به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب : ۴۶۷۷۱۵

سیزدهمین نمایشگاه آسانسور و پله برقی تهران

گروه کسب و کار: سیزدهمین نمایشگاه آسانسور و پله برقی تهران یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی است که در تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. این نمایشگاه تقریبا ۴ روز طول می‌کشد و فرصتی مناسب برای عرضه محصولات صنعت آسانسور و نمایش آن‌ها به مردم در اختیار تولیدکنندگان و فعالان این حوزه قرار می‌دهد؛ به‌همین دلیل مشتریان می‌توانند شناخت بهتری از محصولات و فعالان این صنعت داشته باشند. در این مطلب قصد داریم در مورد برگزاری این نمایشگاه اطلاعاتی را بیان کنیم.
سیزدهمین نمایشگاه آسانسور و پله برقی تهران
مکان و زمان دقیق برگزاری سیزدهمین نمایشگاه آسانسور و پله برقی
این نمایشگاه، یکی از معتبرترین رویدادهای حال‌حاضر در صنعت آسانسور محسوب می‌شود و قرار است به مدت ۴ روز از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ تیرماه در تهران برگزار شود. درواقع باید گفت این نمایشگاه هر ساله در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار خواهد شد.
تولیدکنندگان و فعالان این حوزه به هدف معرفی محصولات مختلف به مشتریان در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند. مشتریان با حضور در این نمایشگاه با محصولات و برندهای مختلف آشنا شده و شناخت کاملی به صنعت آسانسور پیدا خواهند کرد؛ همچنین این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا افراد با تکنولوژی‌های جدید صنعت آسانسور آشنا شوند.
این نمایشگاه بین‌المللی علاوه‌بر کشور ایران، در سایر کشورها نیز برگزار می‌شود. خوب است بدانید که فرصت حضور در نمایشگاه برای شرکت‌های خارجی نیز فراهم شده تا بدین ترتیب یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعت آسانسور محسوب شود؛ به این ترتیب، عموم مردم نه‌تنها با محصولات ساخت کشورمان، بلکه با محصولات و برندهای کشورهای دیگر هم آشنا خواهند شد و اطلاعات بیشتری در این حوزه به‌دست می‌آورند.

هدف از برگزاری نمایشگاه آسانسور چیست؟
هدف از برگزاری نمایشگاه آسانسور و پله برقی، ارائه فرصتی مناسب برای معرفی بهتر فعالان عرصه آسانسور است. این نمایشگاه را می‌توان یک ویترین مناسب برای معرفی انواع محصولات جدید در صنعت آسانسور دانست. نمایشگاه آسانسور تهران تاکنون ۱۲ دوره برگزار شده و در این ۱۲ دوره تولیدکنندگان مختلفی از سراسر کشور در آن حضور داشته‌اند.
هدف اصلی برگزاری نمایشگاه، آشنایی با آخرین تغییرات صنعت آسانسور بوده تا افراد بتوانند از آخرین تغییرات و جدیدترین تجهیزات، اطلاعات جامعی را کسب کنند. به‌صورت کلی می‌توان گفت که هدف شرکت‌کنندگان از شرکت در این نمایشگاه موارد زیر است:

•    تبلیغات موثر و هدفمند
•    شناسایی فرصت‌های مختلف مربوط به کسب‌وکار
•    آشنایی با محصولات رقبا و ایده گرفتن از آن‌ها
•    ارائه فرصتی مناسب برای آشنایی با مشتریان جدید
•    افزایش فروش و سودآوری شرکت مربوطه
•    آشنایی با فعالان صنعت آسانسور و مسیر فکری و کاری آن‌ها
•    ایجاد پل ارتباطی جدید برای راه‌اندازی مسیر تجاری در داخل و خارج از ایران
•    نیازسنجی مشتریان و ارائه بهترین راهکار و محصولات برای برطرف کردن نیاز بازار
•    آگاهی از آخرین تغییرات و جدیدترین تجهیزات معرفی‌شده
 


شرایط ثبت‌نام در نمایشگاه چیست؟
خبر برگزاری این نمایشگاه، فعالان حوزه آسانسور و پله برقی را به هیجان درآورده و خیلی از افراد تمایل دارند شانس خود برای دیده شدن را از این طریق امتحان کنند.
برای ثبت‌نام در نمایشگاه آسانسور و پله برقی، این افراد باید به وب‌سایت www.iccexpo.com مراجعه کرده و اطلاعات مربوطه را وارد کنند. این نمایشگاه دوشنبه تا پنجشنبه در ۱۸ تا ۲۱ تیرماه سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود‌. ساعت برگزاری نمایشگاه آسانسور از ۸ صبح تا ۳ عصر است؛ برای ثبت‌نام تنها باید اطلاعات خواسته‌شده را در فرم مربوطه پر کنید، پس از ثبت اطلاعات، تمامی مراحل با جزئیات از طریق پیامک برای متقاضیان ارسال می‌شود.

شرکت در نمایشگاه آسانسور چه مزایایی دارد؟
تا اینجای مطلب درمورد هدف برگزاری این نمایشگاه و شرایط ثبت‌نام در آن صحبت کرده‌ایم؛ اما در این قسمت قصد داریم درمورد مزایای شرکت در آن حرف بزنیم. هرساله تعداد زیادی از تولیدکنندگان و فعالان صنعت آسانسور در این نمایشگاه حاضر می‌شوند؛ این فعالان از مزایای مختلفی در این زمینه بهره‌مند خواهند شد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

آشنایی و جذب مشتریان جدید
تولیدکنندگان کوچک و نوپا معمولا در ابتدای مسیر شناخته‌شده نیستند؛ به‌همین علت سرعت رشد کندی دارند. از طرفی دیگر تبلیغات گسترده نیز هزینه زیادی را در پی دارد و اغلب برای این کسب‌وکارهای نوپا با سرمایه اندک ممکن نیست. شرکت در این‌ نمایشگاه فرصت مناسبی است تا این شرکت‌ها به معرفی محصولات و برند خود بپردازند و مشتریان جدیدی را جذب کنند. علاوه‌براین، تولیدکنندگان از نزدیک با نیازهای مشتریان آشنا شده و می‌توانند عملکرد بهتری را از خود ارائه دهند.

برندسازی
یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای شرکت در نمایشگاه آسانسور و پله برقی، برندسازی است. امروزه یکی از چالش‌های‌ بزرگ برای تولیدکنندگان، برندسازی بوده که روند بسیار پرهزینه‌ای دارد و تضمینی در موفقیت آن نیست. تولیدکنندگان با شرکت در این نمایشگاه می‌توانند برندسازی را انجام دهند و این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای کاهش هزینه‌‌های بازاریابی شرکت‌هاست.

ایجاد روابط تجاری جدید
در این نمایشگاه تولیدکنندگان مختلفی از سراسر ایران و جهان حضور دارند؛ به‌همین دلیل فرصت مناسبی است تا با فعالان صنعت آسانسور آشنا شوید. نمایشگاه آسانسور می‌تواند فرصت مناسبی برای همکاری بازرگانی و تجاری جدید باشد.

معرفی تکنولوژی‌های جدید
یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های نمایشگاه آسانسور، عرضه محصولات جدید طراحی‌شده باتوجه‌به تکنولوژی‌های روز دنیاست. تولیدکنندگان مختلف از این طریق می‌توانند محصولات خلاقانه خود را معرفی کرده و جدیدترین فناوری‌‌‌‌های این صنعت را به مشتریان معرفی کنند؛ همچنین برندهای دیگر نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و از سایر محصولات ایده بگیرند. به‌صورت کلی می‌توان گفت که شرکت در این نمایشگاه برای فعالان صنعت آسانسور فرصتی بی‌نظیر محسوب می‌شود که نباید آن را از دست دهند.



پیشرفت و توسعه برندهای آسانسور با شرکت در نمایشگاه بین‌المللی
سیزدهمین نمایشگاه آسانسور و پله برقی در تهران به‌زودی برگزار خواهد شد و ما در این مطلب سعی کردیم جزییات شرکت در آن را بررسی کنیم. در این نمایشگاه تولیدکنندگان مختلفی حضور پیدا می‌کنند تا آخرین محصولات خود را به مشتریان معرفی کنند.
نمایشگاه آسانسور فرصتی مناسب برای معرفی برندهای مختلف با هزینه‌ای بسیار مناسب است. در این نمایشگاه تولیدکنندگان با ایجاد ارتباطات جدید، می‌توانند مشتریان مختلفی را از تمام دنیا جذب کنند. اگر شما هم در این عرصه فعال هستید، پیشنهاد می‌کنیم چنین فرصتی را از دست ندهید.

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها