به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۳۲
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب : ۱۰۴۴۳۷

دیلی‌میل و جراحی پلاستیک در ایران

گروه جامعه: روزنامه بریتانیایی "دیلی‌میل" با انتشار گزارشی داستان زندگی یک دختر ایرانی را روایت می کند. او می گوید که پدر و مادرش با آرایش او مشکل داشتند اما می گفتند عمل بینی برای برای حفظ زندگی زناشویی گزینه ای بر روی میز است.
دیلی‌میل و جراحی پلاستیک در ایران
به گزارش خرداد، این روزنامه بریتانیایی اشاره می کند که "سونی شکرایی" عکاس ایرانی امریکایی مقیم در نیویورک است. او اشاره می کند که علیرغم محدودیت هایی که خانواده اش برای او در نظر گرفته بودند آنان با عمل جراحی بینی برای او مشکلی نداشتند. دیلی میل در این باره می نویسد: "عمل جراحی پلاستیک به خصوص جراحی بینی در ایران هفت برابر بیش از میانگین تعداد عمل های مشابه در ایالات متحده است".

این روزنامه می نویسد: "ایران به عنوان پایتخت عمل جراحی بینی در جهان شناخته شده است. او می گوید که خانواده اش به او می گفتند برای پیدا کردن همسر و نگهداشتن زندگی زناشویی عمل بینی یکی از بهترین گزینه ها است. این عکاس ایرانی می گوید:"دختران در سنین حوانی و پیش از ازدواج در ایران بینی خود را عمل می کنند. آنان فکر می کنند که این کار زندگی بهتری را برای آنان به ارمغان خواهد آورد".  او می گوید که در نیویورک زندگی راحت تری دارد و در این باره می افزاید:"خوشحالم که هرگز عمل جراحی بینی انجام ندادم اینجا در پایان روز من همانی هستم که بودم کسی اهمیت نمی دهد که بینی من عیبی دارد یا نه".