به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۴:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۱۱۱۱۲۳

بازی Evolve مجانی شد!

گروه فناوری: بازی Evolve پیش از عرضه، با نمایش های خود توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند و جوایزی از قبیل بهترین نمایش E3 و Gamescom را در سال 2014 دریافت کند.
بازی Evolve مجانی شد!
اما DLC های این بازی نقطه ی ضعفی بود که ضربه بزرگی به آن وارد کرد و باعث شد این بازی خیلی زود از سر زبان ها بیافتد. اما اکنون بعد گذشت بیش از یک سال، استودیوی Turtle Rock با اعلامیه ای جدید، بار دیگر چشم ها را بر روی این بازی انداخته است.
 
این اعلامیه پس از نمایش شمارشگری مرموز بر روی وب سایت رسمی بازی Evolve و به دنبال آن، حذف شدن امکان خرید این بازی بر روی استیم منتشر شد. در حالی که بعضی ها حدسیاتی درباره معرفی قسمت جدید بازی Evolve زده بودند، استودیوی Turtle Rock، سازنده ی بازی اعلام کرد که تصمیم دارند بازی Evovle را به سمت عنوانی مجانی (Free-to-Play) ببرند. چیزی که خودشان Evolve: Stage 2 می نامند.
 
از روز گذشته Evolve: Stage 2 در قالب نسخه ی بتا در دسترس کاربران ویندوزی قرار گرفته است اما در واقع این بتا شامل نسخه کامل بازی می باشد. این بازی از این پس و با دریافت بروزرسانی و تغییرات تازه ای، به صورت رایگان در دسترس خواهد بود . کسانی که پیش از این بازی Evolve را خریداری کرده اند، درجه ی «Founder» را دریافت خواهند کرد که شامل جوایز و دسترسی های ویژه ای در بازی می باشد.
 
این اعلامیه فعلا تنها درباره نسخه PC بازی بوده است اما این بدان معنی نیست که سازندگان بازی، گیمرهای کنسولی را فراموش کرده اند. در حال حاضر این بازی در مرحله ی بتای PC به سر می برد و به گفته ی سازندگان آوردن آن به کنسول ها، مستلزم موفق بودن آن است.
مرجع : تک شات