاش دولت تدبیروامید و اصلاح طلبان را خواهند خورد. (150515)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۶:۲۹
عالي بود دستت درد نكند (150588)
بروجرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۶:۳۶
حسین جون کفنم رو بیار که امریکاییها دارن میان . حسین جون کجایی ؟ اها یادم اومد رفته ژنو تو گلدون اتاق مذاکرات ایران و دول اجنبی شنود بذاره تا بینم احیانا جورج سوروس اونجا نباشه که برا انقلاب رنگی تو ایران یه نسخه بنویسه و دست ظریف بده . اها اها دیدمش رفت پشت کمد قایم شد . (150597)
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۶:۳۸
خوب زدی توبرجک کیهانیون .ای ول (150598)
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۶:۴۷
دیگر دست این گروه رو شده و حنایشان رنگی ندارد. (150614)
اسد
United States
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۶:۴۸
فقط میشه گفت خوایا انهاییکه سنگ اندازی میکنند وجلوی پیشرفت مذاکرات را میگیرند را به راه راست هدایت کند چون ما مثل انها نیستیم که ارزوی مرگ برایشان کنیم (150616)
yashar
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۷:۱۰
دیروز تو 20:30 دیدم خندم گرفت. همین منابع تا دیروز دروغ گو ضد انقلاب بودن حالا شدن منابع معتبر حتی سری! واا... به خدا. دیگه شورشو دراوردن (150647)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۷:۱۴
خبر گذاری خیلی خوبیه ، من بعد از این سایت خبر های خبر انلاین رو دنبال میکنم.
البته گاهی هم برای خنده به کیهان و رجا و جام جم انلاین و... مراجعه میکنم. (150650)
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۷:۲۲
بزن كف قشنگه رو! واسه جليلو محمودو شريعتومحمودوارضى وشجونى اينا هم قسمند كه ماوامريكاوصهيونيستاروباهم نابود كنن (150662)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۷:۳۲
اینو بهش میگن آب توآسیاب دشمن ریختن ما تا افراطیون راداریم دیگه به دشمن چه نیاز است (150673)
farshid
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۸:۰۵
شما که از سیاست چیزی سرتون نمیشه چرت و پرت ننویسید.شماها پول دارید و نمیدونید تحریم چیه ما اینجا داریم بدبختی میکشیم بفهمید.اگر چه نمیفهمید (150709)
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۹:۱۸
ساده لوح کسانی هستند که با خشکه مغزی خود در پی نابودی کشور و ملت هستند (150791)
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۹:۲۶
ما هم به اسرائیل حمله میکنیمو میزنیم داغونشون میکنیم (150803)